Ford Mustang 5.0 V8 GT - 1
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16

1 / 17

Ford Mustang 5.0 V8 GT - 1
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 2
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 3
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 4
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 5
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 6
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 7
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 8
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 9
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 10
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 11
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 12
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 13
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 14
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 15
Ford Mustang 5.0 V8 GT - 16

Najważniejsze

Przebieg

32 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 038 cm3

Moc

450 KM

Opis

Mustang w moich rękach od roku. Kupiony aby spełnić marzenia: dzięki niemu obejrzałem pierwszy triumf Kubicy w LeMans 24 i zrobiłem okrążenie po legendarnym torze Nurburgring Nordschleife.


Dlaczego wybrałem ten egzemplarz:

- Piękny kolor a do tego jest to folia więc zawsze można powrócić do oryginalnego srebrnego, z lakierem w idealnym stanie

- Dźwięk wydechu. Za każdym razem gdy odpalam go z kluczyka na moich ustach pojawia się uśmiech

- Przebieg 32000km. Auto pomimo 7 lat jest w stanie bardzo dobrym plus. To czuć w zakrętach i widać po wnętrzu

- Mój egzemplarz nie jest bezwypadkowy, ale szukałem samochodu, który NIE był uderzony w przód i NIE miał wystrzelonych poduszek bo bezpieczeństwo jest dla mnie ważne


W tym roku wymienione tarcze na sportowe, co mocno poprawiło hamowanie. Do tego pełny pakiet eksploatacyjny: opony, oleje, filtry, świece, płyny. Dziś nie wymaga żadnego wkładu.


To auto, którego posiadanie sprawia dużo przyjemności a jednocześnie nie jest workiem bez dna.

Na trasie 10 biegowy automat trzyma obroty poniżej 2tyś i spokojnie da się spalić 11l.

To chyba pierwsza generacja Mustanga, która prowadzi się na prawdę dobrze i nie wymaga od kierowcy szczególnych umiejętności. Kontrola trakcji mocno ingeruje, ale da się ją prawie wyłączyć (dwa tryby: wyłączony i wyłączony na tor który ciągle reaguje gdy robi się gorąco).

Radio ma Android auto i CarPlay więc po podłączeniu telefonu mamy nawigację na ekranie.


Zapraszam na oględziny. Chętnie pokażę jak brzmi i co potrafi.

 

14 października 2025 23:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Mustang

Wersja

5.0 V8 GT

Kolor

Pomarańczowy

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2018

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

124900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni