Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 1
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 2
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 3
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 4
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 5
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 6
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 7
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 8
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 9
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 10
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 11
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 12
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 13
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 14
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 15
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 16
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 17
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 18
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 19
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 20
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 21
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 22
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 23
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 24
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 25
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 26
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 27
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 28
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 29
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 30
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 31
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 32
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 33
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 34
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 35
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 36
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 37
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 38
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 39
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 40

1 / 41

Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 1
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 2
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 3
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 4
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 5
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 6
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 7
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 8
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 9
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 10
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 11
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 12
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 13
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 14
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 15
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 16
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 17
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 18
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 19
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 20
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 21
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 22
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 23
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 24
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 25
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 26
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 27
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 28
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 29
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 30
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 31
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 32
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 33
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 34
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 35
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 36
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 37
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 38
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 39
Hyundai i30 1.5 T-GDI 48V Premium DCT - 40

Najważniejsze

Przebieg

66 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 482 cm3

Moc

160 KM

Opis

Prywatnie użytkowany – piękny egzemplarz Hyundai i30 benzyna 1.5 (160 KM) + miękka hybryda, 7-biegowa skrzynia biegów DCT, wersja Premium. Pierwszy właściciel – samochód używany przez trzyosobową rodzinę. Zakupiony w salonie Hyundai Auto GT w Warszawie. To najwyższa możliwa wersja wyposażenia Hyundai i30, posiadająca bardzo dużą gamę udogodnień.


Opis użytkowania

Samochód nie był zakupem do codziennego dojazdu do pracy – głównie wyjazdy poza miasto (drogi ekspresowe), gdzie faktycznie wykorzystał swoje możliwości. W mieście – na zakupy, siłownię.

Garażowany od nowości (garaż podziemny w bloku).

Nigdy nie uczestniczył w wypadku, nie miał stłuczki, nie miał „przygody” parkingowej – stan od nowości niezmieniony. Lakier oryginalny, od zakupu zabezpieczany powłokami ceramicznymi – ostatnia dwa lata temu Ultracoat Magnite z trwałością na 4 lata – efekt widoczny na zdjęciach. Dzięki niej lakier nie tylko wygląda świetnie, ale jest mniej podatny na mikrorysy (np. od szczotek myjni), a brud łatwo się nie „przykleja”.


Subiektywna ocena wyposażenia – co dla mnie się liczy:

  • Kamera cofania z funkcją ostrzegania o zbliżającym się pojeździe, rowerze, a nawet pieszym — również gdy w kadrze kamery nie widać zagrożenia, samochód wysyła sygnał dźwiękowy o zbliżającym się obiekcie oraz pokazuje strzałką, z którego kierunku.
  • Aplikacja Bluelink – jest ciekawym dodatkiem, którego bardzo nie zgłębiałem, ale korzystam z funkcji zdalnego otwierania i zamykania samochodu za pomocą telefonu kiedy nie mam przy sobie kluczyków. Gdy zapomnę zamknąć samochód przysyła komunikat o niezaryglowanych drzwiach (można zamknąć zdalnie).
  • Tempomat aktywny z funkcją utrzymania dystansu do poprzedzającego pojazdu – szczególnie przydatny na drogach szybkiego ruchu. Możliwość dodatkowego określania dystansu za pomocą przycisku jest pomocne zwłaszcza zimą lub przy złych warunkach atmosferycznych.
  • Podwójny asystent utrzymania auta w pasie (LKA + LFA) – to już trzeci samochód jaki użytkowałem z takim rozwiązaniem, ale pierwszy, w którym działa naprawdę dobrze. Na dwupasmowych drogach utrzymuje auto w pasie, pilnuje także pozostania w środku pasa. Razem z aktywnym tempomatem jazda drogami szybkiego ruchu staje się nie tylko bezpieczna, ale i bardzo komfortowa (to chyba doceniam najbardziej w samochodzie; człowiek dojeżdża do celu niezmęczony).
  • System weryfikacji ciśnienia w oponach bez czujników w wentylu – czyli brak konieczności wymiany sensorów co kilka lat.
  • Podgrzewana kierownica i fotele – może to nic nadzwyczajnego, ale dla mnie właśnie podgrzewana kierownica jesienią i zimą jest przyjemnym dodatkiem.
  • Skrzynia 7-biegowa – dzięki niej samochód zapewnia naprawdę niskie spalanie na drogach szybkiego ruchu: przy 130 km/h ok. 6,5 l/100km; przy 100 km/h około 5,0 l/100km. Miękka hybryda jest szczególnie przydatna na drogach krajowych, gdzie jadąc około 90 km/h można często korzystać z baterii. Wówczas spalanie możemy zrzucić nawet do 4 litrów.
  • Nie można zapominać, że ten samochód ma około 8,5 sek. do osiągnięcia prędkości 100 km/h, co jest wynikiem bardzo dobrym jak na ten segment. Przy wyprzedzaniu człowiek nigdy się nie boi. Generalnie: jest dynamiczny i bardzo oszczędny.
  • Czujnik martwego pola w lusterkach jest również przydatny na ekspresówkach. Ponoć samochód na postoju potrafi zaryglować drzwi jeśli w lusterku wykryje nadjeżdżający za nami pojazd – nigdy nie próbowałem otworzyć drzwi w takiej sytuacji. Z tych wszystkich dodatków związanych z bezpieczeństwem z pewnością najistotniejszy jest system unikania kolizji z poprzedzającym samochodem (co prawda nie miałem okazji przetestować, ale kilkukrotnie dostałem komunikat, że zbliżam się do pojazdu przede mną).
  • Czujniki deszczu + automatyczne światła – może już standard, ale wciąż element, który krótko mówiąc „robi robotę”.


Parametry i dodatki techniczne

  • Felgi oryginalne Hyundai, rozmiar 17″.
  • Opony zimowe: Nokian WR Snowproof P 225/45 R17 94 V XL (z jesieni 2021 r.), stan bardzo dobry.
  • Opony letnie: Michelin Primacy 4 (2021 r.) – przejechane około 35 tys. km, nadają się jeszcze na jeden sezon.
  • Wszystkie usługi związane z pojazdem były wykonywane zgodnie z harmonogramem i wyłącznie w salonie Hyundai, w którym go nabyłem (historia do wglądu w książce jak i ASO).
  • Gwarancja producenta ważna do 21 kwietnia 2026 r.
  • Na ten moment na liczniku ma ponad 66 tys. przejechanych kilometrów, zatem średnio przejeżdżam mniej niż 15 tys. km rocznie.
  • Dwa komplety oryginalnych dywaników Hyundai – gumowe oraz welurowe – oba w bardzo dobrym stanie.


Moje podsumowanie

O samochód bardzo dbam, jego stan oceniam na bardzo dobry. Wizualnie wygląda raczej jakby miał rok. We wnętrzu nie ma zniszczonych elementów, ani rzucających się w oczy zarysowań. Nikt w nim nie palił. To bardzo bogata wersja wyposażenia, niezwykle rzadko spotykana na polskich drogach, przez co bardzo się wyróżnia. Na rynku jest bardzo dużo i30 z tym samym silnikiem, tj. 1.5 160 KM i 48V miękka hybryda. Jednak w tej wersji wyposażenia i30 jest samochodem niepospolitym, co uważam osobiście za duży plus. Przed i30 jeździłem dwiema Toyotami Auris (diesel i hybryda), bardzo fajne samochody - trochę zbyt popularne, po dziś dzień można je spotkać na każdym rogu.


W momencie gdy go kupowałem wersja Premium była o ok. 10 tys. zł droższa od wersji N-line, 17 tys. zł od wersji Comfort oraz ok 30 tys. od Classic Plus.


Samochód uważam za bardzo dobry – użytkowany z troską, garażowany, bez przygód. To model w wersji maksymalnej, z jednym właścicielem, z pełną historią, z niskim realnym przebiegiem. Wszystkie usługi z serwisem wykonuję wyłącznie w Hyundai, zatem gwarancja jest jak najbardziej wiążąca. Oczywiście jestem otwarty na wizytę w ASO lub stacji kontroli pojazdów. Podsumowując, oferuję samochód dobrze wyposażony, dynamiczny, a jednocześnie oszczędny.


Do obejrzenia w Warszawie (Ursus).

 

23 listopada 2025 17:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i30

Wersja

1.5 T-GDI 48V Premium DCT

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2021

Generacja

III (2017-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

79900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Karol

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni