Samochód kupiony i serwisowany w polskim salonie, wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., wnętrze, pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S line (spoiler, listwy progowe itp.).
Samochód regularnie serwisowany, bezwypadkowy (potwierdzone), osoba niepaląca.
Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r. jako osoba prywatna, auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 tys. km (obecnie ok. 238 tys. km).
Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.
Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy czasu użytkowania było garażowane.
Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, można jeździć w mieście bez historii z ciągłym zapychaniem filtra, problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.
Użytkowany zgodnie ze sztuką; przy takim przebiegu silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń, silnik nie był myty.
Tapicerka i karoseria bez uszkodzeń, plam w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.
Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.
Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) przy odpowiednim użytkowaniu robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już inny osprzęt).
Obecnie przednie tarcze hamulcowe (klocki jak nowe) do wymiany - po uzgodnieniu mogę to wymienić przed sprzedażą.
Wersja wyposażenia - Titanium S+ m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),
- duży wyświetlacz Convers+
- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą)
- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp. dodatki.
W komplecie m.in. opony lato na alum. (2 kpl.) i zima na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (b. przydatne), folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii, kierownica nie wytarta ani uszkodzona - założona nakładka dla lepszego trzymania.
Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:
- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km),
- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne
- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.
Stan karoserii - bardzo dobry, progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest ale powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), kolejny Właściciel jeśli chce pojeździć nim kilka lat warto pomyśleć o nowym zabezpieczeniu podwozia - niestety nie mam takiej możliwości.
Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.
Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.
Wyszukiwane filtry: 2010÷11, przebieg do 250 kkm, 140KM, manual, krajowy, bezwypadkowy - porównać ile takich pozycji..