Dzień dobry,
na wstępie bardzo proszę o uważne przeczytanie ogłoszenia – dla poszanowania zarówno Państwa jak i mojego czasu.
Na sprzedaż posiadam swój prywatny samochód - Ford Ranger 2.2 TDCI o mocy 150KM w wersji XLT z manualną, 6-biegową skrzynią biegów, wyprodukowany w 2014 r.
Samochód krajowy, zarejestrowany po raz pierwszy 06.11.2014 r. Dodatkowo przy zakupie zostało zamontowane orurowanie i roleta paki,
Ford jest użytkowany głównie hobbystycznie, na trasach, stąd też niski przebieg.
Wszelkie konieczne naprawy/wymiany były dokonywane na bieżąco. Początkowo – w okresie gwarancji – samochód serwisowany w ASO, natomiast po okresie gwarancji większość rzeczy starałem się robić sam. Podczas wszystkich lat eksploatacji nie wystąpiły żadne poważne usterki.
Auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, olej (pełny syntetyk 5W30 – zgodny z normami producenta) wraz z filtrami wymieniony miesiąc temu. Klimatyzacja została świeżo przeserwisowana – odgrzybiona i napełniona.
Na samochodzie nie oszczędzałem, dzięki czemu technicznie jest w bardzo dobrym stanie. Rama i podwozie były regularnie (ostatni raz przed zimą) czyszczone i konserwowane specjalistycznym woskiem do tego przeznaczonym, nie żadnym biteksem czy barankiem, tyczy się to również profili zamkniętych. VIN nabity na ramie oraz wszelkie inne oznaczenia producenta są doskonale widoczne i czytelne.
Jedynym mankamentem Forda są usterki wizualne (większość widoczna na zdjęciach), takie jak:
- wgnieciony delikatnie lewy tylny narożnik, pod klapą – efekt nie zatrzymania się kogoś z tyłu w korku – z tego powodu tylne orurowanie pochodzi z innego modelu, a czujniki parkowania zostały odłączone;
- lekkie wgniecenie na prawym tylnym błotniku, przy drzwiach;
- drobne rysy eksploatacyjne.
Samochód niestety w swojej historii uczestniczył w niegroźnej kolizji, która swoim zakresem objęła lewy przedni narożnik. Skutkiem tego była wymiana zderzaka na nowy.
Czyiś ból czterech liter o pick up'a poskutkował przerysowaniem prawego boku Rangera czymś ostrym i uszkodzenie lusterka z tamtej strony. Posiadam oczywiście zdjęcia z tego zdarzenia. Bok został pomalowany, natomiast lusterko jest widoczne na zdjęciach.
Całe wyposażenie jest sprawne, a w jego skład wchodzi m.in.:
- podgrzewana przednia szyba,
- elektrycznie składane lusterka,
- czujnik deszczu i czujnik zmierzchu,
- asystent ruszania pod górę/zjazdu z górki,
- tempomat.
Radio z oryginalnego zostało zmienione na wysokiej jakości stację Pioneera z wyjściem AUX i USB i pełną funkcjonalnością sterowania z kierownicy.
Napęd 4x4 jest oczywiście w pełni sprawny, posiada 3 tryby do wyboru: 2WD, 4H (stały napęd wszystkich kół), 4L (stały napęd wraz z reduktorem). W aucie zamontowane są wysokiej klasy AT'ki - Yokohama Geolandar w bardzo dobrym stanie.
Ranger opisany jest szczerze i polecam go z czystym sumieniem.
Nigdy nie był ciorany w terenie, nie woził nie wiadomo jakich ciężarów, a z racji braku haka – nie służył również jako koń pociągowy.
Jest to de facto jedyny egzemplarz na otomoto, tej generacji, z tak niskim przebiegiem, z polskiego salonu.
Na pytania dlaczego sprzedaję i ile pali, odpowiadam kolejno: bo mogę i tyle ile się wleje :)
Cena uwzględnia usterki samochodu, ale również jego historię, pochodzenie, przebieg, dlatego też na początku prosiłem o uważne przeczytanie ogłoszenia.
Badanie techniczne jest ważne do 19.03.2025 r.
Podana cena 67.900 zł, podlega negocjacji jedynie na żywo :)
Co ważne – samochód jest zarejestrowany jako ciężarowy do 3.5T i wystawiam na niego fakturę VAT 23%.
Dla osób oglądających ofertę na OLX – więcej zdjęć dostępnych jest na otomoto.
Serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, a w przypadku, gdybym nie odbierał – proszę o SMS – oddzwonię.