Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 21
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 22
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 23
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 24
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 25
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 26
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 27
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 28
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 29
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 30
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 31
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 32
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 33
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 34
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 35
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 36
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 37
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 38
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 39
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 40

1 / 41

Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 21
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 22
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 23
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 24
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 25
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 26
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 27
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 28
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 29
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 30
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 31
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 32
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 33
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 34
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 35
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 36
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 37
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 38
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 39
Ford S-Max 2.0 TDCi DPF Titanium - 40

Najważniejsze

Przebieg

310 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

163 KM

Opis

Sprzedam Forda S-MAX, wersja poliftowa, z niezawodnym silnikiem 2.0 TDCi 163 KM – ten mocniejszy :)

Bardzo zadbany egzemplarz, dobrze wyposażony. Auto idealne dla rodziny, ale nie tylko – długość i szerokość jak auto kombi, a przestrzeń nieporównywalna. Ciężko zmienić na coś bardziej wygodnego w użytkowaniu — chyba że na nowszego S-Maxa, jak w naszym przypadku.


Auto użytkowaliśmy ponad 2 lata, nie wydarzyły się w tym czasie żadne awarie.

Z kwestii technicznych — autko nie wymaga na tę chwilę żadnego wkładu finansowego. Olej oraz wszystkie filtry zmieniane regularnie — świadczy o tym książka serwisowa z Włoch. Sam wymieniałem raz w roku, max 10 000 km – tyle robiliśmy rocznie.

Po zakupie auta wymieniony był kompletny rozrząd z pompą wody, olej, filtry oraz płyny: hamulcowy, wspomagania i chłodniczy.

W trakcie eksploatacji doszły jeszcze tuleje wahaczy i amortyzatory przód.


Auto bardzo dobrze utrzymane blacharsko — pochodzi z południa Włoch, więc pierwszy kontakt z zimą miało prawdopodobnie w Polsce dopiero w 2024 r.


Mieliśmy małą kolizję – pani najechała nam na tył auta, na tyle niegroźnie, że zostało to naprawione w ramach OC sprawcy.

W związku z pracami lakierniczymi auto zostało profesjonalnie wypolerowane i zabezpieczone topową powłoką ceramiczną Ultracoat.

Paradoksalnie szkoda sprawiła, że auto jest teraz w jeszcze lepszym stanie niż wcześniej – razem z tym zostały wypiaskowane i odmalowane felgi oraz zregenerowane przednie reflektory.


W 2023 r. wymieniłem opony na wielosezonowe Kleber – mają sporo bieżnika.


Wnętrze auta jest w bardzo dobrym stanie.

Skórzane fotele elektrycznie sterowane z pamięcią ustawień – rewelacyjne rozwiązanie, jeśli są dwaj kierowcy. Auto zapamiętuje ustawienie do każdego z dwóch kluczyków, więc jeśli każdy z kierowców korzysta zawsze z tego samego, fotel po otwarciu samochodu sam ustawia się do zapamiętanej pozycji. Jedyna rzecz do poprawki to skórzana kierownica, miałem oddać do obszycia, ale ciągle brak czasu. :)


Dodatkowo:


tempomat oraz ogranicznik prędkości


sterowanie radiem i telefonem z kierownicy


licznik Converse+ (sterowanie multimediami, telefonem, radiem, komputerem pokładowym na zegarach)


radio z Bluetooth – telefon oraz muzyka


elektryczny hamulec ręczny


roletki przeciwsłoneczne wbudowane w tylne drzwi


stoliki w drugim rzędzie siedzeń


3 osobne fotele z tyłu – regulowane przód–tył i oparcia, każde osobno – na każdym jest ISOFIX


automatyczna klimatyzacja dwustrefowa


wyłącznik poduszki powietrznej pasażera


czujniki parkowania przód + tył


odpinany pionowo oryginalny hak holowniczy Ford z wiązką 13-pin


reflektory ksenonowe


dynamiczne kierunkowskazy LED w lusterkach


lusterka elektrycznie składane


nagłośnienie premium Sony – centralny głośnik i subwoofer w schowku pod fotelem kierowcy


Suche fakty:


Rok produkcji: 2010


Przebieg: ok. 310 000 km (auto wciąż jeszcze jeździ na co dzień — czekamy na zakupiony pojazd, więc przebieg może nieznacznie wzrosnąć)


Silnik: 2.0 TDCi (diesel), 163 KM


Skrzynia: manualna, 6-biegowa


Kolor: grafit metalik


Zarejestrowany w PL: TAK


OC do: lutego 2026


Przegląd do: sierpnia 2026


VIN: WF0SXXGBWSAU34697


Pierwsza rejestracja: 29.09.2010

 

24 sierpnia 2025 15:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi DPF Titanium

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni