Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 8

1 / 9

Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium - 8

Najważniejsze

Przebieg

325 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Witam,

Na sprzedaż Mondeo mk4 wersja Titanium z ogrzewaniem postojowym Webasto i z najlepszym silnikiem diesla 2.0 140KM (można podobno w łatwy sposób uaktywnić ukrytą mapę silnika na 163KM. Dla mnie obecna wersja wystarczała).


Samochód ma autentyczny przebieg i krajową historię.


Webasto, to niezastąpiona w chłodniejsze dni i zimę funkcja rozgrzewania wnętrza pojazdu. Można je uruchomić radiowym pilotem (do 1kilometra zasięgu) lub zaprogramować automatyczne uruchomienia dla poszczególnych dni tygodnia i godzin (łatwo i czytelnie dzięki wyświetlaczowi Ford Convers+). Rozgrzewa powietrze we wnętrzu auta i płyn chłodniczy silnika, dzięki czemu samochód przy odpalaniu jest już wstępnie rozgrzany. Ciepłe powietrze wdmuchiwane jest nawiewami przy szybach, co przy okazji je rozmraża eliminując konieczność skrobania lodu. Poprawia to komfort ruszania rozgrzanym samochodem i ogranicza zużycie silnika, który też jest rozgrzany na starcie. Całość dopełnia ogrzewana elektrycznie przednia szyba.


- Światła ksenonowe samopoziomujące z doświetlaniem zakrętów (nowe żarniki xenon o ledowym zabarwieniu + jeden oryginalny na zapas) i spryskiwaczami. Załączone zdjęcie po zmroku ukazuje, jak mocno świecą.


- Światła dzienne ledowe z przodu i z tyłu,


- Ledowe oświetlenie wnętrza (dodatkowo oświetlenie dywaników przy wsiadaniu/wysiadaniu)


- Podświetlane i podgrzewane lusterka boczne dla komfortu wsiadania i wysiadania


- Zegary z dużym wyświetlaczem graficznym komputera (Ford Convers+)


- Duży wyświetlacz nawigacji i radia CD z bardzo dobrym nagłośnieniem (fabryczny subwoofer), Fabryczny Bluetooth, gniazdo USB w schowku do ładowania lub podłączenia zewnętrznaej pamięci z muzyką (dysk lub pendrive), Na kierownicy guziki do kontroli muzyki z radia, pamięci USB i telefonu podłączonego przez Bluetooth (bardzo wygodne przy odtwarzaniu strumieniowym z Youtube, Spotify itp.


- Przednie fotele z pięciostopniowym ogrzewaniem i elektroniczną regulacją wysokości


- Felgi aluminiowe z kompletem wysokiej klasy opon całorocznych Nexen Nblue Season (ver.2) – wysoki bieżnik (świetne prowadzenie w każdych warunkach) – kupione 10.2024 za około 1600zł.


Ponieważ są całoroczne, to oszczędzamy na wymianie opon – rocznie około 250-300zł za dwie wymiany).


- Fabryczny hak (używany tylko do przewożenia rowerów na specjalnym bagażniku).


- Trzecia tablica rejestracyjna w komplecie (zakładana na bagażnik rowerowy – przy zostawieniu obecnych tablic do nowej rejestracji oszczędność około 150zł).


- Nowa przednia szyba (razem z wycieraczkami) wymieniona z AutoCasco w maju 2025r. po uderzeniu kamieniem (oryginał Pilkington z ogrzewaniem /wartość 3500-4000zł) – komfortowa jazda z doskonałą widocznością w deszczu i nocą bez rys na starej szybie.


- Naprawione wiosną przednie zawieszenie (wymienione sworznie i końcówki drążków, zbieżność – teraz nie ma żadnych luzów i prowadzi się jak po szynach).


- Nowe tarcze i klocki z przodu


- Oleje i filtry wymieniane regularnie co 15tys. km, w skrzyni biegów co 60tys. km (naprzemiennie zwykła i dynamiczna) - od ostatniego kompletnego serwisu filtrów i olejów przejechane 9tys. km – wymiany udokumentowane fakturami).


- Wtedy również została dobita czynnikiem klimatyzacja (automatyczna, dwustrefowa) z wymianą filtrów kabinowych (chłodzi bardzo dobrze i ma świeży zapach).


- Wymieniony został zużyty wtryskiwacz DPF z zaworem na nowy oryginał (koszt ponad 1000zł) dzięki czemu nie potrzeba się przejmować DPF-em na kolejne 200-300tys. km.


Silnik suchy, nie myty do sprzedaży – widać, że nie miał żadnych wycieków i awarii.


Samochód wygodny, dynamiczny z najlepszym według mnie stosunkiem wyposażenia, wielkości i jakości do ceny w porównaniu do innych marek.


Sprzedaż tylko ze względu na konieczność kolejnego leasingu do działalności (zostaję przy Mondeo, ale teraz mk5)

 

2 października 2025 17:29

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mondeo

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

Mk4 (2007-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Arek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni