Ford S-Max 2010 Titanium, 2.0 TDCi, 140 KM, 7-osobowy – kamper z osobówki
Do sprzedania mam Forda S-Maxa z 2010 r, z silnikiem 2.0 TDCi, 140 KM, fabrycznie bez DPF, seria 60 (Titanium). Auto przerobione na mini-kampera.
Przebieg: 240 800 km.
Auto sprowadzone do Polski w 2016 r. przez znajomego, od którego auto kupiłem po kilku latach użytkowania.
Do auta zrobiona jest zabudowa do bagażnika (na złożonym 3 rzędzie foteli), zamontowane ogrzewanie postojowe podłączone do zbiornika paliwa, podłączony drugi akumulator (AGM, 100Ah, kupiony na początku 2022 r.), który doładowuje się podczas jazdy. Do zabudowy jest możliwość podłączenia słuchawki prysznicowej (w zestawie sprzedaję słuchawkę + zbiornik wody + zlew).
Dodatkowo, do auta podłączony jest 48-bitowy procesor dźwięku (wzmacniacz) Pioneer DEQ-S1000A2, który poprawia jakość audio.
Średnie spalanie auta: 8,07 l/100 km.
Auto tankowane TYLKO na paliwie PREMIUM od momentu sprowadzenia do Polski. Przekazuję wszystkie rachunki tankowania od momentu sprowadzenia auta do kraju przez poprzedniego właściciela.
Od momentu sprowadzenia do kraju (czyli od poprzedniego właściciela) prowadzona jest statystyka spalania paliwa, a także spisana jest cała historia napraw pojazdu.
Przez 3 lata mojego użytkowania auto miało dwie naprawy blacharskie. Obie to szkody parkingowe, do których posiadam zdjęcia i dokumentację napraw. Obie naprawy robione z OC sprawcy w ASO (Ford Biacomex w Białymstoku). Jedna szkoda to lewa część tylnego zderzaka i lewe tylne nadkole. Druga szkoda to lewy przód (nadkole i lekko przerysowany zderzak)
Auto sprzedaję, gdyż kupiłem większe auto - VW Multivana.
Drobne problemy:
• zimą przy otwieraniu auta czasami nie rozkłada się boczne lusterko od strony pasażera. Wystarczy z guzika zamknąć i otworzyć lusterka i wszystko rozkłada się elegancko.
• Drobne ryski (widoczne na zdjęciach),
• Tapicerkę można by pewnie uprać, bo przednie fotele nie były prane od kiedy kupiłem auto.
Auto zjeździło ze mną kawałek Europy, w związku z czym zdecydowana większość przebiegu to autostrady. Autem zrobiłem cztery duże wyprawy do: Chorwacji, Macedonii, Niemiec, Rumunii. Dodatkowo, w miesiącach kwiecień – październik auto dwa-trzy razy w miesiącu jeździło na trasie Białystok – Jura Krakowsko – Częstochowska.
Dodatkowe informacje:
- licznik multimedialny Convers+,
- tempomat,
- czujniki parkowania przód i tył,
- radio z Androidem (oryginalne radio dorzucam w zestawie),
- LEDowe światła do jazdy dziennej,
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- felgi aluminiowe,
- opony letnie (brak opon zimowych),
- belki dachowe (aktualnie zdemontowane, widoczne na jednym ze zdjęć).
- hak (poprzedni właściciel jeździł na wakacje z przyczepą).
Większe naprawy z ostatniego czasu:
• filtry co ~10 000 km
• 04.2022:
o Tylna oś: tarcze i klocki hamulcowe, regeneracja zacisków,
o Przednia oś: wymiana amortyzatorów, górne poduszki + łożyska, osłony + odboje, amortyzatorów, drążki kierownicze + końcówki drążków,
o Geometria zawieszenia
• 12.2022:
o Rozrząd + pompa wody (posiadam dokument z serwisu potwierdzający wymianę),
o Koło pasowe, pasek wielorowkowy, rolka napinacza,
o Zawór EGR
o Łożyska tył
• 03.2024:
o Wymiana filtra oleju
o Wymiana filtra powietrza
o Wymiana filtra paliwa
o Wymiana filtra kabinowego
o Rozrząd + pompa wody (gwarancyjna naprawa),
o Drążki kierownicze + końcówki z lewej i prawej strony
o Nowy akumulator Varta
o Uszczelniacze silnika
o Zbieżność
W aucie naprawione są wszystkie bolączki, także stan auta uważam za niemal idealny. Nowiutki akumulator, świeżo wymienione filtry, także w najbliższym czasie nie ma w nim nic do zrobienia.
Lokalizacja: Białystok
Cena: 36 299,00 zł