Hummer H2 6.0 V8 - 1
Hummer H2 6.0 V8 - 2
Hummer H2 6.0 V8 - 3
Hummer H2 6.0 V8 - 4
Hummer H2 6.0 V8 - 5
Hummer H2 6.0 V8 - 6
Hummer H2 6.0 V8 - 7
Hummer H2 6.0 V8 - 8
Hummer H2 6.0 V8 - 9
Hummer H2 6.0 V8 - 10
Hummer H2 6.0 V8 - 11
Hummer H2 6.0 V8 - 12
Hummer H2 6.0 V8 - 13
Hummer H2 6.0 V8 - 14
Hummer H2 6.0 V8 - 15
Hummer H2 6.0 V8 - 16
Hummer H2 6.0 V8 - 17
Hummer H2 6.0 V8 - 18
Hummer H2 6.0 V8 - 19
Hummer H2 6.0 V8 - 20
Hummer H2 6.0 V8 - 21
Hummer H2 6.0 V8 - 22
Hummer H2 6.0 V8 - 23
Hummer H2 6.0 V8 - 24
Hummer H2 6.0 V8 - 25
Hummer H2 6.0 V8 - 26
Hummer H2 6.0 V8 - 27
Hummer H2 6.0 V8 - 28
Hummer H2 6.0 V8 - 29
Hummer H2 6.0 V8 - 30
Hummer H2 6.0 V8 - 31
Hummer H2 6.0 V8 - 32
Hummer H2 6.0 V8 - 33
Hummer H2 6.0 V8 - 34
Hummer H2 6.0 V8 - 35
Hummer H2 6.0 V8 - 36
Hummer H2 6.0 V8 - 37
Hummer H2 6.0 V8 - 38
Hummer H2 6.0 V8 - 39
Hummer H2 6.0 V8 - 40

1 / 41

Hummer H2 6.0 V8 - 1
Hummer H2 6.0 V8 - 2
Hummer H2 6.0 V8 - 3
Hummer H2 6.0 V8 - 4
Hummer H2 6.0 V8 - 5
Hummer H2 6.0 V8 - 6
Hummer H2 6.0 V8 - 7
Hummer H2 6.0 V8 - 8
Hummer H2 6.0 V8 - 9
Hummer H2 6.0 V8 - 10
Hummer H2 6.0 V8 - 11
Hummer H2 6.0 V8 - 12
Hummer H2 6.0 V8 - 13
Hummer H2 6.0 V8 - 14
Hummer H2 6.0 V8 - 15
Hummer H2 6.0 V8 - 16
Hummer H2 6.0 V8 - 17
Hummer H2 6.0 V8 - 18
Hummer H2 6.0 V8 - 19
Hummer H2 6.0 V8 - 20
Hummer H2 6.0 V8 - 21
Hummer H2 6.0 V8 - 22
Hummer H2 6.0 V8 - 23
Hummer H2 6.0 V8 - 24
Hummer H2 6.0 V8 - 25
Hummer H2 6.0 V8 - 26
Hummer H2 6.0 V8 - 27
Hummer H2 6.0 V8 - 28
Hummer H2 6.0 V8 - 29
Hummer H2 6.0 V8 - 30
Hummer H2 6.0 V8 - 31
Hummer H2 6.0 V8 - 32
Hummer H2 6.0 V8 - 33
Hummer H2 6.0 V8 - 34
Hummer H2 6.0 V8 - 35
Hummer H2 6.0 V8 - 36
Hummer H2 6.0 V8 - 37
Hummer H2 6.0 V8 - 38
Hummer H2 6.0 V8 - 39
Hummer H2 6.0 V8 - 40

28 kwietnia 2024 20:40

ID: 6117485360

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Hummer

Model pojazdu

H2

Wersja

6.0 V8

Rok produkcji

2003

Przebieg

108 991 km

Pojemność skokowa

5 967 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

325 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

6

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

Witam serdecznie osoby zainteresowane moją ofertą i pasjonatów marki.Sprzedam HUMMERA H2 auto posiada oryginalny lakier na wszystkich elementach nadwozia i podwozia,systematycznie serwisowane zgodnie z przebiegiem i zaleceniami producenta. Jedyny taki H2 w PL i w Europie,auto zachowane z symbolicznym przebiegiem podanym w KM ,20 lat w Europie salon DE,egzemplarz na rynek Europejski a nie jakiś skorodowany złom przerobiony z angola bez nr na ramie.Ponad dekadę jeden właściciel w PL,sprzedaż na umowę,cena brutto bez żadnych prowizji,vat, vat marży i innych jak cło,akcyza . Proces zmiany kategorii pojazdu z C na B dokonany przez dealera GM w DE więc total legal po zakupie nie będzie problemów przy ponownej rejestracji i podczas przeglądu technicznego,trzy czytelne oryginalne nr VIN NA RAMIE ,PODSZYBIU,TABLICZCE ZNAMIONOWEJ.Zderzaki,nakładki progowe ,nakładki na błotniki w kolorze nadwozia więc bez paniki nie będą za tydzień szare ,matowe,czerń turmalin nie jakaś perła i inne brokaty. Auto znacznych gabarytów i masie mimo tego nigdy nie ciągało przyczep ,lawet,łodzi ,jachtów, również nie eksploatowane w terenie tym bardziej w off-road co potwierdza typ opon, stan ramy,podwozia i płyty osłaniającej silnik od spodu.Hummer H2 daje ogromne wręcz nie spotykane w innych autach poczucie bezpieczeństwa a dzięki modernizacji i wygłuszeniu wnętrza O KTÓRYM PRODUCENT TOTALNIE ZAPOMNIAŁ również poczucie otaczającego luksusu i komfortu .Auto suche ,czyste pachnące,usunięto z auta oryginalną wykonaną z fatalnej jakości materiału i w makabrycznej barwie podsufitkę.WYKONANO NA ZAMÓWIENIE NOWĄ PODSUFITKĘ z materiału wysokiej jakości w kolorze czarnym,więc nie ma plam ,zacieków i przebarwień jak w innych,wnętrze total czarne, śruby mocujące kokpit na zamówienie czarna anoda,PEDANTYCZNIE ZADBANE WNĘTRZE DOSŁOWNIE NOWE I PACHNIE NOWOŚCIĄ,NIGDY W AUCIE NIE PALONO.Kokpit i konsola wymienione na zrobione na zamówienie z carbonu to nie jakaś tandetna hydrografika,tapicerka uszyta nowa na zamówienie,więc nie jest cała pomarszczona ,poprzecierana i nie ma w niej jak zazwyczaj w przednich fotelach bywa dziur, oryginalna niestety w H2 nawet nowa wyglądała mało efektownie z oczywistych względów.Kilka elementów wnętrza obszytych i zrobionych na wysoki połysk tzw BLACK PIANO by pasowały do carbonu .Usunięte zostały z drzwi i tylnych nadkoli wewnątrz te makabrycznie wyglądające tzw koryta,zastąpiono je funkcjonalnymi zamykanymi schowkami na apteczkę,gaśnicę ,trójkąt itp. Kierownica wykonana z karbonu ,profilowana,obszyta w połowie perforowaną skórą .Cała karoseria wyciszona i wyizolowana termicznie matami nie palnymi z atestem,auto z pakietem MAX CHROM,stopnie progowe wykonane ze stali nierdzewnej,wydech BOSI stal nierdzewna nie jest głośny,podkreśla jedynie dyskretnie dźwięk jednostki napędowej V8.Posiadam również drugi układ wydechowy przelotowy do wyboru ze strumienicami bardzo głośny mocowany centralnie z tyłu auta też podwójna końcówka tyle że płaska owalna a nie jakaś dziura w wydechu otwierana na pilota.DRZWI OTWIERANE NORMALNIE LUB DO GÓRY ZAMOCOWANE NA ZAWIASACH LAMBO-DORS,KOSZT Z MONTAŻEM 3.600 EURO,wszystkie modyfikacje wykonane przez NORTH COAST-CUSTOM.DE.Nagłośnienie i DVD wykonane i zamontowane przez JBL. Dach szczelny,nie ma rdzy ani dziur pod szynami mocującymi bagażnik dachowy nie przecieka nie ma wody pod wycieraczkami stóp ani w bagażniku oraz pod dywanami podłogi po wypięciu listew progowych też nie znajdziesz wody po deszczu lub wizycie w myjni. Dywany nie śmierdzą zgnilizną są suche ,płaszcz podłogi wewnątrz w oryginalnym lakierowaniu zero korozji, brak dziur w ramie,nigdy nie była spawana,łatana,wzmacniana profilami ,blachą czy co gorsza kątownikiem.Rama nie jest wymazana jakimś lepikiem ,smołą czy bitexem na rdzę i błoto w podłodze tylnych błotnikach i drzwiach też nie ma dziur jak to często bywa,nigdzie nie ma korozji,rama i podwozie w stanie jak nowe .OLEJ W SILNIKU ,REDUKTORZE ,MOŚCIE PRZEDNIM I TYLNYM ORAZ PŁYN W UKŁADZIE CHŁODZENIA,CZYSTY ,JEDNOBARWNY,RÓŻOWY A NIE JAKIEŚ CZARNE ŚCIEKI,POWYŻSZE OLEJE I PŁYN WYMIENIANE RAZ W ROKU LUB PO PRZEBIEGU 10 TYŚ.WSZYSTKIE POWYŻSZE PODZESPOŁY SUCHE BEZ WYCIEKÓW.SILNIK NIGDY NIE BYŁ ROZBIERANY,GRZEBANY ,BEZ KOMPRESORA,OSTRYCH WAŁKÓW ROZRZĄDU I INNYCH UDZIWNIEŃ SKRACAJĄCYCH ZNACZNIE ŻYWOTNOŚĆ.Posiada pancerną skrzynią automatyczną z możliwością ręcznej zmiany biegów, idealna oferta dla pasjonatów marki,ceniących niezawodną amerykańską motoryzację. AUTO EKSPLOATOWANE TYLKO W OKRESIE LETNIM ,ZAWSZE GARAŻOWANE CO POTWIERDZA ORYGINALNY,WRĘCZ PERFEKCYJNY STAN RAMY I PODWOZIA,RAMA Z ORYGINALNYM KODEM KRESKOWYM Z PROCESU MONTAŻU AUTA.Przerobiony z ciężarowego na osobowy w DE dopuszczalna masa całkowita 3489 kg 6 OSOBOWY a nie jak inne 3900 kg więc na to auto wystarczy prawo jazdy kat B i nie trzeba płacić e-TOLL oraz co roku obowiązkowego PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH jak za ciężarowy.Eksploatowany w całej UE i setki razy przejechał pod skanerami e-TOLL więc bez obawy przykrej konsekwencji nie będzie w postaci kilkudziesięcio tysięcznych kar pieniężnych.Ten egzemplarz to nie jakiś tzw składak, składany z powypadkowych aut.Posiada trzy czytelne,identyczne,zgodne z dowodem i kartą pojazdu nr VIN na ramie, karoserii na podszybiu oraz na TABLICZCE ZNAMIONOWEJ umieszczonej na nadwoziu która potwierdza również dopuszczalną masę całkowitą auta.Pojazd posiada również oświetlenie przystosowane do przepisów UE więc przez wzgląd na powyższe bez problemu przechodzi co roku obowiązkowe badanie techniczne dopuszczające auto do ruchu.Fakt ten jak i przebieg auta od lat potwierdzone i uwiecznione w bazie CPiK .AUTO POSIADA PRAKTYCZNIE NIE UŻYWANĄ INSTALACJĘ LPG NAJWYŻSZEJ KLASY PRINS OCZYWIŚCIE Z ELEKTRONICZNIE STEROWANYM SYSTEMEM SMAROWANIA ZAWORÓW SILNIKA WIĘC BEZ OBAWY .ZDECYDOWANEMU NABYWCY PRZEKAZUJĘ WRAZ Z AUTEM KOŁA DODATKOWE ,FELGI 24 CALE Z OPONAMI WIELOSEZON KOSZTOWAŁY 34 tyś zł. 

Informacje o sprzedającym

RYSZARD

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Natolin, grodziski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie