Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21

1 / 22

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21

Najważniejsze

Przebieg

237 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Samochód kupiony i serwisowany w polskim salonie, wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., wnętrze, pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S line (spoiler, listwy progowe itp.).


Samochód regularnie serwisowany, bezwypadkowy (potwierdzone), osoba niepaląca.


Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r. jako osoba prywatna, auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 tys. km (obecnie ok. 238 tys. km).


Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.

Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy czasu użytkowania było garażowane.


Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.

Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.


Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, można jeździć w mieście bez historii z ciągłym zapychaniem filtra, problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.


Użytkowany zgodnie ze sztuką; przy takim przebiegu silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń, silnik nie był myty.


Tapicerka i karoseria bez uszkodzeń, plam w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.


Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.


Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) przy odpowiednim użytkowaniu robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już inny osprzęt).


Obecnie przednie tarcze hamulcowe (klocki jak nowe) do wymiany - po uzgodnieniu mogę to wymienić przed sprzedażą.


Wersja wyposażenia - Titanium S+ m.in.;

- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),

- duży wyświetlacz Convers+

- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą)

- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp. dodatki.


W komplecie m.in. opony lato na alum. (2 kpl.) i zima na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (b. przydatne), folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii, kierownica nie wytarta ani uszkodzona - założona nakładka dla lepszego trzymania.


Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:

- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km),

- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne

- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,

- 2023 r. amortyzatory przód,

- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.


Stan karoserii - bardzo dobry, progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), kolejny Właściciel jeśli chce pojeździć nim kilka lat warto pomyśleć o nowym zabezpieczeniu podwozia - niestety nie mam takiej możliwości.


Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.


Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.

Wyszukiwane filtry: 2010÷11, przebieg do 250 kkm, 140KM, manual, krajowy, bezwypadkowy - porównać ile takich pozycji..

 

5 maja 2025 14:46

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store