Honda Civic - 1
Honda Civic - 2
Honda Civic - 3
Honda Civic - 4
Honda Civic - 5
Honda Civic - 6
Honda Civic - 7
Honda Civic - 8
Honda Civic - 9
Honda Civic - 10
Honda Civic - 11

1 / 12

Honda Civic - 1
Honda Civic - 2
Honda Civic - 3
Honda Civic - 4
Honda Civic - 5
Honda Civic - 6
Honda Civic - 7
Honda Civic - 8
Honda Civic - 9
Honda Civic - 10
Honda Civic - 11

Najważniejsze

Przebieg

204 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 339 cm3

Moc

99 KM

Opis

Uwaga więcej zdjęć na OtoMoto.

Dzień dobry, na sprzedaż Honda Civic 8 generacji UFO w pakiecie Type S z silnikiem 1.4VTEC. Auto kupione przeze mnie prawie 3 lata temu jako pierwsze auto dla nowego kierowcy, miało posłużyć chwilę i zostać sprzedane, ale tak zakochałem się w Hondach, że prawdopodobnie aktualnie wtopiłem już parokrotną wartość auta, jednak ciągnie do czegoś mocniejszego. Auto kupione od pierwszego właściciela w Niemczech za pomocą pośrednika, posiadam pełną historię serwisowa w oryginalnej książce Hondy zarówno pierwszego właściciela jak i mnie. Nie posiadam jednak pełnej historii wypadkowej z Niemiec, gdyż nie została mi taka udostępniona, natomiast podczas mojego użytkowania Hondzia dostała dwóch przecierek parkingowych nie z mojej winy, wymieniony został więc tylni plastik na nadkolu, a przy drugiej sytuacji lakierowałem przedni zderzak, błotniki i maskę, gdyż posiadały dużo śladów po kamykach i otarcie tejże sytuacji parkingowej. Auto ma więc świeży lakier i prezentuje się dobrze. Od dołu zero rdzy, co jest częstą przypadloscia tych generacji (Na jednym ze zdjęć widać wózek, zdjęcie z tego lata). Nie piję też oleju co często zdarza się wszystkim Civicom.

Z modyfikacji:

- wydech CatBack robiony na zamówienie u Kowalskich Customs we wroclawiu za ponad 5tyś.zł, środkowy tłumik wymieniony na rezonator, aby wydech nie przeszkadzał w trasie, końcowy tłumik z klapami, możliwość zmiany na tryb cichy lub głośny, który powoduje że auto staje się przyjemne dla ucha, czasem cos pyrknie czy strzeli przy odpowiedniej dynamice jazdy, ale przy dłuższej trasie czy wieczorem można spokojnie zamknąć klapy i auto staje się jeszcze bardziej ciche niż oryginał. Obydwa katalizatory sprawne i na miejscu.

- DTE systems pedal Box, sterownik z pilotem do sterowania reakcja na gaz, pozwala na wybór trybów, normalny, miasto, Eco, sport, race, wpływając na reakcje na gaz i responsywność, bardzo przydatne, gdy chcemy obniżyć spalanie w mieście czy pobawić się na krętych drogach (1300zl)

- obszyta kierownica na czarno czerwono

- zmieniona gałka biegów, wajcha, mieszek

- wymienione gumy w lewarku skrzyni biegów, aby usztywnić zmiany

- pokrowce na fotele, pod nimi normalne fotele z alcantary z Type S w dobrym stanie, ale łatwo brudza się

- dołożone dokladki i splittery przód tył boki

- lotka z Type R, lotka Carbon look Tegiwa seeker

- jakieś dodatki i spliter na dach i zderzaki przednie

- robocik w stylu dasai mochi

- tablet z carpla, android auto wpięty do fabrycznego radia,

- oświetlenie ambiente w drzwiach, konsoli i na tylniej kanapie

- oświetlenie podwozia neony

- przyciemnione boczne szyby, tylnie szyby z założoną przyciemnioną plexa która pozwala na szybki demontaż przyciemnienia z tyłu

- sportowy hak holowniczy,

- dystanse 25mm

Auto sprzedaje z wszystkimi rzeczami plus oryginalny zestaw naprawczy, kompresor, podnośnik, ksiazka serwisowa, możliwe dorzucenie wszystkich zapasowych gratów z garażu tj. Starej gałki biegów i wszystkiego co się znajdzie, zestaw żarówek, płyn chłodnicy, olej, bezpieczników etc. Dla zdecydowanego kupca komplety felg, 17stki borbet 17/7/et50 z oponami letnimi 225/45 oraz zimowe oryginalne z Type S, ale opony wymagają już wymiany.

Auto naprawdę zadbane, wkładałem każdą chwilę i grosz, aby był to fajny projekt, jednak wciąż brakuje mocy i człowiek chciałby czegoś więcej. Auto bowiem nie należy do najszybszych ale daje ogromną frajdę na krętych drogach, gdzie zawieszenie pokazuje swój pełny potencjał, nie jednokrotnie gubiąc za sobą auta parokrotnie mocniejsze.

Jednocześnie jest to autko bezawaryjne, przez 3 lata nie działo się w nim nic, poza typowymi serwisami, olej zmieniany co około 7-10tys km lub rok, w zależności co było szybciej, przy 190k km zmieniony olej w skrzyni biegów, w chłodnicy, klocki hamulcowe jeszcze ponad 50%, tarcze wymienione 2 lata temu. Spalanie przy spokojniej jeździe okolice 6-7, przy dziadkowej jeździe nie raz zrobiłem 5.7-7.0, przy jeździe w mieście, bardziej agresywniej okolice 8, przy autostradowej 7.5-8.

OC i badanie techniczne ważne do kwietnia 2026r.

Proszę o kontakt przez sms lub OtoMoto, gdyż większość czasu nie jestem pod telefonem, auto możliwe do zobaczenia pod Wrocławiem we wtorki po godzinie 15-16 lub w niektóre niedziele.

Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży, gdyż ciężko jest mi rozstawać się ze swoim pierwszym autem, ale nadszedł czas na coś innego.

 

11 grudnia 2025 9:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

VIII (2006-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni