Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 22

1 / 23

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 22

Najważniejsze

Przebieg

239 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Kupiony i serwisowany w polskim salonie przez 9 lat, 100% bezwypadkowy.

Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF (a norma EURO5 jak z DPF;), bez problemów z jazdą 'miejską', z zaworami EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu (jest homologacja).


Wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S Line (dodatki typu spoiler, listwy progowe itp.).


Kupiłem od I właściciela w 2018 r. jako osoba prywatna, auto było w programie gwarancyjnym ASO do 200 tys. km czyli maksimum, obecnie 238 tys. km i rośnie.


Serwisowany w ASO Gliwice, ASO N.Sącz - historia, rachunki w formie drukowanej i cyfrowej, do potwierdzenia w dowolnym serwisie Forda, nie mam nic do ukrycia.


Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.

Przy użytkowaniu zgodnie ze sztuką i prawdziwym przebiegu taki silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itp.


Tapicerka, karoseria bez uszkodzeń czy plam, w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć niemyty, prosto 'z ulicy'.


Wersja wyposażenia - Titanium S+ m.in.;

- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),

- duży wyświetlacz Convers+ i jeszcze (na szczęście) analogowe wskaźniki,

- podgrzewana, fotochromatyczna oryginalna przednia szyba,

- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą),

- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi, inne dodatki

- oryginalny zestaw audio Sony (górna półka).


W kpl. m.in. opony letnie na alu -2 kpl. (do ustalenia) i zima stalowe (do każdego kpl. dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, oryginalne chlapacze (b. przydatne), oryginalna folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.


Czego nie ma ..a czego lepiej nie mieć;) w S-maxie - skrzyni PowerShift, układu biturbo (w mocniejszych wersjach), szklanego dachu, systemu Start-Stop, elektrycznego ręcznego i elektrycznie składanych lusterek itp. "ulepszeń", chiptuningu itp.


Oprócz olejów, filtrów, płynów, wycieraczek itp. wymian:

- ASO 2018 r. naprawa pompy zasilania,

- ASO 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim ok. 50 tys. km, ford zakłada co 200 kkm i 10 lat),

- ASO 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne przewody,

- 2020 kpl. tylne hamulce, czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,

- 2023 r. amortyzatory przód,

- 2024 r. wymienione przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy (tzw. zestaw naprawczy),

- 2025 przednie hamulce


Stan karoserii -bardzo dobry; progi, błotniki, drzwi zdrowe, na masce parch (wada fabr. polifting.), podwozie -do eksploatacji przez kolejne lata wypadałoby wykonać nowe zabezpieczenie antykorozyjne.

Ostatni przegląd techniczny był w lipcu b.r. - bez uwag.


Silnik 2.0 TDCI (wer. 140KM) przy należytej obsłudze robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. już bardziej skomplikowany osprzęt m.in. ze względu na układ DPF, chłodnica EGR itp).


Kontakt: (od 8.00 do 23.00) jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.

Cena: 26 000, do negocjacji dla konkretnego Kupca.

 

22 sierpnia 2025 23:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni