1 / 26
13 czerwca 2024 17:12
ID: 6124375061
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
FordModel pojazdu
MustangRok produkcji
2012
Przebieg
90 000 km
Pojemność skokowa
5 038 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
450 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
8.5 l/100km
Spalanie W Mieście
18,60 l/100km
Typ nadwozia
CoupeEmisja CO2
218 g/km
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Kolor
CzarnyKraj pochodzenia
Stany ZjednoczoneZarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Opis
Sprzedam absolutnie nietuzinkowy samochód: Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca. Wyprodukowano tylko 750 egzemplarzy, każdy posiada indywidualny numer wybity na tabliczce znamionowej umieszczonej pod maską (ten konkretny egzemplarz to nr LS 649).
Model niewiele ma wspólnego ze standardowym Mustangiem, a Ford stworzył go z myślą zbudowania "M3 killera" - samochodu, który na legendarnym torze Laguna Seca pobije czas przejazdu BMW M3 (co z resztą się Fordowi udało). Ogromna ilość podzespołów oraz rozwiązań została przeniesiona z wyścigowego modelu Boss 302R.
https://www.youtube.com/watch?v=tgjCaTVzM7E
"Ford Mustang Boss 302 w limitowanej wersji Laguna Seca został specjalnie dopasowany do torowych wyzwań. O ile sceptycy na początku naśmiewali się z auta uznając je za prymitywne i zacofane, po zakończeniu testów zakrywali wstydliwie zaczerwienione nosy.
Testy, którym niemiecki magazyn Sport Auto poddał Mustanga Boss 302 Laguna Seca pokazały, że okazał się lepszy od wielu supersamochodów. W kategorii czasu przejazdu toru, Mustang pokonał takie auta jak Ferrari California, Aston Martin DBS, Audi R8, czy BMW M3 Coupe. Przeprowadzono również testy wydajności hamowania, w których okazał się lepszy niż Porsche 991 Carrera S z ceramicznymi hamulcami tarczowymi."
https://www.autocentrum.pl/newsy/mustang-boss-302-w-limitowanej-wersji-laguna-seca/
Najważniejsze parametry techniczne samochodu:
- aluminiowy silnik V8, z aluminiową głowicą o 32 zaworach, z regulowanymi fazami otwarcia tychże zaworów, kutymi stalowymi korbowodami i kutymi aluminiowymi tłokami, 5l pojemności, 7500 obr./min i 444 konie mechaniczne, 515 Nm. Jest to silnik opracowany pod kryptonimem „Roadrunner” tj. ulepszony chyba najbardziej udany, legendarny wręcz silnik Forda, tzw. Coyote;
- 6-biegowa manualna skrzynia biegów przekazującą moc na tylne koła poprzez dyferencjał Torsen (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu);
- podwozie usztywnione o 10%, sportowe amortyzatory z regulacją sztywności, dedykowane stabilizatory;
- dedykowany pakiet aerodynamiczny (przedni splitter, dodatkowe wloty powietrza, tylny spoiler;
- kubełkowe sportowe fotele Recaro z haftami Boss 302, brak tylnej kanapy - zamiast niej rozpórka X-bar dodatkowo usztywniająca konstrukcję, kierownica obszyta alcantarą;
- dedykowany pakiet wizualny z czerwonymi wstawkami (obwódka grilla, lusterka, dach, spoiler, tzw. C-stripe z oznaczeniem Boss 302) i 19" felgami;
- zestaw dodatkowych sportowych wskaźników Ford Racing na desce centralnej;
- poczwórny wydech z dwiema rurami z tyłu i dwiema poprowadzonymi na boki nadwozia (dla lepszych efektów akustycznych ;));
- dwa kluczyki - jeden standardowy a drugi tzw. track key - aktywujący bardziej agresywną, dedykowaną na tor konfigurację pojazdu wraz torowymi funkcjami.
Samochód sprowadzony z USA jako tzw. Run&Drive, tj. palący i jeżdżący, sam zjechał z lawety po przyjeździe (co mam udokumentowane filmem). Na życzenie udostępnię zdjęcia z aukcji i z portu w USA.
Naprawa wykonana z pełną dbałością o szczegóły, żadne podzespoły nie były "regenerowane", wszystko zostało wymienione, większość części specjalnie sprowadzona z USA. Elementy nadwozia nowe i polakierowane. Na całym aucie położona powłoka polimerowa + hydrofobowa powłoka ceramiczna na szybach.
Samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Tankujesz paliwo i cieszysz się z jazdy.
Samochód daje niesamowite wrażenia z jazdy: dźwięk, prowadzenie, przyspieszanie - tego nie da się opisać, trzeba spróbować samemu :)
"silnik ma dużo „dołu” i bez pomocy jakichkolwiek sprężarek. To inne przeżycie niż w Shelbym GT500, gdzie wielki pociąg towarowy z filmu Andrieja Konczałowskiego tylko czeka, żeby wjechać nam w plecy przy nieostrożnym wciśnięciu pedału gazu. Tu moc ujawnia się progresywnie, płynnie, silnik bulgocze trochę jak taka filmowa ósemka, ale wystarczy zbliżyć prawy pedał gwałtowniej do dywanika, a zmienia się tembr głosu motoru.
Zyskuje wyższe rejestry niczym silnik z wyścigów NASCAR, gwiżdże i trąbi z wydechów. Piękne niczym amerykański hymn grany przez orkiestrę Piechoty Morskiej, start myśliwca F-18 z katapulty na lotniskowcu albo skok Dodge’a Chargera w oryginalnym serialu „The Dukes of Hazzard”. Nie żartuję. To jest jak z bluesem czy jazzem, albo ktoś jest na te gatunki wrażliwy, albo nie. Nauczyć się tego w szkole nie można."
https://natemat.pl/53425,ford-mustang-boss-302-this-is-not-america
Jeżeli szukasz samochodu, w którym na pewno zostaniesz zauważony, a zarazem takiego, na którym nie stracisz, to jest to propozycja dla Ciebie:
- auto na drodze jest typowym "obracaczem głów" - wygląd i dźwięk nie pozwalają przejść obok niego obojętnie;
- ze względu na unikatowość, jest to tzw. youngtimer, którego wartość z czasem będzie rosnąć.
Nie handluję autami - samochód kupiłem pod wpływem impulsu jako pasjonat motoryzacji, który trafił na absolutnego białego kruka, ale aktualne potrzeby rodzinne wymuszają na mnie zmianę na bardziej ucywilizowany samochód ;)
Zapraszam do kontaktu a poważnie zainteresowanych na jazdę próbną.
Informacje o sprzedającym
Mariusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie