Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 1
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 2
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 3
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 4
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 5
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 6
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 7
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 8
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 9
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 10
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 11
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 12
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 13
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 14
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 15
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 16
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 17
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 18
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 19
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 20
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 21
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 22
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 23
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 24
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 25
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 26
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 27
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 28
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 29
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 30
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 31
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 32
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 33
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 34
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 35
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 36
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 37
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 38
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 39
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 40

1 / 41

Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 1
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 2
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 3
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 4
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 5
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 6
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 7
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 8
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 9
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 10
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 11
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 12
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 13
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 14
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 15
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 16
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 17
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 18
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 19
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 20
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 21
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 22
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 23
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 24
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 25
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 26
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 27
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 28
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 29
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 30
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 31
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 32
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 33
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 34
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 35
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 36
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 37
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 38
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 39
Ford Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X - 40

Najważniejsze

Przebieg

2 399 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

999 cm3

Moc

125 KM

Opis

cena podana w ogłoszeniu to wartość całkowita wraz z kosztami leasingu (odstępne+raty+wykup+całkowite koszty leasingu+ubezpieczenie GAP)


ubezpieczenie GAP przechodzi na nowego użytkownika, nie ma opłaty za cesje leasingu




cesja leasingu samochodu



leasingu w banku PKO, na bardzo korzystnych warunkach

2025-02-01 - 2027-12-31


(kwoty netto)

okres leasingu - 3 lata

wartość pojazdu - 100 000,00

pierwsza wpłata - 45 000,00

wykup - 1000,00

rata miesięczna - 1847,22


zostało opłaconych 7/35 rat (6 rat zapłaconych do Lipca, rata za Sierpień będzie również opłacona z mojej strony)



zostanie 28 rat po 1847,00(netto) + 1000,00(netto) wykupu


odstępne jakie oczekuje to 30 000,00(netto)

(na odstępne oczywiście pełna faktura VAT)




korzyść dla przejmującego cesję to 32930,54 netto / (40 504,56 brutto) + hak(6000,00 brutto) + opony(2000,00 brutto)

=48 504,56(brutto)


korzyść przejęcia leasingu to prawie 50 tysięcy złotych, więc uważam, że bardzo atrakcyjna



powód cesji to kwestia czysto finansowa


procedura cesji tak wygląda, osoba chętna na przejęcie leasingu przesyła do mnie swoje dane(NIP, telefon, mail) ja składam wniosek do banku, bank przesyła do osoby chętnej na przejęcie leasingu mail ze wszystkimi informacjami jakie dokumenty trzeba przesłać do banku do weryfikacji, potem odbywa się weryfikacja dokumentów finansowych, po pozytywnej weryfikacji następuje cesja, ja wystawiam fakturę VAT na odstępne, po opłaceniu odstępnego umawiamy się na spotkanie z przedstawicielem banku na podpisanie cesji


cesja trwa kilka tygodni, jeżeli dokumenty finansowe zostaną przesłane do banku i będzie pozytywna weryfikacja do 15 dnia miesiąca, to cesja jest możliwa od kolejnego miesiąca



FORD Puma 24- 1.0 ECOBOOST HYBRID - najwyższa wersja wyposażenia ST LINE X, po LIFTINGU

GWARANCJA na samochód - 4 LATA - do 2029 roku

samochód doposażony w HAK HOLOWNICZY - wypinany, montowany w salonie FORD

rok produkcji 2024 - pierwsza rejestracja 2025

bardzo niski przebieg samochodu, stan wizualny i techniczny idealny, żadnych uszkodzeń

samochód nie miał żadnej kolizji, stłuczki, szkody parkingowej


najwyższa możliwa wersja wyposażenia, wyróżniająca się, fotelami skórzanymi, czarna podsufitka, oświetlenie wewnętrzne oraz zewnętrzne dodatkowe, światła FULL-LED, automatyczna skrzynia biegów, zaawansowany system multimedialny z nawigacją, fotele podgrzewane, kierownica podgrzewana, szyba przednia podgrzewana,

klimatyzacja 2-strefowa, dodatkowy system nagłaśniający, system powiadamiana alarmowego, ISOFIX, tempomat aktywny, czarne felgi ST-LINE, pokrywa bagażnika otwierana automatycznie, bagażnik i szyby otwierane z kluczyka, system bezkluczykowy, kolor srebrny perłowy, doposażony w oryginalny HAK, wybór trybów jazdy, dwa komplety opon marki CONTINENTAL, dodatkowe zabezpieczenie opon, lusterka składane automatycznie, kamera cofania, czujniki parkowania,


osobiście doceniam :

-świetna dynamika, samochód niesamowicie się zbiera, idealnie przyspiesza, żadnej turbo-dziury

-piękne i dobrze wykonane wnętrze, wszystko jest pod ręką, wszystko intuicyjne, świetny system

-profesjonalne nagłośnienie, samochód na prawdę gra świetnie, głośno, dźwięk idealny

-niesamowicie duża powierzchnia bagażnika, jak na tak mały samochód, bardzo dużo miejsca wewnątrz pojazdu

-kolor pojazdu prezentuję się niesamowicie i pasuje do modelu, a przy tym jest bezproblemowy w utrzymaniu

 

2 sierpnia 2025 10:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Puma

Wersja

1.0 EcoBoost ST-Line X

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2024

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

101740

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

puma

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni