Witam,
przyszedł czas na sprzedaż mojego ulubionego auta rodzinnego. Kupiłem Forda w 2017 roku z przebiegiem około 350 tyś km. Auto przed zakupem zostało sprawdzone i mam do udostępnienia oryginalny plik z wszystkimi danymi przeglądów i napraw jakie były robione w ASO Ford do przebiegu 300 tyś. później samochód był serwisowany w niezależnych warsztatach. Tak więc nie bałem się przebiegu bo auto było zadbane jak należy.
Na wyposażeniu dodatkowym to radio Sony wersja na MP3 - gra dużo lepiej. bluetooth nokia do rozmów przez telefon i odtwarzanie muzyki reszta jak w każdym Mdo
Moja historia serwisowanie auta w większości przypadków jest u jednego pewnego mechanika znawcy marki FORD (dane na FV - mam wszystkie ważne do wglądu). Poniżej najważniejsze:
25.05.2017 - 349403 km - rozrząd kompletny plus uszczelnienie wałka i wału korbowego
07.2017 - amortyzatory przód
01.2018 - 356610 km - przekładnia kierownicza, drążki i końcówki
09.2018 - sprężyny zawieszenia przód i tył
10.2019 - 356 000 km - Regeneracja turbiny, nowy intercooler, nowe przewody, plus regeneracja rozrusznika
11.2021 - tarcze i klocki hamulcowe tył, zacisk
12.2022 - nowy akumulator
05.2023 - nowe sprężyny tył plus odbojniki
07.2023 - nowe tarcze i klocki hamulcowe przód - Brembo
2024 - nowe lampy przód, wymiana przedniej grzanej szyby (kamyk uszkodził, gwarancja 2 lata) plus obszycie kierownicy nową skórą
Poza powyższymi naprawami oczywiście wymiana oleju i filtrów co 1 rok lub co 10 tyś. W większości przypadków olej wymieniany co 7 tyś bo po zmianie pracy przejeżdżane km się skróciły i doszło drugie auto Ford Galaxy - więc dalekie wyjazdy już bez Mondeo.
Auto miało jeszcze zostać w rodzinie, ale żona kupiła sobie młodszego i mniejszego Forda Focusa. Mondeo jeździ naprawdę rewelacyjnie, jest sztywne, dobrze trzyma się drogi, dobrze hamuje, mam moc, nie dymi nie kopci. Ostatnio podczas poszukiwania nowego auta dla żony miałem okazje jeździć autami z cenę 40-60 tyś pln i to mnie utwierdziło, że Mondeo jest jeszcze w rewelacyjnej kondycji. Jak ktoś spróbuje i się przejedzie to potwierdzi się to w 100%.
Ale teraz o minusach.
Jak to w tym wieku i przebiegu Ford ma swoją standardową bolączek: pokazała się korozja na progach i co dziwne na wewnętrznej stronie tylnych prawych drzwi. Ja chciałem to naprawiać, ale żona nie - dołączam zdjęcia.
Podsumowując w mojej opinii auto jeszcze długo pojeździ, rozrząd i turbo zrobione. Sprzęgło pracuje super. (poprzedni właściciel wymieniał przy 288 tyś - nie mam FV) tylko trzeba uporać się z korozją jeśli komuś to przeszkadza lub tak zostawić i jeździć.
Cena oczywiście do negocjacji. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Zapraszam i pozdrawiam.