Po 6 latach czas rozstać się z niezawodną Hondą. Z żalem, ale w rodzinie nikt nie potrzebuje auta, najchętniej zostawiłbym je jako drugie na kolejne lata bezawaryjnej jazdy. Nigdy mnie nie zawiodła, zawsze dbałem o coroczną wymianę oleju i inne sprawy jak np. położenie warstwy wosku.
Hondę sprowadziłem osobiście w czerwcu 2019 r ze Szwecji od jedynej właścicielki ze stanem licznika 116 000. Historię do tego roku można sprawdzić pod: https://www.car.info/en-se/license-plate/S/OXA606
Właścicielka prowadziła serwis auta w autoryzowanej stacji na co jest książka serwisowa, ja już we własnym zakresie u zaufanych mechaników.
- przy przebiegu 112 000 wymieniono olej w skrzyni biegów,
- przy 115 000 wymieniono płyn hamulcowy,
- przy 120 000 wymieniłem letnie opony na Good Year,
- przy 121 000 wymieniono świece NGK i wyregulowano zawory,
- przy 125 000 wymieniono płyn chłodniczy,
- rok temu wymieniłem akumulator na Yuasę. Wszystko dokumentowałem w książce serwisowej. Ostatni serwis olejowo-filtrowy był w lipcu 2024 r. Mam więcej zdjęć jak i całość książki serwisowej.
Auto ma oryginalny przebieg, zero rdzy i korozji, także na podwoziu, od początku garażowane.
Jest to wersja Executive z fajnie brzmiącym systemem premium z 10 głośnikami. Honda ma wygłuszone drzwi, bagażnik i nadkola, dodatkowo dołożyłem tylne nadkola.
W Szwecji było już zabezpieczone antykorozyjnie na co są dokumenty i powtarzano to 3 krotnie, ja w Polsce robiłem coroczne przeglądy w tym kierunku.
Od 2019 auto zrobiło niewielki przebieg, bo ledwie 23 000 km. Pierwsza rejestracja auta to 12.04.2011, nie zakrywam numerów rej,oraz VINu, więc na historia pojazdu.gov.pl można sprawdzić coroczne przeglądy z wpisywanymi przebiegami.
Auto nie było rozbite, uszkodzone, ani popowodziowe, wszystkie szyby są oryginalne, stan lakierniczy waha się w graniach 140-190 mikrometrów. Jedynie tylny prawy błotnik miał usuniętą rysę w Szwecji, o czym wiedziałem przed zakupem i w tamtym miejscu jest większa warstwa lakieru w okolicach 250 mikrometrów, co świadczy, że nie użyto szpachli, tylko położono lakier. Wycieniowano też tylne prawe drzwi. Na ostatnich zdjęciach pokazuję przykładowe pomiary. Udostępnię oczywiście miernik i zapraszam ze swoim.
Honda naprawdę jest zadbana, nie ma do czego się "doczepić", zdjęć ani opisu nie dopieszczam, nie jest porysowana, nie ma wad ukrytych, nic nie skrzypi, nie stuka, silnik pracuje perfekcyjnie. Nie sprzedaję, bo "coś się dzieje". Jestem fanem japońskiej motoryzacji stąd też moje podejście, nic nie ukrywam, szanuję czas osób poszukujących niezawodnego, zadbanego samochodu. Zgadzam się oczywiście na sprawdzenie w dowolnej stacji, serwisie.
Zapraszam.