EDIT: 20.04.24
Założony został letni zestaw kół. Są świeżo po wywazeniu. Zimówki po zdjęciu również zostały wyważone, także będą już gotowe na przyszły sezon. Dodałem również kilka zdjęć kół, stanu opon i silnika od dołu.
Na sprzedaż mój prywatny samochód, który posiadam od 4,5 roku. Aktualny przebieg to 227 300km i jest to oryginalny przebieg. Egzemplarz jest krajowy (sprzedany w Igmarze w Słupsku), więc łatwo to potwierdzić. Za poprzedniego właściciela w 2018 roku podwozie przeszło konserwację, na lakier nałożona była ceramika, a wszystkie zaciski zostały wypiaskowane i pomalowane na pomarańczowy kolor (dbał!). Dzięki konserwacji autko trzyma się w naprawdę niezłej kondycji. Na żadnych drzwiach nie znajdziemy korozji, nadkola zdrowe i fabryczne, progi czyste. Nie było żadnych reperaturek, czy tym podobnych, lakier jest oryginalny. Autko jest bezwypadkowe. Malowana była jedynie maska i jeden przedni błotnik (rowerzysta dwóch właścicieli wstecz). Przednia szyba fabryczna, oryginalna, bez odprysków. Wracając do konserwacji, za mojej kadencji zostały zabezpieczone oba przednie błotniki oraz odnowione profile zamknięte.
Wersja wyposażenia to Elegance + Navi, czyli najwyższa z możliwych poza Executive. Charakteryzuje się przede wszystkim fabrycznym mocnym nagłośnieniem Premium Bose ze zmieniarką, bardzo dobrą jakościowo kamerą cofania (znacznie lepszą niż mają Civici X generacji!), systemem głośnomówiącym HFT sterowanym z kierownicy i wspomnianą nawigacją (wgrane mapy są bodajże z 2020 roku). Reszta to oczywiście standard ze średniego wyposażenia, czyli grzane fotele, halogeny, skórzana kierownica, fotochromatyczne lusterko, pełna elektryka szyb i luster, wielofunkcyjna kierownica, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu itp. Wszystko to oczywiście działa. Dołożony jest moduł świateł dziennych, dzięki któremu nie musimy pamiętać o światłach. Zostawiam także zamontowany rejestrator (kamerę), która nagrywa w czasie rzeczywistym.
W moim posiadaniu autko dostało (w chronologii od zakupu):
- regeneracja rozrusznika,
- komplet ładnych nakładek na pedały i podstopnicę,
- regeneracja przekładni kierowniczej,
- regulacja luzów zaworowych,
- nowe poduszki górnych mocowań amortyzatorów przednich,
- oświetlenie wnętrza wymienione na ledowe,
- konserwacja profili zamkniętych oraz przednich błotników,
- sworzeń przedni górny lewy CTR i oba tylne łączniki staba,
- wymiana napinacza paska osprzętu wraz z paskiem,
- olej w skrzyni biegów MTF-3 OEM,
- ustawiona zbieżność z demontażem tylnych śrub i ich smarowaniem!,
- regeneracja tylnych zacisków z wymianą płynu hamulcowego Motul,
- wymiana osuszacza klimy + nabicie układu i dezynfekcja,
- wygłuszenie całego tyłu, czyli oboje drzwi i tapicerek, przestrzeń pod kanapą oraz bagażnik,
- polerka reflektorów przednich,
- wymiana płynu chłodniczego,
- czyszczenie przepustnicy,
- wymieniony został również w ostatnim czasie tylny stabilizator na 1mm grubszy od wersji Kombi,
- oraz założone są nowe klocki z tyłu Meyle z przebiegiem 700km.
Z ważniejszych rzeczy to tyle. Silnik jeździ na pełnym syntetyku, 5W30 Eneosa. Od wymiany do wymiany nie ma konieczności dolewania. Nie ma żadnych wycieków. Spalanie, jakie mam tym pojazdem, to 7,8L/100km. Na zbiorniku mamy zasięg spokojnie 900km! Z bolączek tego modelu, to ręczny brzytwa - nie trzeba zaciągać dźwigni do pionu, przednie błotniki zdrowe bez korozji, listwy pionowe szyby czołowej na miejscu - nic nie odpada, przekładnia kierownicza pracuje cicho, górna listwa chromowa grilla na miejscu - nie odpada, HFT działa.
Przegląd i OC ważne do końca czerwca 2024. Dwa komplety kół, oba na alufelgach. Zimówki to 17” GoodYeary z bardzo grubym bieżnikiem na oryginalnych akcesoryjnych felgach Hondy. Letnie 19” na dwóch Hankookach i dwóch Chinolach z również jeszcze dobrymi bieżnikami. Na zimówkach z tyłu założone są 20mm dystanse ze szpilkami, dzięki czemu tak dobrze wygląda. A, no i oczywiście założony jest oryginalny hondowski pakiet TypeS, czyli przednia dokładka, obie nakładki progowe oraz lotka bagażnika. Przyciemnione są też tylne szyby. Dwa komplety dywaników, gumowe i oryginalne welury oraz mata w bagażniku.
Z racji tego, że nie każdy może chcieć niskoprofilowe 19” koła, istnieje możliwość zakupu autka na samych zimówkach. Dlatego też na nich będzie stał i czekał na nowego właściciela. W takim przypadku od ceny proszę odjąć 1000zł.
W razie pytań proszę dzwonić. Nie odpowiadam na SMS. Nie zamieniam, tylko sprzedaż na umowę. Handlarzom dziękuję.