Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 1
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 2
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 3
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 4
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 5
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 6
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 7
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 8
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 9
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 10
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 11
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 12
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 13
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 14
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 15
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 16
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 17
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 18
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 19
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 20
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 21
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 22
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 23
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 24
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 25

1 / 26

Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 1
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 2
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 3
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 4
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 5
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 6
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 7
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 8
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 9
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 10
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 11
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 12
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 13
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 14
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 15
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 16
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 17
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 18
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 19
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 20
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 21
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 22
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 23
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 24
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi Bi-Turbo PowerShift - 25

9 maja 2024 8:37

ID: 6123258827

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mondeo

Generacja

Mk5 (2014-)

Rok produkcji

2017

Przebieg

162 500 km

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

210 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

5 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

130 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Leasing

Tak

Kraj pochodzenia

Polska

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis

Dzień dobry.

Do sprzedania (cena brutto, VAT23%, 0% PCC) (albo cesja leasingu) Ford Mondeo Sedan Vignale 2.0 TDCi biturbo.

Najwyższa wersja wyposażenia. Skonfigurowany przeze mnie w 2017 roku (wszystkie opcje poza tzw. Webasto i przyciemnianymi szybami z tyłu), odebrany w polskim salonie pod koniec stycznia 2018 r.

Użytkowany głównie na autostradach (pracujemy w domu), raz do roku południowa Andaluzja i z powrotem. Żadnych dzieci, zwierząt, palaczy, wożenia żwiru itp. zjawisk. 98% przebiegu jeden kierowca. Z tyłu rzadko ktoś jeździł. Bagażnik zabezpieczony gumową matą, dywaniki 3D firmy Brisk genialny wynalazek.


OPCJE WYPOSAŻENIA:

Poza wyposażeniem Vignale (pełna lista najważniejszych elementów niżej) doposażony przez fabrykę w Almussafes w:

- autoalarm Thatcham - obwodowy i pojemnościowy (zawiera dwuetapowe ryglowanie zamków),

- lakier specjalny Mica Shadow Black,

- przednie fotele - wielokonturowe, z funkcją 11-punktowego masażu, wentylowane, elektryczna regulacja (BVFAC), tapicerka skórzana perforowana ciemna Lux Vignale (RNK),

- pakiet panorama - okno dachowe odsuwane/uchylane elektrycznie, rolety przeciwsłoneczne zintegrowane w tylnych drzwiach (pakiet dostępny tylko do wersji 4-drzwiowej) (AB1DW),

- pakiet Ultimate - zawieszenie adaptacyjne (CCD) (z możliwością wyboru jednego z 3 trybów pracy: Komfort, Standard lub Sport), Adaptive Cruise Control (inteligentny tempomat z systemem Pre-Collision Assist), Blind Spot Information (system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach), kolumna kierownicy z elektryczną regulacją i pamięcią położenia (AB1BK),

- pakiet Winter 1 - podgrzewana tylna kanapa, gniazdko 230V, podgrzewana kierownica (AB1BA),

system audio Sony Premium (ustawiony Forscanem na tryb 7).


TECHNIKALIA:

Rewelacyjny i sprawdzony silnik konstrukcji PSA, udoskonalony i doprawiony drugą turbiną przez Forda. Spalanie autostradowe w PL 6,7 l/100 km, w DE 8 l/100 km, na trasie do Hiszpanii 6,0 l/100 km w 4 osoby z bagażem. Spalanie za miastem przy relaksującej jeździe 5 litrów. W mieście bez pajacowania 6-7 litrów. Motor (także dzięki aktywnej redukcji hałasu (system ANC)) praktycznie niesłyszalny z kabiny. 210 KM. 7,8 sekundy do 100 km/h. V max 232 km/h (bez proszenia). 450 Nm ciągu. Przyspiesza zawsze i natychmiast. Dzięki drugiej turbinie nie ma laga jak np. Peugeot 508 I gen. Można go przeprogramować chipem na 230 KM/500 Nm (ograniczeniem jest maks. moment obrotowy skrzyni biegów) jakby komuś było mało. Zbiornik paliwa 62,5 litra pozwala na ponad 1000 km zasięgu na trasie przez Europę Zachodnią autostradami.


Automatyczna skrzynia Powershift II generacji - praktycznie działa w tle, płynnie i niewyczuwalnie zmienia biegi. Dopracowany projekt. Są łopatki przy kierownicy można sobie biegi zmieniać samemu (ale właściwie nie ma to celu). Zawieszenie z regulowaną elektronicznie charakterystyką pracy (sport dla tych co lubią gdy im kiszki podskakują na wybojach, standard do jazdy 200 km/h przy silnym wietrze i komfort do przyjemnego podróżowania przez pozostałe 99% czasu). Koła 18" a nie 19" wybrałem z uwagi na komfort.


NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY WYPOSAŻENIA:

- dużo poduszek powietrznych,

- ABS, kontrola trakcji, wspomaganie ruszania pod górę, ASR,

- wszystkie możliwe asysty (alert martwych pól, "active city stop", ostrzeżenie przed kolizją, wraca na pas), rozpoznawanie znaków, sam parkuje i wyjeżdża,

- tempomat aktywny, ogranicznik prędkości, "My Key",

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, przednia (i tylna) szyba ogrzewana,

- system SYNC3 (google free) sterowanie głosowe po Polsku, Bluetooth, zestaw głośnomówiący, obsługa Android Auto i Apple Car Play (przez USB),

- Sony Audio Premium z CD i radiem cyfrowym, odtwarzać można z USB, po kablu, przez Bluetooth,

- fabryczna nawigacja całkiem przyzwoita, mapy bodajże sprzed 2 lat,

- system aktywnej redukcji hałasu,

- kamera cofania bardzo przyzwoita, czujniki parkingowe przód, boki i tył,

- boczki i deska rozdzielcza tapicerowane skórą, kierownica skórzana z łopatkami do zmiany biegów i sterowaniem elektroniką, regulowana elektrycznie, ogrzewana,

- fotele przednie wielokonturowe, skórzane, bardzo duże i wygodne, elektrycznie regulowane, grzane, chłodzone i wentylowane, oba z funkcją masażu w siedzisku i oparciu,

- fotele tylne skórzane, ogrzewane, składane 2/3 na 1/3, nawiewy klimatyzacji na tył, podłokietnik z uchwytem na napoje i schowkiem,

- szyberdach uchylany i otwierany elektrycznie,

- felgi alu fabryczne 18, opony letnie Falken 235/45R18 bardzo ciche + zimowe po jednym sezonie.


SERWIS:

Części relatywnie tanie i dostępne bezproblemowo. Olej wymieniany co 10-15 tys. km. W skrzyni co 60 tys. km (następna wymiana na 180 000 km). Gwarancja fabryczna była przedłużana bodajże do 4 roku jazdy.


AWARIE, POŻARY, WYBUCHY, POWODZIE I INNE KATASTROFY:

Na gwarancji Ford naprawiał chłodzenie w fotelu kierowcy (wyłączało się po uruchomieniu masażu) i wymienili szybkę w lusterku prawym bo była luźna (uchwyt pękł).


Tydzień po odbiorze idiota w BMW wjechał nam na parkingu w przedni zderzak bo cofał na lusterka i było mu przykro.

W marcu wymieniono też szybę czołową na oryginalną nową bo miała odprysk od kamyka.


Z usterek po gwarancji to niedawno wymieniłem moduł Peltiera w siedzisku fotela kierowcy (nie grzało i nie chłodziło) i gumy oraz łączniki stabilizatora tylnego bo delikatnie niekiedy czuć było zmniejszony komfort. Poza tym normalna eksploatacja.


Wszystko jest sprawne.

Nowe samochody o tych parametrach technicznych i wyposażeniu zaczynają się teraz wg moich ustaleń od 450k zł.

Jeśli ogłoszenie jest widoczne to znaczy, że jest aktualne.

Zapraszamy do Krapkowic.

 

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Krapkowice, krapkowicki, Opolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie