Sprzedam Hyundai i30 N-line 1.5 T-GDI 48V 160KM 118 KW (gen. 3) miękka hybryda automatyczna skrzynia 7-DCT 2WD
Jeżeli szukasz w miarę zrywnego pojemnego auta (160 KM), które wygląda zgrabnie (facelifting, lampy LED) i do tego ma pojemność rodzinnego dziecioubsa (wagon/kombi), to właśnie je znalazłeś/aś.
Kupowałem dla siebie (miał być dzieciobus z fotelikiem) i nie myślałem o sprzedaży. Auto brałem z salonu Hyundai jako dwuletnie powystawowe, z 27k przebiegu. Jestem drugim właścielem (05.2023), a pierwszym był salon Hyundai (07.2021-05.2023).
No ale przyszłość nie zawsze jest taka, jak sobie założysz. Sprzedaję, bo pozmieniało mi się w życiu - dostałem auto służbowe i prywatnego już nie potrzebuję. Auto jest na gwarancji producenta jeszcze rok.
Po zakupie możesz opowiadać, że polak płakał jak sprzedawał. I tak będzie. Odsprzedam w dobre ręce.
Stoi na oponach letnich Michelin 92Y - 225/40ZR18 (66k przebiegu, prędkość max - 300 km/h)
Mam też komplet opon zimowych Hankook 18" (25,6k km przebiegu), dorzucę je za 1500 zł.
Auto ma:
- 3 tryby jazdy (Eco, Sport, Normal),
- gwarancję producenta,
- manetki do zmiany biegów,
- dostęp bezkluczykowy (kierowca, pasażer, bagażnik) + KeySafer,
- i bardzo mocne lampy LED.
Wyposażenie:
- Wykończenie wnętrza: skórzana podgrzewana kierownica, ręcznie obszyte materiałowe fotele wersji N-line
- Zegary - analogowe z elektronicznym wyświetlaczem na środku
- System start/stop - nie używałem tego systemu, zawsze wyłączałem i polecam to też tobie. Szkoda auta
- Fotele sportowe - podgrzewane kubełki (przód). Wygodne nawet podczas 20h jazdy, można też zrobić sobie drzemkę na postoju
- Fotel kierowcy sterowany hybrydowo - elektrycznie (profil fotela) i ręcznie przód/tył/góra/dół/skos
- Miejsce z tyłu - jest komfortowo dla osoby dorosłej oraz zmieści się fotelik dla dziecka
- Bagażnik - pojemny + ma luk bagażowy (przeprowadziłem się w nim na 3 kursy, razem z materacem!)
- Kierownica - skóra, ogrzewana, przyciski kontroli, manetki do zmiany biegów, a nawet ma kierunkowskazy
- Lampy przód - mocne LEDy, dobrze świecą + doświetlanie skrętów
- Lampy tył - też mocno świecą.
- Kierunkowskazy - świecą tak mocno, że ludzie zasłaniają okna (tak było, nie zmyślam). Jak ktoś w Ciebie wjedzie, to się nie wykręci, że go nie zobaczył, taki mocny!
- Hamulec ręczny - ręczny, nie elektryczny, więc możesz kręcić bączki pod lidlem jak spadnie śnieg (nie próbowałem, mam swoją godność)
- Czujniki parkowania + kamera cofania - można wyłączyć jak będzie ci przeszkadzać
- Asystent pasa - trzeba zmieniać pas z kierunkowskazem, inaczej jest agresywny i trzeba się z nim siłować
- Dostęp bezkluczykowy (otwieranie, zamykanie auta)
- zabezpieczenie kluczyka KeySafer - taki lepszy immobilizer, auto nie odpali bez tego urządzenia
- szyby elektryczne - przód, tył
- kamera samochodowa - poprowadzony jest zasilacz do przedniego lusterka, można zamontować sobie kamerę. Jak masz swoją, to będzie ci wygodniej. Jak nie masz, to dorzucę moją za flaszkę lub jej ekwiwalent :)
- otwór na narty - jest, można podczas jazdy sięgać z tylnej kanapy do bagażnika (jak ktoś potrzebuje)
- Panel sterowania klimatyzacją - przyciski fizyczne
- Z przodu 2 gniazda (zapalniczkowe) i 1 port USB-A
Udogodnienia dla rodzin:
- Dostęp bezkluczykowy - jak jesteś blisko auta, to można kliknąć przycisk na klamce. Przydatne jak ma się ręce pełne roboty. Albo jak nie ma czasu na szukanie kluczyka w torebce
- Z tyłu jest komfortowy dostęp do fotelika
- Bagażnik ma przedziałowy luk bagażowy pod pokrywą, można wrzucić tam jakieś graty
- Fotel kierowcy ma wysuwane to coś pod uda, wygodniej się siedzi
- Krótki podłokietnik umożliwia trzymanie wysokich butelek w cup-holderze
- W bagażniku są haki do toreb z dwóch stron
- CarPlay obsługiwany tylko z kabla, więc telefon nie będzie cię rozpraszał podczas jazdy, a i naładuje się w trakcie
- W kierownicy jest system obsługi rozmowy telefonicznej, poprawia to bezpieczeństwo jazdy
- Twarde zawieszenie poprawia komfort jazdy i bezpieczeństwo podczas awaryjnych manewrów na trasie szybkiego ruchu
Serwis ASO:
Wszystkie przeglądy i serwisy były w ASO. Auto miało swoje przygody, wszystko także serwisowane w ASO. Dla zdecydowanych mogę udostępnić zdjęcia i opowiedzieć historie
Tryby jazdy:
Eco - podczas jazdy w trasie włącza tryb żeglowania i utrzymuje prędkość silnikiem elektrycznym (miękka hybryda)
Normal - mój ulubiony tryb, zapinasz tempomat i suniesz sobie przez świat
Sport - zmienia biegi na wyższych obrotach, poprawia dynamiczność auta
Dane techniczne:
Skrzynia - automatyczna DCT, 7-biegowa (są manetki do zmiany biegów w kierownicy), 2WD
Kolor - Shadow Gray (dostępny tylko w wersji N-line)
Przebieg - 91 tys. (i powoli rośnie)
Gwarancja producenta - TAK, serwisowany w ASO (gwarancja techniczna i karoserii)
Badanie techniczne do końca 06.2026
Pojemność silnika - 1482 cm3
Paliwo - Benzyna/Hybryda (benzyna + elektryczny)
Garażowany - TAK
Właściciel - Jestem drugim właścielem (pierwszym był salon Hyundai 07.2021-05.2023)
Spalanie:
- wg autocentrum - 5,9 L/100 km
- średnio - 6,4 L/100 km
- w trasie (krajówki, ok 80 km/h) - 4,9-5,2 L/100 km
- w trasie (autostrady, ok 140 km/h) - 7,1 L/100 km
Kontakt tel.:
Numer jest w ogłoszeniu. Jakbym nie odebrał, to proszę o wiadomość SMS albo w aplikacji
Więcej danych technicznych możesz znaleźć na stronie Hyundai, na autocentrum lub w Google'u.