Na sprzedaż leci moja rajdówka:
- silnik D14a1 po modyfikacjach: głowica od D16Z6 SOHC z V-TEC zasilany czterema gaźnikami z
Kawasaki co daje moc 136KM i ponad 140Nm (100 koni z litra bez turbo!)
- lekkie koło zamachowe
- kolektor wydechowy 3-2-1, wydech o powiększonym przelocie zakończony tłumikiem B&W z
możliwością łatwego wyciszenia do poruszania się po drogach publicznych
- zawieszenie przód i tył MTS TECHNIK
- rozpórki zawieszenia przód i tył 4szt
- tylne hamulce swap z CRX
- hydrauliczny ręczny OBP
- korektor siły hamowania z regulacją OBP
- klatka bezpieczeństwa CONCEPT MOTORSPORT z papierami
-fotele BIMARCO
- pasy 4 punktowe RRS homologacja FIA
- kierownica MOMO, deska rozdzielcza flokowana
- akumulator przeniesiony do tyłu
- 2 gaśnice po 2kg
- niepalne otuliny na klatce tam gdzie wymagane, homologacja FIA
- wyłącznik prądu wewnętrzny i zewnętrzny
- short shifter
- młotki do szyb 2szt, tablice rajdowe, itp
- wszystkie przewody paliwowe, hamulcowe puszczone środkiem kabiny
- "elektrownia" LED na masce
Wszystko zamontowane zgodnie z załącznikiem "J" FIA.
Auto gotowe do rajdów nie wymaga żadnych napraw, wsiadasz i napierdalasz.
W komplecie dokładam dużą ilość kół zapasowych i różnych opon w dobrym stanie 14 i 15 cali:
Race GC miękkie, średnie mieszanki po 2szt, Raptor semi Sport 4szt, szutrówki 2szt, zimówki z
kolcami 4szt, i coś tam jeszcze będzie.
Do tego dokładam duużo cześci zapasowych: silnik D13B2, drugi wydech, chłodnice, rozrusznik,
alternator, półośki i cała masa innych.
Jak ktoś byłby zainteresowany to mogę dorzucić drugą hondę jako dawca części zapasowych z
rozebranym silnikiem D15b2, widoczną na zdjęciach.
tel do kontaktu: