[UWAGA; S-Max jest w dniach 25.06.25-30.06.25 na urlopie ze mną w Gdańsku-Wyspa Sobieszewska, gdzie będzie opcja obejrzenia oraz ew. zakupu.
Od 01.07 będzie ponownie dostępny w Warszawie]
S-Max 2.2 TDCI 175KM/400Nm / 2008 / 186 tys. km
- mam go 4 lata, jestem 1wł. w PL
- sprowadzony 2021 prywatnie ze Szwajcarii - odkup od ubezpieczalni
- AUTENTYCZNY przebieg (155 tys. wpisane na odprawie celnej 2021), obecnie 186 tys.
Mocne strony auta:
- realny przebieg i legalność auta - odkup od ubezpieczalni przez importera autazeszwajcarii.pl
- wymieniony rozrząd kompletny Scheafler Pro Kit z pompą wody (178 tys.)
- nowy zawód EGR Pierburg, oraz uszczelnienia,
- olej wymieniałem 10 tysięcy 5W30 syntetyk zgodny ze specyfikacją Ford (nic nie dymi, nie dzwoni)
- skrzynia biegów pracuje płynnie, bez zgrzytów/blokowania się biegów (wymieniony olej na Valvoline)
- silnik w bardzo dobrym stanie, nie bierze oleju, turbo zdrowe, w ciągu 4 lat wymieniony pasek, napinacz, koło pasowe alternatora oraz osprzęt,
- przednie zawieszenie po remoncie generalnym; kompletne kolumny MacPherson KYB, wahacze, zawieszenie i drążki kier. i osłony Delphi (2024) - sztywne bez luzów!
- potwierdzone odbyte akcje serwisowe w ASO (w tym wymiana poduszki kierowcy w 2022),
- silnik pracuje równo, odpala na dotyk, pracuje równo 800 obrotów nawet na zimno, nie dymi
- hamulce w bardzo dobrym stanie, przewody hamulcowe Ate wymienione (2021), regularnie przeglądane, wymienione elementy gumowe i prowadzące oraz płyn Ate dot4 SL6,
- nowe świece żarowe Bosch, akumulator Varta NRG, nowa uszczelka pokrywy zaworów, przepustnica Pierburg, przewód zasilania turbo Ford OE,
- opony całoroczne 17" Dębica Navigator 3, prod. 2021, ponad połowa bieżnika
- nowa chłodnica silnika NRF, nowy płyn Prestone CorGuard
- Geometria komputerowa zawieszenia - 2024
Gorsze strony:
- mankamenty na lakierze (nie korozja, a kilka wgniotek, rys).
- ślady zużycia niektórych części wnętrza (adekwatne do wieku)
- naprawy nadwozia prawe tylne nadkole (w momencie sprowadzenia był lekko wgniot, dodatkowo, auto uczestniczyło w delikatnym najechaniu na tył za granicą - wcześniejsza naprawa)
Wyposażenie:
[pełną listę wyposażenia mogę udostępnić na maila. (wyciąg z ASO Ford)]
- wersja 7 osobowa
- dwustrefowa klimatyzacja (serwis 2023)
- wyświetlacz Convers+ po polsku
- niebieskie atermiczne szyby + tylne oklejone, przednia i tylna podgrzewane, dysze również
- audio 8 głośników
- fotele "sport" z lepszym trzymaniem bocznym z materiału! (nie psudo-skóry) - podgrzewane przednie
- szklany dach z 2 roletami.
- radio zmienione na JVC AUX/Bluetooth/CD
- hamulce fabryczne mocniejsze niż w zwykłych wersjach S-Maxa: przód 316mm; tarcze klocki Ate, tarcze wentylowane, tył TRW tarcze niewentylowane,
- lampy halogenowe odnowione klosze - polerowane, nowe żarówki Phillips NightVision
- wycieraczki Bosch Aero, tylna Bosch Eco
- felgi 17" oryginalne Ford i opony całoroczne: Dębica Navigator 3 (Made in Germany) prod. 2021, ponad połowa bieżnika
- 2 kluczyki
Wymienione wszystkie możliwe płyny:
- skrzynia biegów manual 6-biegów. (olej Valvoline, uszczelki)
- olej silnikowy co 10 tysięcy 5W30 syntetyk zgodny ze specyfikacją Ford
- płyn chłodzący Prestone CorGuard
- płyn wspomagania Ravenol SSF syntetyk
- płyn hamulcowy Ate SL6 DOT4
Auto mechaniczne w bardzo dobrym stanie, wszystko robione na markowych częściach - zamiennikach premium,
Jeśli komuś nie przeszkadzają mankamenty wizualne będzie zadowolony - auto pojeździ przynajmniej do 250-300 bez większych napraw. Możliwość sprawdzenia auta w wybranym serwisie oraz sprawdzenia na miejscu testerem/czujnikiem lakieru.
Autem można śmiało wracać za drugi koniec Polski. ~7/100km zasięg ok. 1000km.
Auto obecnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Sprzedaję ponieważ mam już nowsze auto. S-Max jest 2 autem w domu, stąd też przebieg 10tys. rocznie.
Do obejrzenia Warszawa Bemowo lub Cząstków Mazowiecki.