Dzień dobry na sprzedaż moje oczko w głowie , wymarzony wyczekany i wielkim wysiłkiem pracy zakupiony w salonie Ford Euro Car Gdynia, Ford Mustang Mach1. w ciągu ostatniej dekady zostałem samozwańczym ambasadorem forda na Polskę 2x Ford Ranger 2x Ford Mustang pierwszy GT i drugi aktualny Mach1, wiec tak... Zostałem Fanem Forda głownie z powodów ceny do tego co oferuje, względnej prostoty budowy i głosem normalności względem "ekoterrorystow". Ford jako jedna z ostatnich marek oferuje auta o pojemnościach większych niż czajnik (Ranger, Broco, Mustang, Explorer, Focus ST) "Nic nie zastąpi pojemności" (ang. "there is no replacement for displacement")
■ Reflektory w technologii LED ■ Auto High Beam - system automatycznego sterowania
światłami drogowymi
■ Sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie
lusterka boczne z lampkami oświetlającymi podłoże
z projekcją logo 'Mustang'
■ Aktywny układ wydechowy z 4 końcówkami w stylizacji Mach 1
■ Przedni zderzak w stylizacji Mach 1
■ Tylny zderzak z dyfuzorem w stylizacji Mach 1
Standardowe elementy wyposażenia wnętrza
■ System nawigacji satelitarnej CD/MP3 z DAB+ i Ford
SYNC 3.2 z 8" kolorowym, dotykowym wyświetlaczem dotykowy
■ Skórzane fotele
■ 12" kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
■ Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
■ Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury
■ Uchwyt dźwigni zmiany biegów w stylizacji Mach 1
■ Kierownica podgrzewana, wykończona skórą
■Silnik Benzyna V8 Ti-VCT o pojemności 5,0 l i mocy 460 KM
Nagroda za obroty
skalibrowany i zmodernizowany silnik V8 o pojemności 5,0 l
modelu Mach 1 posiada otwartą komorę powietrzną ułatwiającą przepływ
oferuje maksymalną moc przy 7250 obr/min
Ręczna skrzynia biegów
W celu przyspieszenia zmiany biegów, 6-biegowa ręczna skrzynia biegów
TREMEC® modelu Mach 1 posiada sprzęgło dwutarczowe, dźwignię zmiany
biegów o krótkim ruchu i poprawione dopasowanie prędkości obrotowej.
Hamulce Brembo®
Duże, zaciski przednich hamulców Brembo® o 6 tłokach oferują skuteczną
moc hamowania.
Układ chłodzenia osi tylnej
Tylny wymiennik ciepła pomaga w utrzymaniu
kontrolowanych temperatur mechanizmu różnicowego celem
poprawy trwałości
Zarządzanie przepływem powietrza
Nowa owiewka rozciąga się do tyłu pomagając w płynnym
przepływie powietrza pod pojazdem i zwiększając
aerodynamiczna siłę docisku
Tylny dyfuzor
Tylny dyfuzor modelu Mach 1 działa w połączeniu z układem
chłodzenie tylnej osi w celu optymalizacji przepływu powietrza
Pewność
Oprócz potężnego układu hamulcowego, Mustang korzysta z szeregu
technologii wspomagania kierowcy przeznaczonych do tego, aby
użytkownik czuł się pewniej w różnych sytuacjach w czasie jazdy.
System zapobiegania kolizjom Pre-Collision AssistØ2)*
Wykrywa poruszające się obiekty i pieszych przed pojazdem, również w nocy
i ostrzega kierowcę w razie ryzyka kolizji. Jeśli kierowca nie zareaguje, system
automatycznie zmniejsza prędkość i rozpoczyna hamowanie.
Ostrzeżenie o zbliżaniu do poprzedzającego pojazdu
Wskazuje odległość do pojazdu poprzedzającego i emituje ostrzeżenie,
gdy odległość jest zbyt mała.
System kontroli pasa ruchu
Ostrzega kierowcę w przypadku niezamierzonego opuszczenia pasa ruchu
na drodze wielopasmowej i umożliwia powrót na właściwy pas.
Funkcja oceny czujności kierowcy
Monitoruje zachowanie kierowcy i może emitować ostrzeżenie w razie wykrycia zmęczenia
Wybrane opcje montowane fabrycznie:
* Autoalarm – Thatcham, obwodowy i pojemnościowy
* Fotele – Recaro z tapicerką skórzaną Ebony (tylko do wersji Fastback; dla wersji GT opcja dostępna w pakiecie Premium)
* Lakier metalizowany Grabber Blue
* Ze stopów lekkich - 19" x 9,5" z przodu, 19" x 10" z tyłu, wzór MACH 1, lakierowane w kolorze High Gloss Magnetic,
ogumienie z przodu: 255/40/19; ogumienie z tyłu: 275/40/19 (D2GCS)
Pakiet "FORD +" właściciela
*Fabryczny środkowy wydech zastąpiony MG-Motorsport od HD Customs Opole( fabryczny również posiadam a nawet 2 bo ten sam zabieg robiłem ze swoim poprzednim GT must have)
*Akcesoryjne tarcze hamulcowe przód od EBC Tarcze hamulcowe sportowe 2-częściowe pływające seria SG EBC Brakes
*Tył Tarcze hamulcowe sportowe nacinane i nawiercane seria GD EBC Brakes
*Zestaw klocków hamulcowych seria BLUESTUFF NDX EBC Brakes Przód i Tył
*Dwa komplety opon letnich Michelin Pilot Sport 4S i Yokohama Advan A052
*Przewody hamulcowe w oplocie Hell pod kolor :)
*Zabezpieczenie reflektorów przód folia PPF
*Zabezpieczenie ceramiczne każdego elementu auta w tym np. ramiona wycieraczek, zaciski ,felgi.
*Auto regularnie ręczne mytne u zaprzyjaźnionego detailera , brak water spot na szybach czy lakierze.
*posiadam rejestr przebiegu tego auta od 1 kilometra, jeżdżony wyłącznie na paliwie 98 na co mam potwierdzenia z sytemu rejestrowego.
*Auto nie wie jak wygląda zima oraz noc pod gołym niebem , ma ciepłe miejsce w ogrzewanym garażu , na sezon zimowy przykrywany satynowym pokrowcem szytym na wymiar z logo Mustanga.
Podsumowanie
Auto sprzedaje z powodu nawiązania nowej współpracy motoryzacyjnej z zupełnie innej półki a jako iż prawie od dekady współpracuje z marka ford oraz rozwijam swoja osobista markę nadszedł myślę czas na podjęcie bądź co bądź tego w sumie mało przyjemnego kroku, ale chciał bym opuścić moja strefę komfortu i poznać inne drogi.
W linku do Youtube zamieściłem test znanego dziennikarza motoryzacyjnego gdyż uważam ze akurat ten test jest najbardziej zgodny z moja prywatna opinia o tym aucie a proszę pamiętać ze byłem również posiadaczem czerwonego GT również zakupionego w salonie w Gdyni ;) gdyby link nie działał proszę wkleić w wyszukiwarkę "Ford Mustang Mach 1, czyli wiemy kto bzyknął nauczycielkę od polskiego! (TEST PL 4K) | CaroSeria"
Z mojej prywatnej opinii mogę krótko dodać ze GT i Mach1 to z zewnątrz podobne auta jednak jazda nimi jest zupełnie inna, mach1 jest znacznie bardziej precyzyjnym i skutecznie prowadzącym się autem . Motoryzacja to moja pasja, a jej wizytówka są moje auta nie zdarzyło mi się jeszcze by ktoś przyjechał na oględziny i wyjechał zakupionego auta, myślę ze to najlepsza rekomendacja dla auta jak i właściciela .