1 / 17
Najważniejsze
Przebieg
148 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
2 354 cm3
Moc
180 KM
Opis
Jestem drugim właścicielem, Honda sprowadzona w 06.2015 do Polski, w moich rękach od 08.2015.
Według mnie najlepszy silnik do tego modelu – jest wystarczająco mocy, auto nie męczy się podczas jazdy.
Silnik K24 – praktycznie niezniszczalny, na łańcuchu. Regulacja zaworów jak w Polonezie – sprawdzane na bieżąco (zalecane przy LPG).
Wyposażony w klasyczny 5-stopniowy automat – bardzo trwały, prosta obsługa, wymiana oleju jak w silniku (dedykowany bagnet do sprawdzania).
Ma napęd tylko na przód nie jest to wersja 4x4 (ale jak ktoś się zapozna z testami to te 4x4 w hondach jest coraz słabszy sterowany elektronicznie, jak ktoś nie jeździ w terenie to wystarczające )
Jak to auto z USA miało swoją przeszłość, na parkingu samochód dostawczy cofając najechał na przód samochodu w wyniku czego została uszkodzona maska przednia oraz kawałek obudowy front end, samochód nie był uruchomiony więc nie zadziałały poduszki oraz nie doszło do uszkodzenia szyby (wszystkie w oryginale) – mam pełen raport Carfax ze zdjęciami (na maila).
Przedni zderzak przytarty na parkingu podczas wyjazdu (nie miałem czasu tego naprawiać)
Olej wymieniany co 10 tys. lub co rok – zawsze Millers (najwyższa półka).
Filtry przy tej samej okazji + co roku pełen serwis LPG z regulacją i sprawdzeniem luzów zaworowych.
Instalacja STAG – najprostsza do serwisowania i tania w utrzymaniu.
Butla ważna do 2035r.
Ogólnie o auto bardzo dbałem.
Dane podstawowe:
Rok produkcji: 2012
Silnik: 2.4 i-VTEC, 190KM
Skrzynia: automat 5-biegowy
Napęd: przód
Przebieg: 99 tys. mil – 148 tys. km
Średnie spalanie: 8l benzyna / ok. 10l LPG
OC do 27.08.2026
Przegląd do 11.07.2026
Garażowana
Wyposażenie extra:
Markowa stacja audio Pioneer – bezprzewodowe Android Auto + CarPlay
Kamera cofania
Hak (użyty kilka razy)
Podgrzewane fotele
Przyciemnione tylne szyby
Przednia tapicerka siedzeń w skórze
Komplet opon zimowych
Za dopłatą: mocowania bagażnika dachowego Thule Evo Clamp + belki (zestaw kosztował ponad 1000zł)
Zalety:
Najlepsza jednostka benzynowa do CR-V – bezawaryjna i trwała
Regularny serwis, wszystkie czynności eksploatacyjne na czas
Pełen raport Carfax ze zdjęciami
Bardzo ekonomiczne jak na tak duże auto
23 września 2025 13:48
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CR-V
Wersja
2.4 LX 2WD
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2012
Generacja
IV (2012-2018)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Szymon
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie