Świeżo po serwisie, Garażowane, Bez Rdzy, Zabezpieczone Twardym Woskiem, Wyprane i gotowe do jazdy.
Sprzedam Hondę Civic VIII Sedan 1.3 IMA Hybrid z 2007 roku.
Auto napędza silnik benzynowy o mocy 95 KM wspomagany przez silnik elektryczny o mocy 20 KM, co łącznie daje 115 KM.
Samochód posiada automatyczną skrzynię biegów CVT idealna do miasta. Samochód pochodzi z lat, kiedy Honda montowała trwałe baterie w technologii Ni-MH. Bez problemu takie baterie wytrzymują przebiegi ponad 500–600 tysięcy kilometrów. Honda ma prosty i bardzo trwały silnik 1.3 i-DSI z systemem VTEC. Rozrząd jest na łańcuchu, a konstrukcja jest tania i bezproblemowa w serwisie. Wymaga jedynie okresowej regulacji luzów zaworowych co około 50 tysięcy kilometrów, co w Hondzie jest standardową procedurą.
Instalacja gazowa BRC zamontowana w 2019 roku (butla ważna do 2029 r.)
Spalanie trasa (ok. 100 km/h): 5,5l LPG / 100 km / około 15 zł
Spalanie miasto: 7l LPG / 100 km / około 19 zł
Spalanie autostrada (120–140 km/h): 7,5–8l LPG / 100 km / około 21–22 zł
PT do czerwca 2025 roku OC do maja 2025 roku
Wpis TAXI w dowodzie rejestracyjnym – gotowe auto do pracy w Bolt/Uber/Freenow
Wyposażenie:
Klimatyzacja automatyczna (klimatronik)
Podgrzewane przednie siedzenia
Elektryczne szyby przednie i tylne
Elektrycznie sterowane, składane i podgrzewane lusterka boczne
Tempomat
kierownica wielofunkcyjna
Centralny zamek z pilotem 2 kluczyki
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Skórzana kierownica obszyta niebieską nicią
Radio z systemem Android Auto i Apple CarPlay (ze slotem na kartę SIM)
System audio z rzadko spotykanym układem 6 głośników (4 w drzwiach + 2 w tylnej półce)
Owiewki HEKO przód i tył
Czujniki parkowania tył
Podłokietnik przedni z dużym schowkiem
Kieszenie w drzwiach przednich i tylnych
Gniazdo 12V w konsoli centralnej
Regulowana kolumna kierownicy (wysokość i głębokość)
Blokada szyb tylnych (funkcja rodzicielska)
6 poduszek powietrznych (czołowe, boczne i kurtynowe)
System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VSA)
System ABS/VSA/ASR
System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa
Immobilizer
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
Regulowana wysokość fotela kierowcy
Regulacja wysokości pasów przednich
Stan techniczny:
Auto świeżo po wymianie oleju i filtrów oraz regulacji luzów zaworowych wraz z wymianą uszczelek pokrywy zaworów. W ostatnim roku wykonano także:
Regeneracja przekładni kierowniczej
Wymiana kompletu cewek zapłonowych Magneti Marelli (8 sztuk)
Wymiana kompletu świec platynowych Denso (8 sztuk)
Wymiana poduszki dolnej skrzyni biegów (OEM Honda)
Wymiana płynu hamulcowego (TRW)
Wymiana zestawu uszczelek pokrywy zaworów (AJUSA)
Wymiana gniazd oprawek żarówek tylnej pozycji/stopu (OEM Honda, lewa i prawa strona)
Montaż nowych poduszek amortyzatorów przednich
Wymiana amortyzatorów przednich (TRW)
Wymiana amortyzatorów tylnych (KYB) wraz z osłonami i odbojami (KYB)
Wymiana tylnego lewego zacisku hamulcowego
Montaż nowych tarcz hamulcowych przód i tył (TRW)
Montaż nowych klocków hamulcowych przód i tył (TRW)
Wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów
Nowy akumulator
Samochód pewny i bezproblemowy. Honda ma trwały napęd hybrydowy, niezawodny silnik i automat, który świetnie sprawdza się w mieście. Auto jest tanie w utrzymaniu i komfortowe w codziennej jeździe, a do tego ma duży i praktyczny bagażnik o pojemności 450 litrów.
Samochód nie był użytkowany we flocie – jeździłem nim na weekendy w aplikacji żeby sobie dorobić.
Sprzedaję, ponieważ pracując na etacie i nie mam już czasu na dodatkowe zajęcie jak jazda na aplikacji, a kolejny samochód w rodzinie nie jest mi potrzebny.
Auto do obejrzenia w Krakowie, możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji diagnostycznej lub w serwisie.
Cena do rozsądnej negocjacji.