1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
258 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 967 cm3
Moc
226 KM
Opis
Witam,
Posiadam na sprzedaż Forda Mondeo ST220 z silnikiem 3.0 V6 MEBA 226 km. Samochód posiadam 5 lat. Samochód regularnie serwisowany co 8-10 tys km.
Wyposażony jest w m.in.:
-klimatyzacje (sprawna, świeżo po serwisie)
-dotykowe oryginalne radio DENSO
-podgrzewane przednie i tylne fotele
-elektrycznie sterowane fotele przednie
-światła ksenonowe
-szyberdach
-6 biegową skrzynie manualną
-tempomat
-18 calowe felgi OE ford (opony sportowe Nokian PowerProof).
Po zakupie w samochodzie została wyeliminowana największa wada tych modeli tj. katalizatory, które są umieszczone w komorze silnika (przegrzewają silnik). Został założony katalizator sportowy EU4 poza komorą silnika oraz został założony bandaż termiczny. Dodatkowo został zmieniony wydech środkowy (nowy tłumik środkowy) co poprawiło brzmienie silnika (brzmi przyjemnie basowo-przeciwieństwo przelotowych wydechów). Całość wykonana w renomowanej firmie RepTune.
Samochód ma wymienione sprężyny na Eibach Pro Kit, założone dystanse na kołach oraz zamontowaną dedykowany dolot firmy MARSIL w miejsce seryjnej harmonijki.
Samochód wyposażony jest w instalację gazową STAG (wtryski HANA, sterownik STAG Qbox plus). Olej zmieniany co 8-10 tys km (5W40). Samochód nie wymaga dolewek oleju od wymiany do wymiany. Przy moim stylu jazdy zużycie od samego początku wynosi ok 300 ml na 10 tys km (jest wręcz pomijalne). Posiadam również zdjęcia silnika bez osłony rozrządu, pokrywy zaworów (silnik jest dosłownie czysty w środku).
Za mojej kadencji w samochodzie dodatkowo zostały wymienione (wszystko nowe) m.in.:
-kpl. układ chłodzenia (chłodnica Nissens, pompa wody HEPU, termostat, wentylatory chłodnicy)
-kompresor klimatyzacji Delphi i chłodnica klimatyzacji NRF
-amortyzatory przód/tył
-zawór biegu jałowego (tzw. silnik krokowy) OE Ford
-sprzęgło, koło dwumasowe oraz wysprzęglik (LUK)
-świece, cewka OE FORD
-przewody zapłonowe NGK
-uszczelnienie dolotu
-uszczelniony rozrząd
-kpl. układ hamulcowy (Tarcze EBC Turbo Groove)
- wymienione hydropopychacze
Do samochodu dodaję:
-drugi komplet kół oryginalnych ST z oponami zimowymi (Nokian SnowProof P).
-dwa silniki krokowe (OE Ford oraz zamiennik ERA-wymieniałem, bo sądziłem że to one są wadliwe, a finalnie wyszła nieszczelność odmy)
- kpl. klocków hamulcowych ATE
- i wszystko inne co mam do tego samochodu :)
do zrobienia jest:
maska przód i fragment nadszybia (nic pilnego, problem z klarem).
Samochód nie uczestniczył w żadnych trackday-ach, nie jeździł po torze. Moje średnie spalanie to ok 8-9L PB/100km. Przy dynamicznej (z głową) jeździe średnio 11-12L. Oczywiście może spalić znacznie więcej :)
Samochód był serwisowany na bieżąco, co wymagało naprawy to było naprawiane bez liczenia kosztów. Większość rzeczy była kupowana OE Ford lub zamiennik dedykowany stricte pod ST (i był faktycznie dobrze współpracujący z tym autem). Na aucie nigdy nie było oszczędzane, posiadam wiele zdjęć z różnych prac przy nim.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie. Oczywiście zgadzam się na jazdę próbną, wizytę u mechanika, SKP (na koszt kupującego).
Cena oczywiście do negocjacji. Na pewno się dogadamy :)
14 sierpnia 2025 10:49
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Mondeo
Wersja
3.0 V6 ST 220
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2004
Generacja
Mk3 (2000-2006)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie