Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 1
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 2
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 3
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 4
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 5
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 6
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 7
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 8
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 9
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 10
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 11
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 12
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 13
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 14
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 15
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 16
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 17
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 18
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 19
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 20
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 21
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 22
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 23
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 24
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 25
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 26
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 27
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 28
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 29
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 30
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 31
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 32
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 33
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 34
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 35
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 36
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 37
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 38

1 / 39

Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 1
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 2
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 3
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 4
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 5
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 6
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 7
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 8
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 9
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 10
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 11
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 12
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 13
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 14
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 15
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 16
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 17
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 18
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 19
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 20
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 21
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 22
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 23
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 24
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 25
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 26
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 27
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 28
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 29
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 30
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 31
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 32
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 33
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 34
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 35
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 36
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 37
Honda Civic 1.6 i-DTEC Comfort - 38

Najważniejsze

Przebieg

111 800 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 597 cm3

Moc

120 KM

Opis

Sprzedam samochód Honda Civic IX, hatchback, wersja Comfort.


Silnik Diesla i-DTEC o pojemności 1597 cm3 i mocy 120 KM.


Rok produkcji: 2016 (w tym roku zakończono produkcję Hondy Civic IX w wersji hatchback, więc jest to najnowszy możliwy rocznik w tej wersji nadwozia).


Pierwsza rejestracja auta: maj 2017, więc auto w użytkowaniu jest de facto rok krócej niż wskazywałaby na to data produkcji.


Przebieg: aktualnie 112 tys. km (oryginalny), więc dość mały jak na kilkuletnie auto.


Kolor: jak na zdjęciach, czyli czarny (kod koloru lakieru: NH731P) – jedni takiego koloru w ogóle nie biorą pod uwagę (bo utrzymanie czystej karoserii wymaga jednak więcej czasu i wysiłku), inni takiego szukają ;)


Jestem pierwszym właścicielem auta w Polsce.


Wyposażenie:

  • automatyczna klimatyzacja – sprawna, po przeglądzie parę tygodni temu, chłodzi jak mroźny wiatr zimą,
  • światła do jazdy dziennej LED,
  • elektryczne szyby we wszystkich 4 drzwiach,
  • elektryczna regulacja i podgrzewanie lusterek zewnętrznych,
  • multifunkcyjna kierownica – sterowanie telefonem, radiem z poziomu kierownicy,
  • tempomat,
  • komunikacja Bluetooth – bezprzewodowe połączenie z telefonem umożliwiające rozmowy w czasie jazdy poprzez system głośno-mówiący, a także możliwość odtwarzania m.in. muzyki z telefonu (np. z YouTube, Spotify),
  • głosowe wybieranie połączeń z książki telefonicznej.


Parę uwag co do samego auta:


Silnik: o zaletach silnika i-DTEC chyba nie muszę pisać (jak ktoś czyta to ogłoszenie, to chyba zna jego zalety), a co do mojego auta: silnik pracuje równo, jest dynamiczny i ekonomiczny – realne średnie „długodystansowe” spalanie: 4,8-4,9 litra ON na 100 km (uzyskane w trybie mieszanym: miasto + poza miastem). W katalogach pojawia się nawet informacja, że spalanie może wynieść nawet poniżej 4 litrów na 100 km, ale ja takiego spalania nie osiągnąłem i nawet nie próbowałem go na siłę osiągnąć. Jeżdżę autem normalnie tj. bez fanatycznego Eco Drivingu, z każdorazowo wyłączanym systemem Start-Stop i tak, aby czasami usłyszeć jak silnik fajnie wchodzi na wyższe obroty :) – ponieważ poza kwestią bezpieczeństwa (np. dynamika przy wyprzedzaniu), daje on przyjemność przy przyśpieszaniu. Auto jak na swoje 120 KM jest naprawdę fajnie zrywne. Silnik spełnia wymagania normy emisji spalin EURO 6, więc wjazd do Stef Czystego Transportu (np. w Krakowie od stycznia 2026 r.) jak najbardziej będzie możliwy. Ostatnio wymienione zostały: olej silnikowy i filtry oleju, powietrza, kabinowy.


Skrzynia biegów: manual, 6 biegów, chodzi luźniutko, biegi wchodzą bardzo lekko.


Układ kierowniczy: czuły i bez żadnych luzów.


Układ hamulcowy: świeżo założone nowe tarcze i klocki na tylnej osi, a przednie na razie nie wymagają wymiany, płyn hamulcowy sprawdzony – jest w bardzo dobrym stanie.


Zawieszenie: komfortowe, żadnych stuków.


Powłoka lakiernicza na karoserii – wiadomo, że nie jest to nowiutkie auto z salonu i znajdzie się kilka drobnych rysek, ale jak na te kilka lat, to jest naprawdę OK.


Brak oznak korozji; w tym miejscu ktoś może zadać pytanie o stan podwozia – mój mechanik powiedział: „absolutnie nie ma się do czego przyczepić”, ale zainteresowane osoby i tak zachęcam do samodzielnego przekonania się o tym.


Jeżeli ktoś przed zakupem miałby chęć zweryfikowania stanu auta (pod kątem mechanicznym, blacharskim czy jakimś innym) w wybranej przez siebie stacji diagnostycznej, to jak najbardziej istnieje taka możliwość.


W bagażniku znajduje się dedykowane koło dojazdowe oraz wszystkie niezbędne narzędzia (podnośnik, klucz do kół, hak).


2 kluczyki.


Auto czyściutkie i zadbane. Garażowane.


I jeszcze moje wrażenia z jazdy autem marki Honda Civic IX :)


To już bardziej informacja, dla osób które nie miały styczności z tym modelem auta, ale biorą go pod uwagę przy zakupie – może nie kupisz akurat mojego auta, tylko znajdziesz sobie inną Hondzinę, ale warto ten model wziąć pod uwagę :)


Hondę Civic już wcześniej znałem (dawniej byłem posiadaczem Civica VIII generacji, czyli UFO, którego niestety zostałem pozbawiony przez „miłego” amatora cudzej własności), ale generacja IX tylko potwierdziła moje dobre opnie o tym aucie. Główne zalety tego auta to wg mnie:


Silnik – po raz kolejny: nie będę się rozpisywał o jego zaletach (wystarczy poczytać w Internecie), ale wymienię tylko hasłowo: rozrząd na łańcuchu, brak turbodziury, dobra dynamika, niskie spalanie, wysoka kultura pracy i bezawaryjność.


Ilość miejsca dla kierowcy i pasażerów – jestem dość wysoką osobą i w tym aucie jeździ mi się wygodnie i komfortowo (mam dużo miejsca i nad głową i przy nogach, a fotele z bocznymi podparciami gwarantują wygodną i pewną pozycję za kierownicą). Także osoby podróżujące na tylnej kanapie mają dużo miejsca.


Wyciszenie – nawet przy prędkościach „autostradowych” nadal jest dość cicho i można sobie rozmawiać (czy to w aucie czy telefonicznie przez Bluetooth) bez podnoszenia głosu – ani dźwięk silnika, ani pęd powietrza nie są dokuczliwe.


Sterowanie nawiewami/klimatyzacją poprzez klastyczny zestaw przycisków (a nie wielki tablet z mocno rozbudowanym układem menu) jest intuicyjne i bardzo szybkie – 1-2 naciśnięcia na odpowiednie przyciski i dana funkcja jest już uruchomiona.


Bagażnik – jest duży i foremny – można do niego naprawdę dużo włożyć, a dodatkowo można go jeszcze powiększyć, ponieważ w podłodze jest jeszcze dodatkowa wnęka – u mnie znajduje się w niej akurat koło dojazdowe, ale jak ktoś chce to może je wyciągnąć i mieć dodatkową przestrzeń na bagaże.


Magic Seats – rewelacyjne rozwiązanie autorskie Hondy (niedostępne już w Civicu X generacji), które oprócz klasycznego położenia oparć tylnej kanapy na płasko (zwiększenie przestrzeni bagażnika, dostępne w większości marek aut), umożliwia także doniesienie tylnych siedzisk pionowo do góry (pokazane na kilku zdjęciach), co daje wielką przestrzeń za przednimi fotelami na wypadek potrzeby przewiezienia większych gabarytowo przedmiotów.


W przypadku zainteresowania moim autem zapraszam do kontaktu :) Chętnie udzielę odpowiedzi na ewentualne dodatkowe pytania.


Auto sprzedaję jako osoba prywatna.

 

18 sierpnia 2025 16:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Civic

Wersja

1.6 i-DTEC Comfort

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

Generacja

IX (2011-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

46500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Lukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2013

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni