1 / 28
Najważniejsze
Przebieg
216 968 km
Rodzaj paliwa
Hybryda
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
1 497 cm3
Moc
124 KM
Opis
-Mam na sprzedaż Hondę CR-Z, mam ją od niedawna (około pół roku) przez ten czas dawała mi dużo frajdy z jazdy, używałem jej na co dzień do dojazdu do pracy oraz uczelni. Ale niestety muszę zamienić samochód gdyż jest to małe auto a potrzebuję większego do pracy. Zachowałbym ją ale już w moim rodzinnym domu nie ma miejsca na dodatkowe auto na podjeździe.
-Auto zadbanie, nie męczone, obchodzone z szacunkiem i miłością. Ale niestety miało rysy po poprzednim właścicielu(drzwi kierowcy oraz tył auta), wokół których lakier zaczął schodzić, ale wziąłem to w swoje ręce i zabezpieczyłem(przed dalszym łuszczeniem się lakieru oraz przed narażeniem na korozję) jak najlepiej umiałem, pokażę to na zdjęciach, postaram się w kółkach zaznaczyć te miejsca. Auto nigdy nie było zarejestrowane poza Polską jest z Polskiego salonu, pełna dokumentacja oraz książki serwisowe, instrukcja w języku Polskim. 2 oryginalne komplety kluczy.
- LPG firmy BRC - IV generacja która szczyci się bezawaryjnością jakby ktoś się nie znał to tu jest link o omówieniu wszystkich generacji (https://www.otomoto.pl/news/rodzaje-instalacji-lpg) LPG bardzo dobrze działa w aucie, jest bardzo ekonomiczne. W trasie jak jechałem w góry albo nad morze, przejechałem powyżej 500km na jednym tankowaniu za około 85zł(około 5.5l/100km) Dojazd do Poznania w jedną stronę na uczelnie albo do pracy z mojej miejscowości to około 20 km połowa trasy to takie pół miasteczka oraz drogi szybkiego ruchu. I w takiej codzienności mogę zrobić na luzie 400km na lpg przy takiej dynamiczniejszej jeździe za te około 85zł. (zależy od stylu jazdy, jak nie śpieszyłem się to nawet około 6.7l/100km, jak trzeba było szybciej jechać to 7,5-8l/100km) gazu oczywiście. Pojemność butli to 40l rzeczywista to 32l. Homologacja do 2032r
- TUNING - W aucie zmieniono:
- Wydech Remus razem z bodykitem zrobionym pod niego. Ma fajne basowe brzmienie filmik porównanie z basic wydechem https://www.youtube.com/watch?v=M_UYnjtHMqc
- Kolektor dolotowy z hondy FIT dodaje kilka koni mechanicznych oraz silnik jest bardziej responsywny na dodawanie gazu, ogólnie auto jest żywsze po takim zabiegu, mimo że pod maską za ładnie to nie wygląda to auto juz ma tą modyfikację od dawna i nic złego się z nią nie działo. Zagraniczne forum fanów CR-Zetek opisujących tą modyfikacje: https://www.crzforum.com/threads/diy-honda-fit-intake-manifold-in-30-mins.10319/page-7
- Dolot powietrza
- Ładna estetyczna lotka oryginalna od hondy
-Przód lekko obniżony, nie przeszkadza to na progach zwalniających ani nigdzie, a daje dużo do wyglądu
--WERSJA GT (co daje):
tak jak widziałem dużo osób podaje swoją CR-Z tke jako wersja GT ale nie widziałem żeby miały to co wersja GT a jest to najlepsza wersja tego modelu Hondy, a posiada ona z takich najważniejszych rzeczy :
-Czujniki Parkowania z tyłu
-Zestaw głośnomówiący
-Tempomat
-Składane lusterka
-Reflektory ksenonowe
-Automatyczne wycieraczki
-Automatyczne światła
-Wycieraczki z czujnikiem deszczu
-Auto alarm
-System wspomagania ruszania pod górę
-Spryskiwacze reflektorów
-Klimatyzacja automatyczna
-Światła do jazdy dziennej led - Białe
LINK DO PEŁNEJ SPECYFIKACJI WERSJI GT https://www.auto-swiat.pl/katalog-samochodow/honda-cr-z-zf-gt-124km-91kw/qyvfn8h
-Ponadto moja honda ma dodatkowo zamontowany subwoofer, który dużo daje jak ktoś lubi sobie puścić muzykę podczas jazdy.
Zalety : Modyfikacje nie ujmują nic w bezawaryjności auta, wspomaganie hybrydowe działa tak samo jak w oryginale, a jedynie polepszają osiągi i poprawiają frajdę z jazdy, oraz nadały mu charakteru. Przez lpg oraz że auto to hybryda jest to bardzo ekonomiczne auto na co dzień. Z czystym sumieniem polecam. Ma udogodnienia wersji GT z czego najbardziej polubiłem zestaw głośnomówiący łączący się z autem poprzez bluetooth oraz spokojnie spałem na wyjazdach przez zabezpieczenia antywłamaniowe, Auto nie posiada śladów rdzy na karoserii. Było garażowane
Wady : Karoseria jest do poprawek lakierniczych, mikroryski oraz pare miejsc w których nie udało mi się zakryć idealnie łuszczącego się lakieru wokół rys po poprzednim właścicielu.
-- Podsumowanie : samochód jest cudowny, zakochałem się w nim i chce oddać go w dobre ręce. Mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie, po moim zakupie pół roku temu znajomy mechanik nic nie znalazł do poprawy. Tylko kwestia tych paru miejsc na karoserii po mojej obróbce aby auto było w idealnym stanie wizualnym. Jest o niebo lepiej niż jak go kupiłem ale dla wymagających osób może to przeszkadzać stąd taka nie za wysoka cena. Nie widać tych mankamentów za bardzo nawet w pełnym słońcu, trzeba się przyjrzeć, najgorzej z tyłu auta, bo jest zmatowione, ale na łatwiznę można by nakleić tam jakąś naklejkę i sprawa by była rozwiązana ;D.
Pozdrawiam oraz zapraszam do kontaktu
- data pierwszej rejestracji 26.05.2011.
- VIN : JHMZF1360BS204797
- Rejestracja : PZ7K857
7 września 2025 21:19
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CR-Z
Wersja
1.5 IMA GT
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2010
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Daniel
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie