Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 1
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 2
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 3
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 4
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 5
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 6
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 7
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 8
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 9
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 10
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 11
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 12
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 13
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 14
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 15
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 16
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 17
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 18
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 19
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 20
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 21
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 22
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 23

1 / 24

Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 1
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 2
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 3
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 4
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 5
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 6
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 7
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 8
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 9
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 10
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 11
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 12
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 13
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 14
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 15
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 16
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 17
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 18
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 19
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 20
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 21
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 22
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium - 23

Najważniejsze

Przebieg

310 553 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Moc

200 KM

Opis

Dzień dobry.


Gdybym nie odbierał proszę o SMS.


Do sprzedania posiadam Forda Mondeo MK4 z 2012 roku z najlepszym silnikiem 2.2 TDCI 200KM - mocny i oszczędny.


W mieście pali około 8 litrów, na trasie okolo 6.5 - 7 w zależności od prędkości.


Skrzynia manualna.


Auto pochodzi z polskiego salonu, było autem firmowym, następnie jego użytkownik wykupił go z firmy i użytkował prywatnie. A potem trafił w nasze ręce.


Pewny przebieg - historia cepik od nowości :) Oryginalne 300 a skręcone na 300 to inna bajka.


Samochód bogato wyposażony.


Grzana przednia tylna szyba i lusterka

Prawdziwa skóra - grzana i wentylowana

Światła BiLED (przerobione kilka lat temu, wymienione soczewki na takie z nowego LEXUSa w firmie która się tym zajmuje)

Nagłośnienie SONY - radio, telefon, muzyka poprzez Bluetooth.

Keyless entry and GO - bezkluczykowe otwieranie / zamykanie oraz odpalanie.

Dwu strefowa automatyczna klimatyzacja

Automatyczne światła

Automatyczne wycieraczki

Tempomat / limiter prędkości

Czujniki parkowania przód tył


To takie najważniejsze, no i oczywiście „pełna elektryka - szyby i lusterka ;)


Całe wyposażenie jest sprawne.



Auto na bieżąco serwisowe. Uważam że wszystko co drogie zostało już zrobione.


W ciągu ostatnich 3 lat:


Kompresor klimatyzacji

Wtryskiwacze - komplet fabrycznie nowych - żadne regeneracje.

Regulator ciśnienia paliwa

Dwumasa i zestaw sprzęgła

Rozrząd z pompą wody - ma zrobione około 15 tysięcy km.

Sprężyny przód i gorne mocowania

Koncowki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora + zbieżność

Hamulce przód tył tarcze klocki + regeneracja zacisków


Świeże i ładne opony letnie.



Olej zmieniany co plus minus 10 tysięcy kilometrów.


Świeżo po zakupie, czyli około 6 lat temu auto zostało pozbawione największego kłopotu dzisiejszych czasów - filtra DPF oraz zaworu EGR. Brak wypalania, zwiększonego zużycia paliwa. Auto nie kopci, nie dymi - ma nowe wtryskiwacze :)


Auto nigdy nie zawiodło. Nigdy nie jechało na lawecie ani na sznurku.


Oczywiście nie jest bez wad. Ogólny stan lakierniczy uważam za średni. Auto całe jest w „oryginale” i nigdy nie miało żadnej historii wypadkowej. To też żaden element nie był odświeżany. Na masce są liczne odpryski, tylny zderzak ma kilka śladów otarć, wypiaskowany lakier na progu prawym za kołem itd itd. Auto ma lata i przebieg. Trzeba o tym pamietać.


Jak chodzi o mechanikę. Któryś z krzyżaków kolumny kierowniczej ma luz i potrafi stuknąć. Tarcze hamulcowe biją. Niestety jest to wada tego silnika i tych hamulców - są zbyt małe do tej mocy auta. Jedna szybsza trasa i problem wraca jak bumerang. Za mojej kadencji tarcze były zmieniane z 3 razy i zawsze problem wraca po szybszej jeździe autostradowej.


Cena auta w ogłoszeniu uwzględnia jego wady jak i zalety.


Powód sprzedaży? Zmiana auta na wyższe i świeższe.

 

20 lipca 2025 23:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mondeo

Wersja

2.2 TDCi Titanium

Kolor

Złoty

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

Generacja

Mk4 (2007-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Janusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store