Sprzedam rzadko spotykane w Polsce auto jakim jest Honda Civic VIII Generacji Si w nadwoziu coupe. Mamy tu do czynienia z tym co najlepsze od hondy a mianowicie, kultowy dwulitrowy silnik o oznaczeniu K20 o mocy około 200 koni mechanicznych kręcący się aż do 8200 obr/min. Auto jest fabrycznie wyposażone w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (szpera) oraz wielowahaczowym tylnym zawieszeniem przez co prowadzi się niesamowicie. Dodatkowo mamy tu rzadko spotykany pełen pakiet dokładek HFP (Honda Factory Performance) oraz spoiler Mugen style.
.
Auto w dobrym stanie, w moim posiadaniu od Lipca 2023. Sprowadzone jako NOWE w 2008, pierwszy właściciel był w Polsce, więc nie jest to żaden ulep z USA. Auto bazuje na europejskim civicu VIII Sedan więc wszystkie części bez problemu są do dostania w Polsce. Od nowości serwisowane w ASO, mam duży plik faktur który dodaje do auta. Ubezpieczenie do Sierpnia 2025. Przegląd do Września 2025. Przebieg auta wynosi około 256600. Silnik jest zdrowy, ma swoją moc, super wkręca się na obroty. Nie pobiera oleju. W pełni sprawna klimatyzacja manualna, super chłodzi. Manualna skrzynia 6 biegów. Działa idealnie i precyzyjnie, biegi wchodzą perfekcyjnie z przyjemnym mechanicznym uczuciem. Elektryczne szyby. Wnętrze z czerwonymi akcentami na fotelach, kierownicy i mieszku. Felgi aluminiowe 17” z oponami Zimowymi pirelli (nie sprzedaję auta na felgach z ostatniego zdjęcia). Z ciekawych opcji wyposażenia mamy elektryczny szyberdach, Premium audio z fabrycznym subwooferem w tylnej półce, gra bardzo przyjemnie i czysto. Wejście AUX więc można słuchać muzyki z telefonu.
.
Auto bardzo doinwestowane, całe nowe przednie zawieszenie, w silniku powymieniane zostaly uszczelki zaworu zmiennych faz, uszczelka pokrywy zaworów, ustawione luzy zaworowe, nowe koło pasowe, rolka prowadząca, rolka napinacza, nowy pasek osprzętu, nowe świece NGK. Nowe tarcze klocki przód oraz regeneracja zacisków przednich, nowe klocki tył i dwa nowe zaciski z tyłu.
Wszystkie tłumiki zostały wymienione na nierdzewne firmy RM Motors. Są praktycznie takie same jak fabryczne więc auto nie jest głośne. Został wymieniony olej w skrzyni biegów na OEM Honda, oraz jest przewód pedału sprzęgła w oplocie stalowym.
.
Jedyny problem auta to pojawiający się błąd Check engine ze względu na to że podczas wymiany układu wydechowego zastosowany został kolektor wydechowy 4-2-1 i nie ma katalizatora. W razie czego mam oryginalny kolektor z katalizatorem.
.
To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem, świetnie się nim jeździ, jest bardzo wygodne i daje niesamowite emocje za kierownicą. Spędziłem z nim wiele świetnych chwil, auto było na trzech imprezach Japfest (ostatnie zdjęcie). Wszyscy na drodze zwracają uwagę bo nie wiedzą do końca co to jest. Sprzedaję je tylko dlatego że jest to moje drugie auto i nie mam kiedy nim jeździć… ciągle stoi w garażu. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania ponieważ wiem dużo o tym aucie.