Witam,
Samochód sprzedaję z racji braku miejsca pod domem.
Zakupiony został od pierwszego właściciela, który nabył go w nieistniejącym już Auto Plaza Bielany w Warszawie. Jeżdzony tylko i wyłącznie do pracy przez samego kierowcę - środek stan igła z wyjątkiem otarć na kierownicy pomiędzy 9 a 12 godziną.
Istotne wyposażenie:
- sprawne i kompletne nagłośnienie
- klimatyzacja
- tempomat
- szyby w prądzie (przód)
- plastikowy wkład do bagażnika (stąd jego wykładzina jak nowa)
- koło zapasowe
Do momentu zakupu przeze mnie pełna historia serwisowa, od tego czasu przejechane około 40 tys. km i zrobione:
- zawieszenie przód i tył
- układ hamulcowy (przewody gumowe i metalowe)
- regeneracja wtrysków
- układ wspomagania
- poprawa blacharska tylnego lewego nadkola
- regularnie filtry i oleje
- nowy tłumik końcowy wraz z końcówką wydechu
- wymiana zużytych kół pasowych
- dosłownie nowy akumulator
- opony
- klocki i tarcze
- serwis klimatyzacji
Pali jak zegarek (niezależnie od temperatury), turbina nie świszczy (była robiona rok przed zakupem), sprzęgło bez śladów zużycia tak samo jak skrzynia. Moment w tych silnikach jest zaskakujący.
Ślady rdzy i drobne otarcia na zdjęciach - jeżeli komuś zależy na wyglądzie to dopiero zalążek rdzewienia - proste do zabezpieczenia i zahamowania.
Diesiel jak to diesiel trochę się poci, ale oleju nie bierze.
Brak zapasowych kluczyków (osobiście zgubiłem).
Idealne auto do robienia tras jak i na pierwszy samochód.