Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 20

1 / 21

Film na YouTube
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.2 TDCi DPF Titanium - 20

11 maja 2024 13:04

ID: 6117001930

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Generacja

I (2006-2015)

Rok produkcji

2011

Przebieg

330 000 km

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

200 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

9 l/100km

Typ nadwozia

Minivan

Emisja CO2

189 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Zielony

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Opis

Witam,

Do sprzedania prezentuję prywatny samochód Ford S-max mk1 końcówka 2011r w najmocniejszym dieslu 2.2tdci 200hp oraz z automatyczną skrzynią biegów, jedyny hydrokinetyk dostępny w polifcie! Samochód z polskiego salonu, do 2019 roku serwisowany w ASO z każdą pierdołą, nawet na wymiany piór wycieraczek... Auto należało do firmy i podobnież jeździł nim prezes - rok rocznie równe 30k przebiegu. Przebieg oryginalny i może spory, ale jakby był ściągnięty z DE z "prawdziwym przebiegiem" 180k to sam nic bym nie powiedział, gwarantuję że kupujący przyzna mi rację. Teraz już wiem co warte są importy z "200k" przebiegu.
Samochód przed kupnem zabrałem do ASO na przegląd przed zakupowy, historia serwisowa jest tak długa że pracownika Forda powiedział że nie będzie mi wszystkiego otwierał bo nie ma tyle czasu. W każdym razie widać i czuć, że auto było szanowane i nie żałowano mu pieniędzy.

Przed kupnem samochód przeszedł spory serwis:
- Wymiana oleju skrzyni biegów (Ravenol),
- Czyszczenie filtra dpf,
- Regeneracja alternatora,
- Nowe xenony Osram,
- Prowadnice zasłony dachu panoramicznego,
- Nowe hamulce przód (części FoMoCo - hamuje świetnie mimo dużej masy),
Odkąd posiadam samochód zrobiłem kilka większych napraw które z racji przebiegu już były do zrobienia:
- Remont tylnego zawieszenia - tuleje Lemforder, sprężyny Sachs i amorki Monroe,
- Poduszki/łożyska Mcpersonów i przednie sprężyny Sachs,
- Pasek rozrządu z pompą wody i rolkami SKF/Continental,
- Sonda Lambda Bosch,
- Serwis klimatyzacji (chłodzi i wieje bez zarzutu),
- Wymiana olejów i filtrów rzecz oczywista (Valvoline Synpower FE)

Z mojej własnej inwencji wymieniłem sprężyny przód-tył na oryginalne od wersji Titanium S, dzięki czemu samochód prowadzi się pewniej - adekwatnie do mocy 200hp, oryginał jest bardzo mękki. Dodatkowo nowe felgi aluminiowe 18" od najnowszego Volvo XC60 oraz nowe letnie opony Falken FK510 w rozmiarze 225/50/18 SUV, uważam że felgi pasują lepiej niż oryginały do tego są grube jak od czołgu jakim jest to Volvo, dziury raczej im nie straszne. :)

Samochód fabrycznie z 5 miejscami i pełnym przystosowaniem do montażu foteli 3 rzędu. Są tylne pasy, boczne fotele środkowego rzędu odsuwane do wsiadania oraz wykładzina bagażnika. Nie miałem potrzeby i nie montowałem dodatkowych foteli dzięki czemu miałem większy bagażnik - przepastny. Świetna opcja dla kogoś kto kiedyś chciałby domontować 3 rząd.

Środek naprawdę zadbany i pachnący, żadnych papierosów czy zwierząt (oddany do profesjonalnego prania po kupnie). Przegląd ważny do końca roku / OC do marca 25 / serwis olejowy zrobiony rok temu 05.23

Jazda w trasę tym autem to frajda - góra momentu obrotowego i niezły automat to przyjemność na autostradzie, na krajówkach zapas mocy do dynamicznego wyprzedzania Tirów i czego tylko potrzeba. Tylne szyby fabrycznie przyciemniane oraz chowane rolety w boczkach drzwi i nawiewy 2 rzędu - pod dzieci lepiej się nie da. Fabryczny odpinany hak, którego nigdy nie użyłem ale czeka w piwnicy.

Do auta dodaję również oryginalną siatkę oddzielającą bagażnik od tylnej kanapy oraz zestaw kół zimowych 16" na stalowych felgach z oryginalnymi kołpakami. Opony zimowe podobnie jak letnie są praktycznie nowe - 2 sezony z niewielkim przebiegiem Yokohama BlueEarth Winter V905. Auto w ciągłym użyciu, dowiezie wszędzie gdzie trzeba. :)

Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną!

 

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Jelenia Góra, Cieplice Śląskie-Zdrój

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie