Ford S-Max 2.5 Platinium X - 1
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 2
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 3
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 4
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 5
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 6
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 7
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 8
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 9
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 10
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 11
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 12
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 13
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 14
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 15
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 16
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 17
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 18
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 19
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 20
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 21
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 22
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 23
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 24
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 25
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 26
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 27
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 28
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 29
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 30
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 31
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 32

1 / 33

Ford S-Max 2.5 Platinium X - 1
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 2
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 3
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 4
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 5
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 6
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 7
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 8
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 9
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 10
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 11
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 12
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 13
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 14
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 15
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 16
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 17
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 18
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 19
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 20
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 21
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 22
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 23
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 24
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 25
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 26
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 27
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 28
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 29
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 30
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 31
Ford S-Max 2.5 Platinium X - 32

21 kwietnia 2024 20:44

ID: 6122204352

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Generacja

I (2006-2015)

Rok produkcji

2006

Przebieg

350 007 km

Pojemność skokowa

2 521 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

220 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Minivan

Emisja CO2

224 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Srebrny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis

Przyszedł czas na rozstanie się z moim ukochanym fordzikiem, mocno doinwestowanym. Samochód zakupiłem w 2019 roku od mechanika, przy przebiegu około 189 000 km Samochód sprowadzony. Dziś autko ma 350 007 km i rośnie. Przez ten czas fordzik nie zawiódł ani razu, wymiana oleju co 10.000 km, to dla mnie był obowiązek, zalewany olejem PMO Professional. Wyposażenie, najważniejsze elementy: - 7 siedzeń - klimatyzacja - tempomat - dach panoramiczny - zamontowany gaz LPG, spalanie od 9 do 11 litrów LPG, prędkość do 120 km/h, dbam o auta - grzane i wentylowane siedzenia przednie - wszystkie przyciski funkcyjne na kierownicy jak i desce rozdzielczej działają - regulowane elektroniczne siedzenia Przy przebiegu około 315.000 km fordzik przeszedł gruntowny serwis, postaram się wymienić wszystko co zostało zrobione, mogę coś pominąć, faktur na same części było na ponad 30.000 zł. - nowe kompletne, markowe zawieszenie przód jak i tył włącznie ze sprężynami na tyle, nie tnie opon. - tarcze i klocki przód wyczynowe niemieckiej firmy, poprzednie „markowe” zaczęły bić po 5.000 km - wyważenie opon na urządzeniu z testem drogowym - nowa chłodnica klimatyzacji - nowy akumulator - wymiana szyby czołowej, odprysk - nowe markowe opony wielosezonowe - wymiana czujników parkingowych - wyjęte zostały lampy przednie i wyczyszczone „odblaski”, teraz świecą bardzo dobrze, założone nowe żarniki xenonowe Silnik oraz napęd, najwięcej zostało tu włożonej pracy: Silnik ze skrzynią został wyjęty, łatwiej było przeprowadzić serwis, zresztą bardzo szeroki zakres napraw był wykonany, nie była ściągana głowica!: - wymiana panewek na takie który producent montował na pierwszy montaż - nowa oryginalna pompa oleju - sprawdzenie wałków rozrządu - nowa dwumasa i sprzęgło, wszystko markowe - rozebranie skrzyni i sprawdzenie wszystkich elementów, stan perfekcyjny - termostat - alternator oraz rozrusznik po serwisie - czujniki położenia wału i wałków - nowe oryginalne koła faz rozrządu - kompletny rozrząd z pompą wody - nowe półosie - nowe turbo - nowa odma - czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - kilka innych czujników do których jest ciężki dostęp - sprawdzona kompresja silnika, idealna - wymienione wszystkie uszczelnienia - nowe cewki zapłonowe - 5 sztuk - nowy reduktor LPG - nowe wtryski LPG Wady: - szkoda parkingowa, cofając nie zauważyłem pojazdu, lekkie uderzenie w lewy tylnik błotnik, nic nie robiłem z tym, widać na zdjęciu - nie działa zmieniarka CD, nigdy nie korzystałem z niej - nie otwiera się schowek na desce, standard w Fordach ☹ Fordzik do obejrzenia w Rawie Mazowieckiej po wcześniejszym umówieniu się. Wystawiam FV. 

Informacje o sprzedającym

Serafin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Rawa Mazowiecka, rawski, Łódzkie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie