Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 17
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 18
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 19
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 20
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 21
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 22
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 23
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 24
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 25
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 26
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 27
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 28
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 29
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 30
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 31

1 / 32

video
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 17
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 18
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 19
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 20
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 21
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 22
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 23
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 24
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 25
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 26
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 27
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 28
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 29
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 30
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 31

Najważniejsze

Przebieg

40 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 038 cm3

Moc

450 KM

Opis

Witam


Posiadam do sprzedaży mojego prywatnego Forda Mustanga w bardzo rzadko spotykanej wersji a mianowicie GT Premium

+ Performance Pack ale z 10 biegową automatyczną skrzynią - większość wychodziła z manualem Getrag). Dodatkowo tuningowany w USA przez firmę RTR.


Zaczynając od początku został sprowadzony prywatnie w ubiegłym roku z przebiegiem 36 tysięcy km.


Jest to wersja Performance Pack + "Premium" a mianowicie Duża nawigacja + nagłośnienie Bang Olufsen z Subwoferem w bagażniku + dodatkowe zegary w miejscu trzeciego wlotu powietrza + rozpórka kielichów + zawieszenie MagnaRide którego twardość ustawiamy z pozycji kierowcy + baaardzo wydajne hamulce Brembo + aktywny 4 stopniowy wydech + "szpera" typu Torsen tzn. moc przekazywana jest na koło które ma ciężej dzięki czemu lata jak opętany bokami a jednocześnie można jeździć wygodnie na co dzień.


Samochód po wyjeździe z salonu trafił do firmy RTR gdzie dostał min. dolot Rouscha + lekki i głośny układ wydechowy Borla (w trybie cichym da się bez zmęczenia jeździć jako Daily Car natomiast w pozostałych 3 trybach nie ma osoby która się nie odwróci sprawdzić co to jedzie...). Dodatkowo w firmie RTR zmieniono oprogramowanie silnika i po tych zmianach moc oscyluje w granicach 490 KM bez doładowania turbiną lub kompresorem.


Mustang stoi na rasowych 19 calowych felgach które dodatkowo poszerzają samochód.


Dzięki tym zmianom Mustang prowadzi się w zakrętach jak przyklejony - nie ma mowy o jakimś "bujaniu czy nadsterowności" jak w przypadku zwykłych Mustangów a nawet jak się mocno przesadzi z mocą w zakręcie to jedna kontra kierownicą i wszystko wraca do normy.


Jeśli ktoś z Państwa ma się okazję przejechać zwykłym Mustangiem 5.0 a później tym z zawieszeniem magnaride i Torsenem wraz z Brembo - to są dwa różne samochody coś jakby porównać zwykłą bmkę z M-ką.


Jakby tego było mało to jest jeszcze Pedal Commander którym możemy "wyostrzyć" i tak błyskawiczną reakcję na gaz. Dość powiedzieć iż po ustawieniu w ostatniej pozycji samochodem NIE DA SIĘ RUSZYĆ bez buksowania kół.


Mój Mustang jest w bardzo rzadko spotykanej wersji Performance Pack + 10 stopniowy rewelacyjnie działający automat) gdyż te wersje były prawie zawsze skazane na skrzynie manualne Getrag.

Natomiast automat ma lepsze czasy przyspieszenia niż manual no i w trybach Sport pięknie robi między-gazy ze strzałami z wydechu.


Dodatkowo mamy wirtualne zegary z naprawdę kilkustet różnymi ustawieniami wyświetlacza.


Oczywiście wszystkie przeróbki do wersji EU tak jak migacze, światło przeciwmgielne, reflektory czy Menu z Radiem jest zrobione.


Szukając bardzo długo auta dla Siebie "doktoryzowałem się" w wyposażeniu Mustanga i bardzo ważne dla przyjemności z jazdy są przynajmniej trzy rzeczy : pakiet Performance Pack (poznacie po dodatkowych dwóch zegarach pomiędzy nawiewami i rozpórką kielichów oraz hamulcami Brembo) ,wirtualne zegary oraz wyposażenie środka "Premium" tzn min Duża nawigacja, skórzane podgrzewane i wentylowane fotele i wiele pomniejszych uprzyjemniaczy jazdy.


ten konkretny Mustang z racji Tuningu i zupełnie innego niż standartowe Fordy wyglądu wzbudza nie lada zainteresowanie gdzie byśmy nie pojechali.


Wszystko włącznie z silnikiem, skrzynią biegów klimą i całym wyposażeniem działa bez zarzutów.


W skrócie ten egzemplarz ma dosłownie wszystko co można było zamówić do Mustanga + tuning firmy RTR + oczywiście jak wiele "amerykanów" zdalne odpalanie z kluczyka.


Żeby nie było tak słodko jak większość lub wszystkie auta z USA przyjechał uszkodzony... dwa zderzaki lampa i błotnik lewy stały sie motywacją przy odbudowie do obecnego wyglądu.


Wszystkie elementy silnika, skrzyni, dyfra jak nowe ... wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Otomoto.


Jeśli chcecie Państwo zobaczyć jak wyglądał podczas sprzedaży w Stanach proszę wpisać 7 zamiast 6 w ostatniej cyfrze numeru vin.



Sprzedaję ponieważ stałem się posiadaczem jeszcze mocniejszego auta.


Zapraszam na oględziny i jazdę próbną - jeśli już państwo oglądali jakiś egzemplarz ten będzie o niebo ciekawszy - szczególnie dla osób z typowo sportowym zacięciem.

 

30 kwietnia 2025 20:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Wersja

5.0 V8 GT

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2020

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

166900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store