Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 17
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 18
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 19
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 20
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 21
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 22
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 23
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 24
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 25
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 26
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 27
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 28
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 29
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 30
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 31
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 32
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 33
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 34
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 35
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 36
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 37
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 38
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 39
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 40
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 41

1 / 42

video
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 17
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 18
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 19
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 20
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 21
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 22
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 23
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 24
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 25
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 26
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 27
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 28
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 29
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 30
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 31
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 32
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 33
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 34
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 35
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 36
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 37
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 38
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 39
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 40
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 41

Najważniejsze

Przebieg

66 666 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 038 cm3

Moc

450 KM

Opis

MUSTANG GT 5.0 V8 483KM (udokumentowane na hamowni)


Cena: 180.000 zł brutto // wystawiam FV 23%


Wyposażenie PREMIUM:


- automatyczna skrzynia biegów

- cyfrowe zegary

- ekran z apple car play/android

- nagłośnienie bang&olufsen

- elektryczne szyby

- elektryczne lusterka

- podgrzewane i wentylowane fotele

- klimatyzacja

- podgrzewana kierownica

- elektryczne ustawianie foteli

- elektryczne ustawianie lusterek

- aktywny układ wydechowy

- nastrojowe oświetlenie wnętrza

- zdalne odpalanie samochodu z aplikacji forda

- lokalizacja gps samochodu z aplikacji forda

- blokada przednich kół (palenie gumy)

- tryby jazdy do wyboru

- tapicerka skórzana (czarna skóra)


Informacje o samochodzie i dane:


- polski salon

- jedyny użytkownik

- produkcja: 10/2020, pierwsza rejestracja: 03/2021

- 100% bezwypadkowy i bezkolizyjny

- VIN: 1FA6P8CF3L5180723

- limitowany kolor GRABBER LIME

- ubezpieczenie OC do marca 2026

- indywidualna tablica: G0 PHOT0


Wprowadzone zmiany i modyfikacje:


- układ wydechowy H-PIPE

- dolot JLT Performance

- program od HD-CUSTOMS (serwis z Opola)

- sekwencyjne kierunkowskazy i trzy stopy

- końcówki układu wydechowego MG-Motorsport

- limonkowe pasy bezpieczeństwa

- teleskopowe podpórki Ford Performance pod maską

- zabezpieczenie bezbarwną folią PPF: maski, zderzaka, przednich błotników, reflektorów, drzwi, lusterek, klapy bagażnika, tylnego zderzaka oraz części dachu

- zabezpieczenie powłoką ceramiczną skóry, plastików oraz pozostałej części karoserii pojazdu

- kamerka samochodowa Vantrue N4 Pro (1400 zł, zostawiam w zestawie, kable ładnie schowane pod podsufitką)

- czarne podwójne pasy wzdłóż pojazdu (fabrycznie auto odbierałem w całości lakierowane w kolorze GRABBER LIME)


Łącznie zabezpieczenie auta (folia i ceramika) wyniosły ok. 15.000 zł


Łącznie zmiany wizualne i techniczne w HD-CUSTOMS wyniosły ok. 20.000 zł


Dodatkowe info:


Czekam na info co do klapy bagażnika i spojlera. Zakupiłem spojler ze strony JGD ATTACK, ale nie mialem swiadomosci, ze tam sa same chinskie slabej jakosci czesci. Spojler wyglada dobrze, jednak jest slaby jakosciowo. Wchodzi w drgania. Kompletnie nie wplywa na codzienne uzytkowanie, ale poczucie, ze mam taki kicz (osobiscie odradzam zakupy na tej stronie), sprawil, ze zglosilem sie do zaprzyjaznionej blacharnio lakierni o wycene przywrocenia czystej klapy bagaznika bez spojlera. Z uwagi na jego zamontowanie, trzeba było wywiercic w klapie otwory, ktore teraz bedzie trzeba ogarnac. Moge sprzedac auto z tym spojlerem, ale nie zapewniam, ze bedzie nadal w dniu, w ktorym zakupisz auto. Na razie czekam na wycene od serwisu, bo mam ochotę ściągnąć spojler (1500 zł kosztował) i przywrócić czystą klapę bagażnika. Auto było kupione bez spojlera.


Jeśli masz pytania, pisz maila mateusz.s@hotmail.com lub na insta: mateusz_strelau


Samochód jest zadbany i sprzedaję go bardzo niechętnie. Marzę o garażu marzeń, ale nie posiadam go, a więc postanowiłem zmienić Mustanga na Porsche. To tylko ciekawoska, ale czasami ludzie pytają o powód sprzedaży :) Samochód użytkowany przez osobę niepalącą i niepijącą. Śmiało stwierdzam, że tak zadbanego auta to nie znajdziesz drugiego. Mam świra na tym punkcie i jestem z tego dumny :-)



Ciekawostki:


Mam 36 lat i brak szkód na swoim koncie, ubezpieczenie OC kosztowało mnie do tego auta 740 zł.

Olej wymieniałem już po przejechaniu pierwszych ok. 2500 km (po dotarciu silnika) oraz kolejno każdorazowo średnio co 10.000 km. Przy każdej wymianie oleju, wymieniam wszystkie filtry: kabinowy, powietrza i oleju oraz proszę specjalistów o szczegółowe sprawdzenie pojazdu pod względem technicznym i wizualnym. Jestem osobą pedantyczną i uwielbiam samochody. Wierzę, że ten model trafi do podobnej osoby, pasjonaty i dbającej o samochód.


Przy ok. 58.000 km wymieniane były (zgodnie z zaleceniem forda) świece zapłonowe. Przy ok. 60.000 km wymieniałem opony na nowe, dodatkowo hamulce przód klocki i tarcze, płyn w chłodnicy, olej w skrzyni biegów oraz olej w dyfrze.


Jednocześnie w tym samym czasie wprowadzone zostały wszystkie powyższe modyfikacje, które dają niesamowitę przyjemność z jazdy.


Wady/usterki:


- przednie lewa felga ma zdarcie (widoczne w filmie i na zdjęciach)

- odprysk na klamce drzwi kierowcy oraz na tylnim prawym błotniku (pokazuję w filmie)

- spojler jest średniej jakości moim skromnym zdaniem i zamierzam go zdemontować w najbliższym czasie, chociaż jeżdżę nim już 3 lata i wszystko jest dobrze, to trochę mnie irytuje świadomość, że to plastik ozdobny tylko

Pisz: mateusz.s@hotmail.com

 

3 października 2025 17:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Wersja

5.0 V8 GT

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2020

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

180000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni