Na sprzedaż NIEZAWODNA Honda Cr-V II z silnikiem benzynowym o pojemności 2.0l z instalacją gazową firmy BRC.
Zaczynając od samej instalacji gazowej: Instalacja firmy BRC zamontowana w czerwcu 2023r. w serwisie specjalizującym się tylko tą firmą. Zbiornik o pojemności 55l (fizycznie wchodzą 43 litry) zamontowany został pod podłogą bagażnika gdzie firma Honda zostawiła miejsce na koło zapasowe. W związku z tym mamy butlę gazową, do dyspozycji cały bagażnik i koło zapasowe na klapie bagażnika. Pojemność butli starcza średnio na pokonanie 320-360km w zależności od stylu jazdy. Sama instalacja nigdy nie stwarzała problemów oraz jest serwisowana każdego roku.
O silniku nie ma tu co dużo mówić. Niezawodność to jego największa zaleta. Pracuje równo, nie szarpie, nie ciągnie oleju, nie kopci. Oczywiście przy tej masie pojazdu nie jest to demon prędkości, ale jeśli od czasu do czasu przypomnieć mu górną skalę obrotomierza to potrafi miło zaskoczyć.
Stan karoserii oceniam na DOBRY+ z uwagi na niewielkie otarcia na przednim zderzaku wynikające z braku umiejętności innych kierowców na parkingu. Poprzedni właściciele trzymali auto w garażu w związku z czym sama blacha jest jak na ten wiek w bardzo dobry stanie.
Wnętrze pojazdu dla wymagających prawdopodobnie będzie wymagało delikatnego odświeżenia a wynika to z faktu, że wożę tym autem swoje dwa psy. Poza tym tapicerka jest cała oraz nie przetarta. Po poprzednich właścicielach pozostał w środku również odtwarzacz DVD zamontowany dla tylnej kanapy. Sam z niego nie korzystam ale urządzenie jest sprawne. Ponadto fabryczne radio oraz dwa komplety kluczy (również do blokady skrzyni biegów). Klimatyzacja sprawna, nigdy nie nabijana przeze mnie co świadczy jedynie o jej szczelności. Autko ma aktualnie opony letnie (które mają dwa sezony) ale do zestawu komplet opon zimowych.
Autko kupione przeze mnie w 2022 roku służyło na dojazdy do pracy przez mniejsze miejscowości. Na chwilę obecną nie potrzebuję już tak dużego auta stąd decyzja o sprzedaży. Od momentu zakupu w aucie zostało zrobione: montaż instalacji LPG, wymiana całego sprzęgła, nowy katalizator (bo mój został skradziony), amortyzatory przód, wymiana czujnika stukowego (na oryginalny), wymiana świec zapłonowych, regulacja luzów zaworowych, oraz naprawy eksploatacyjne takie jak toczenie tarcz hamulcowych, wymiana klocków, czy serwisy olejowe (wraz z mostem i skrzynią biegów) oraz w ostatnim czasie wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów. Napęd na tylną oś załączany automatycznie działa bez zarzutu. Ponadto auto posiada hak oczywiście wbity w dowód.
Nie ma co ukrywać, że autko ma już swoje lata, jednak moim zdaniem cały czas dobrze się trzyma i posłuży jeszcze długo. Ja byłem z niego zadowolony i mimo tego, że mam mniejsze auto na dojazdy do pracy, to ciągle chętnie korzystam z tego.
Z rzeczy, które wymagają ewentualnej naprawy to na chwilę obecną zaparowany klosz jednego reflektora, nie działa centralny zamek w drzwiach za kierowcą (trzeba podnieść zamknięcie) oraz amortyzator drzwi bagażnika. Jednak są to przysłowiowe pierdoły. Mało estetycznie wygląda już też przyciemnienie tylnych szyb jednak to kwestia gustu. Osoby zainteresowane kupnem zapraszam do kontaktu. Jeśli ktoś ma taką ochotę to nie ma problemu z sprawdzeniem auta przez waszego specjalistę lub na wybranej stacji diagnostycznej.