Dzień dobry. Do sprzedania Honda Civic X z 2018 roku. Samochód pochodzi z polskiego salonu, a ja jestem jego pierwszym właścicielem i osobą prywatną. W historii pojazdu, po 2 latach widoczna jest zmiana właściciela ponieważ zakończyłem wtedy leasing i samochód przeszedł na moją własność (w leasingu początkowo jest własnością banku).
Jest całkowicie bezwypadkowy, żaden element nie był malowany, samochód nie miał żadnych poprawek lakierniczych ani blacharskich. Mieszkam we Wrocławiu, ale pochodzę z Krakowa dlatego samochód ma krakowskie tablice rejestracyjne.
Przebieg: 75 200 km
Data pierwszej rejestracji: 19.12.2018
Nr rejestracyjny: KR5HU16
VIN: SHHFK7780JU008603
Ubezpieczenie ważne do: 18.12.2025
Badanie techniczne ważne do: 19.10.2025
Samochód kupiłem w grudniu 2018 roku w nieistniejącym już krakowskim salonie Honda ARHER.
Jest to wersja Sport Plus w kolorze White Pearl. Podczas kupna do samochodu dobrałem kilka dodatków:
- Pakiet iluminacyjny Sport - czerwone podświetlenie przestrzeni na nogi, konsoli centralnej, klamek wewnętrznych, kieszeni drzwi oraz nakładki progowej z logiem Civic (wartość około 5 tys. zł)
- Dywaniki podłogowe Elegance z ozdobnym emblematem Civic na lato (350 zł)
- Dywaniki gumowe przednie i tylne na zimę (470 zł)
- Taca bagażnika z logiem Civic, wodoodporna i przeciwpoślizgowa (460 zł)
- Nakrętki zabezpieczające srebrne - zabezpieczenie kół przed kradzieżą (320 zł)
- Po dwóch latach dokupiłem również oryginalne, czarne felgi do Hondy Civic X w wersji poliftowej, ponieważ te seryjne były brzydkie i nie pasowały do samochodu (5 tys. zł)
Był to mój pierwszy samochód z salonu, od początku bardzo o niego dbałem. Jest garażowanyy, regularnie czyszczony, przeglądy i naprawy były wykonywane wyłącznie w ASO. Na każdy przegląd, wymianę oleju, na każdą zakupioną do samochodu część posiadam fakturę. Poniżej umieszczam pełną historię wizyt w ASO.
- 20.12.2018 - zakup samochodu w salonie w Krakowie
- Listopad 2019 - 10190 km, wymiana oleju z filtrem, czyszczenie hamulców, wymiana filtra powietrza, wymiana filtra kabinowego
- Wrzesień 2020 - 20435 km, wymiana oleju z filtrem
- Listopad 2020 - 21403 km, przegląd podstawowy, czyszczenie hamulców, wymiana płynu chłodniczego, wymiana filtra powietrza, wymiana filtra kabinowego
- Luty 2021 - 23581 km, zakup oryginalnych felg Honda Civic X w kolorze czarnym oraz nowych opon zimowych Yokohama
- Maj 2021 - 26946 km, czyszczenie hamulców podczas wymiany opon
- Lipiec 2021 - 29409 km, wymiana oleju z filtrem
- Październik 2021 - 33556 km, przegląd podstawowy, wymiana oleju z filtrem, wymiana płynu hamulcowego, czyszczenie hamulców, wymiana klocków hamulcowych z tyłu, wymiana płynu chłodniczego, wymiana filtra powietrza, wymiana filtra kabinowego
- Maj 2022 - 37960 km, wymiana oleju z filtrem
- Październik 2022 - 46931 km, wymiana klocków hamulcowych przód, czyszczenie hamulców, wymiana oleju z filtrem, wymiana płynu chłodniczego, wymiana filtra powietrza, wymiana filtra kabinowego
- Październik 2023 - 59006 km, wymiana oleju z filtrem, czyszczenie hamulców, wymiana filtra kabinowego, wymiana filtra powietrza
- Listopad 2023 - 59364 km, wymiana rurki pcv
- Kwiecień 2024 - 65562 km, wymiana klocków hamulcowych tył, czyszczenie hamulców
- Sierpień 2024 - 69260 km, wymiana filtra kabinowego, wymiana oleju z filtrem, wymiana filtra powietrza, wymiana płynu hamulcowego i płynu sprzęgła
- Wrzesień 2024 - wymiana sprężarki układu klimatyzacji w ramach przedłużonej gwarancji (samochód serwisowany tylko w ASO, naprawa za ponad 5000 złotych wykonana za darmo)
- Listopad 2024 - ogólnopolska akcja serwisowa, wymiana podzespołów pompy paliwa
- Kwiecień 2025 - 74871 km, wymiana szyby czołowej po uderzeniu kamienia na autostradzie
Jak wynika z powyższej listy, przebieg jest oryginalny i w pełni udokumentowany, olej był wymieniany średnio co 10 tys. kilometrów, inne części eksploatacyjne według zaleceń producenta.
W aucie poza przeglądami i wymianą materiałów eksploatacyjnych zepsuły się dwie rzeczy - rozszczelniła się jakaś rurka pcv, a awarii uległa sprężarka układu klimatyzacji. Koszt tej drugiej naprawy wyniósłby około 5 tys. złotych, ale Honda zrobiła mi prezent za bycie wiernym klientem i w ramach przedłużonej gwarancji wymieniła ją za darmo.
Tyle o historii.
W jakim stanie jest aktualnie Honda?
Jest w stanie idealnym. Jeśli ktoś szuka „perełki” z pewnych rąk, o pewnej historii, z którą nic się nie dzieje i która nie wymaga żadnych inwestycji to jest to właśnie taki samochód. Całe wyposażenie jest sprawne, samochód nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków. Sprzedaję, bo jakiś czas temu zamówiłem większy, na który miałem czekać prawie rok, a okazało się, że jest dostępny po 2 miesiącach.
Samochód nosi normalne ślady użytkowania w dużym mieście, lakier ma kilka mini odpryśnięć i zadrapań (pokazane na zdjęciach). Nie ma żadnych oznak korozji (a w japońskich samochodach jak wiadomo różnie bywa).
Prowadzi się świetnie, układ kierowniczy jest bezpośredni, pozycję za kierownicą można dopasować pod siebie (da się siedzieć prawie na podłodze, typowo dla Civica, ale też wygodnie wysoko), pali mało (w cyklu mieszanym aktualnie pokazuje 7.7 l/100 km), jest dynamiczny i zwraca na siebie uwagę na drodze.
Z samochodem oddaję nowemu kupującemu wszystkie akcesoria (taca do bagażnika, 2 pary dywaników, nakrętki zabezpieczające, opony zimowe Yokohama, książka serwisowa, drugi kluczyk, instrukcje oraz katalog, który dostałem przy zakupie, gruby pokrowiec anty-gradowy + wszystkie faktury z wizyt w ASO).
Zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej w centrum Wrocławia, zachęcam do sprawdzenia samochodu w dowolnie wybranym serwisie na terenie Wrocławia.
Cena podlega negocjacji dla poważnych kupujących.