Honda Civic - 2
Honda Civic - 3
Honda Civic - 4
Honda Civic - 5
Honda Civic - 6
Honda Civic - 7
Honda Civic - 8
Honda Civic - 9
Honda Civic - 10
Honda Civic - 11

1 / 12

video
Honda Civic - 2
Honda Civic - 3
Honda Civic - 4
Honda Civic - 5
Honda Civic - 6
Honda Civic - 7
Honda Civic - 8
Honda Civic - 9
Honda Civic - 10
Honda Civic - 11

Najważniejsze

Przebieg

304 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 799 cm3

Moc

140 KM

Opis

Sprzedam Hondę Civic VIII w wersji Hatchback (5d) z 2007roku. Auto pochodzi z polskiego salonu i posiada benzynowy silnik o pojemności 1.8 o mocy 140KM i manualną skrzynię biegów.

Obecnie ma przebieg ok 304tys. km, który ciągle rośnie, ponieważ używam auta na codzień.

Jest to wersja Sport, mająca pogrzewane fotele, tempomat, czujniki cofania.


Auto mam 3 lata, jestem piatym właścicielem. Z tego okresu mam wszystko udokumentowane. Poza standardowymi naprawami i okresowymi wymianami komfort jazdy został maksymalnie podniesiony przez poprzedniego właściciela.

Poprawił wiele charakterystycznych dla Civica usterek, które prędzej czy później spotkają każdego użytkownika.


Z zewnątrz wizualnie prezentuje się bardzo dobrze, poza dwoma miejscami:

- nad lewym sierpem jest głębsza rysa przypominająca drapnięcie,

- między szybami w klapie bagażnika schodzi klar (standard w Civicach, w tym zagłębieniu zbiera się woda)

W środku jest jasna tapicerka, w bardzo dobrym stanie.


Poniżej wylistowane ważniejsze naprawy/usprawnienia wykonane przeze poprzedniego właściciela:


Wnętrze:

- prawie całe auto jest wyciszone i wygłuszone - drzwi, grodź silnika, bagażnik, klapa, tylne nadkola

- dołożyłem radio 2din (z oryginalną, dobrze spasowaną ramką) GMS 9501 NAVIX (4GB) z DSP + kamera cofania

- głośniki Audiosystem MX165 EVO

- z przodu jest zamontowana rozpórka od Górny Sport - bardzo poprawia jazdę w zakrętach

- kokpit i podszybie rozebrałem i wykleiłem mikrogumą, aby nie było żadnych trzasków i skrzypień

- zregenerowana pompka sprzęgła (prawie w każdym Civicu pęka sprężyna w pompce)

- bagażnik jest suchy - uszczelniłem klapę masą uszczelniającą Boll i silikonem bezoctowym (uszczelki)

- w bagażniku zamontowałem dodatkowe listwy LED pod półką, aby go lepiej doświetlić.

- w klapie założyłem siłowniki od Mercedesa W163 - nadają się do montażu lotki od wersji Type-R


Na zewnętrz:

- podwozie jest bez rdzy, po konserwacji, z pełną dokumentacją i gwarancją na kilka lat

- wymieniłem przednią szybę (Pilkington tak jak OEM) przy okazji wymiany uszelki dachowej (znany problem zbyt twardej usczelki Hondy) i malowania dachu

- listwy wokół auta pomalowane na czarno

- przednie lampy i grill zostały wypolerowane i zabezpieczone bezbarwną folią PPF

- pomalowane zaciski z Accorda 7 i większe tarcze (300mm) z przodu

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie

- w październiku wymienione klocki i tarcze (przód i tył)

- w lusterkach wymieniłem bezpieczniki polimerowe (kolejna charakterystyczna usterka Civiców uniemożliwiająca składanie)


Silnik:

- sprzęgło wymienione przy 240kkm (LUK)

- zregenerowana skrzynia biegów (komplet łożysk OEM) - przy 275kkm

- zrobiony został reflash mapy silnika u Rafała Foksa - co zapobiega nadmiernemu opadaniu obrotów i wibracjom karoserii i poprawia dynamikę

- założone tulejki centrujące ramę - które zapobiegają charakterystycznemu dla Civic-ów "myszkowania" przy wyższych prędkościach

- wymieniona została pompa ABS


Aktualnie mam założone zimówki Yokohama z 2022roku. W komplecie dojazdówka 15 cali w bagażniku - można bez problemu używać, z tyłu są założone te mniejsze tarcze kotwniczne.


W czasie eksploatacji przez poprzedniego własciciela auto miało dwie niewielkie "przygody" (jn.) Podczas eksploatacji przeze mnie - brak "przygód".

Pierwsza z 2019 roku to uderzenie w betonowy słupek (poniżej linii lamp, ucierpiał zderzak, chłodnica i osłony).

Druga z 2022 to obcierka parkingowa przedniego zderzaka, naprawiona bezgtówkowo z OC sprawcy.

Z obu mam zdjęcia i dokumentację.


Nigdy nie oszczędzalismy (ja + moja żona oraz poprzedni właściciel) na częściach, wkładalismy wysoką półkę - zwykle polecaną na grupie facebookowej.

Najtrudniejsze naprawy robione w 4performance w Warszawie - dobrze znany warsztat w środkowisku Hondziarzy.

W mojej ocenie stanu technicznego - nie bardzo wiem co mogło by się popsuć, a czego już nie wymieniłem :)


Jeśli chodzi o użytkowanie w latach 2023 (luty) - 2025 (grudzień) wszystkie wykonane naprawy są udokumentowane (protokoły wydania + wpisy do książeczki napraw).


Z ważniejszych napraw:

1. Nowe kluczyki (2 sztuki) - stare dostępne do wydania (marzec 2024).

2. Wymiana akumulatora (listopad 2025).

3. Wymiana zacisków tył + klockow i tarcz + linek ręcznego

4. Naprawa układu tempomatu (przełacznik kierownicy + czujnik pedału sprzegła).

5. Wymiana skraplacza klimatyzacji.


Przegląd do 03.03.2026r. Ubezpieczenie 27.03.2026r.

 

30 listopada 2025 13:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Kolor

Szary

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

VIII (2006-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

20910

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni