Wystawiam na sprzedaż swój prywatny samochód, który posiadam od października 2017. Kupiłem go z przebiegiem 250 tys. km (cofniety o 70 tys. km).
W 2020 roku przeskoczył mi łańcuch rozrządu, więc wymieniłem silnik u Wołka (znana osoba w środowisku Hondy). Silnik miał 220 tys. km przebiegu i pochodził z anglika kombi z automatyczną skrzynią biegów. Prawie nie bierze oleju, może 200-300 ml od wymiany do wymiany. Od tego czasu przejechałem nim około 40 tys. km i nic się z tym silnikiem nie dzieje. Przy okazji wymieniłem sprzęgło.
Co było jeszcze wymienione:
- nowa sprężarka klimatyzacji + chłodnica
- regeneracja maglownicy
- regeneracja pompy wspomagania + chłodnica wspomagania
- regeneracja alternatora
- czujnik spalania stukowego (oryginał)
- nowe tarcze hamulcowe, klocki + tłoczki hamulcowe
- wszystkie piasty SNR
- sworznie przednie góra/dół (ogólnie w całym zawieszeniu wymieniłem prawie wszystko, oprócz amortyzatorów)
- opony całoroczne Michelin Crossclimate 2021
- Nowa przednia szyba (stara była cała porysowana).
- radio z androidem + kamerka cofania (stare radio do oddania)
- regulacja zaworów + uszczelka
- olej wymieniałem co 10 tys. km, używałem Millers 5W40
- kilka miesięcy temu nowy akumulator Yuasa
Wady:
Największą wadą jest rdza. Mocno się już objawia na tylnych błotnikach, zwłaszcza po prawej stronie. Próg po lewej oraz przy przednich drzwiach też wymaga uwagi.
Tylny zderzak ma dużo rys i zadrapań. Lewe tylne drzwi mają dużą rysę.
Ogólnie bardzo lubię ten samochód. Zwiedziłem nim pół Europy, ale od roku mam nowy, a Accord cały czas stoi w garażu.