Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 1
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 2
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 3
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 4
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 5
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 6
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 7
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 8
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 9
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 10
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 11
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 12
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 13
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 14
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 15
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 16
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 17
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 18

1 / 19

Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 1
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 2
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 3
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 4
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 5
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 6
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 7
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 8
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 9
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 10
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 11
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 12
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 13
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 14
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 15
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 16
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 17
Ford Ranger 3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6 - 18

Najważniejsze

Przebieg

97 411 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 196 cm3

Moc

200 KM

Opis

Do sprzedaży Ford Ranger wersja Wildtrak, najbogatsza wersja wyposażenia jaka jest, ze wszystkimi opcjami. Samochód bardzo mocno doinwestowany.

Powód sprzedaży prosty kupiłem nowego Raptora i odebrałem po tuningu w firmie DELTA.

Ford od nowości w tych samych rękach, jeden właściciel kupiony i zarejestrowany w 2018 roku:

1. Najpierw był w leasingu na firmę

2. Następnie po leasingu wykupiony przez firmę (spółkę)

3. Ostatecznie sprzedany z naszej spółki do właściciela osoby fizycznej


Stan techniczny samochodu jest idealny poza drobnymi śladami użytkowania i drobnymi usterkami wynikającymi z normalnego użytkowania. Auto nigdy nie miało żadnej stłuczki, żaden z elementów nadwozia nie był lakierowany, nic nie było uszkodzone. Podwozie suchutkie, dzięki oklejeniu karoseria bez żadnych śladów rdzy.

Ponadto w roku 2021 i przy przebiegu 77000km, czyli po wykupie z leasingu i po upływie gwarancji mocno go doinwestowaliśmy:

1. Całe auto zostało oklejone (dołączone 1 zdjęcie poglądowe), oklejenie ściągnęliśmy w połowie 2023roku (już ponad 2 lata od oklejenia)

2. Montaż wewnętrznych elementów z włókna węglowego

3. Wymieniliśmy przedni zderzak na przeprawowy z zamontowaną płytą pod wyciągarkę.

4. Zamontowaliśmy wyciągarkę

5. Zamontowaliśmy dystanse poszerzając rozstaw kół o 6cm na każdym kole czyli razem poszerzony o 12 cm.

6. Zamontowaliśmy nadkola poszerzające (teraz zdemontowane ale oddajemy razem z autem)

7. Wymieniliśmy całe zawieszenie z liftem 2”, na Iron Man Comfort. Wymiana sprężyn, amortyzatorów i z tyłu wahaczy

8. Zamontowaliśmy komplet aluminiowych osłon podwozia

9. Zamontowaliśmy osłony świateł przednich, tylnych oraz lusterek.


Na bieżąco wszystko w samochodzie było robione z ostatnich serwisów:

1. Luty 2023 wymieniliśmy akumulator na VARTA o większej pojemności

2. W grudniu 2023 wymiana oleju, wszystkich filtrów

3. Grudzień 2023 wymiana czujnika temperatury silnika

4. Styczeń 2024: wymiana okładzin hamulcowych, zacisku hamulca prawy przód, płukanie i czyszczenie układu ERG (czy jakoś tak, nie znam się nie jestem mechanikiem)

Od stycznia 2024 samochód praktycznie nie jeżdżony, ponieważ kupiliśmy nowego RAPTORA.

Samochód jest po przeglądzie w styczniu 2025. Przebieg oryginalny. Auto mimo, że przystosowane do jazdy w ciężkich warunkach 99% spędzało na asfalcie  kilka razy w terenie po drogach polnych. Samochód zdecydowanie warty obejrzenia, cena do negocjacji w przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Sprzedaję z relingami nad tylną paką, niewidoczne na zdjąciach, do tego oddaję pełne oryginalne zawieszenie forda: sprężyny i amortyzatory oraz kilka innych pierdół które ściągnęliśmy przy wymianie zderzaka.

 

23 sierpnia 2025 13:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Ranger

Wersja

3.2 TDCi 4x4 DC Wildtrak EU6

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

107000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni