Hyundai i30 1.4 Classic - 1
Hyundai i30 1.4 Classic - 2
Hyundai i30 1.4 Classic - 3
Hyundai i30 1.4 Classic - 4
Hyundai i30 1.4 Classic - 5
Hyundai i30 1.4 Classic - 6
Hyundai i30 1.4 Classic - 7
Hyundai i30 1.4 Classic - 8
Hyundai i30 1.4 Classic - 9
Hyundai i30 1.4 Classic - 10
Hyundai i30 1.4 Classic - 11
Hyundai i30 1.4 Classic - 12
Hyundai i30 1.4 Classic - 13
Hyundai i30 1.4 Classic - 14
Hyundai i30 1.4 Classic - 15
Hyundai i30 1.4 Classic - 16
Hyundai i30 1.4 Classic - 17
Hyundai i30 1.4 Classic - 18
Hyundai i30 1.4 Classic - 19
Hyundai i30 1.4 Classic - 20
Hyundai i30 1.4 Classic - 21

1 / 22

Hyundai i30 1.4 Classic - 1
Hyundai i30 1.4 Classic - 2
Hyundai i30 1.4 Classic - 3
Hyundai i30 1.4 Classic - 4
Hyundai i30 1.4 Classic - 5
Hyundai i30 1.4 Classic - 6
Hyundai i30 1.4 Classic - 7
Hyundai i30 1.4 Classic - 8
Hyundai i30 1.4 Classic - 9
Hyundai i30 1.4 Classic - 10
Hyundai i30 1.4 Classic - 11
Hyundai i30 1.4 Classic - 12
Hyundai i30 1.4 Classic - 13
Hyundai i30 1.4 Classic - 14
Hyundai i30 1.4 Classic - 15
Hyundai i30 1.4 Classic - 16
Hyundai i30 1.4 Classic - 17
Hyundai i30 1.4 Classic - 18
Hyundai i30 1.4 Classic - 19
Hyundai i30 1.4 Classic - 20
Hyundai i30 1.4 Classic - 21

Najważniejsze

Przebieg

225 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 396 cm3

Moc

109 KM

Opis

Dzień dobry, mam do sprzedania Hyundaia i30, którego kupiłem w 2018 r (auto sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 149.800 km). Stan samochodu oceniam na bardzo dobry, ale po kolei:


1) Mam pełną historię napraw auta (nie było ich dużo), w kwietniu tego roku sporo w niego zainwestowałem, bo zostały zrobione:

- Ustawienie zbieżności kół

- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów

- Wymiana poduszki amortyzatora przód

- Wymiana łącznika wspomagania

- Wymiana łączników stabilizatora tył

- Wymiana sprzęgła wspomagania układu kierowniczego

- polerowanie przednich reflektorów (jest różnica:) )

Gdzieś mam na to rachunek:).


2) Jeśli doszukiwać się wad, to widzę takie:

- twarde sprzęgło - działa prawidłowo, ja już się dawno przyzwyczaiłem, ale po jeździe innym autem czuć różnicę

- drobne ubytki w lakierze - nic głębokiego czy grożącego korozją, raczej małe punktowe przetarcia, itp. ale jak to w Hyundaiach lakier jest cienki i podatny na ubytki

- to nie wada, ale z eksploatacyjnych rzeczy trzeba wymieć klocki hamulcowe i tarcze z przodu (1,5 roku temu wymieniłem tył tj. klocki, szczęki, tarcze, także tam jest bardzo ok)


3) Z zalet:

- auto jest super ekonomiczne; instalacja gazowa odwdzięcza się za lata wzorowej eksploatacji i działa idealnie (spalanie na trasie ok. 9L a w mieście ok. 10L - przy spokojnej jeździe)

- auto eksploatowane prawidłowo - filtry, olej, itp. wymieniane regularnie na czas (max raz w roku)

- bardzo spokojny styl jazdy dotychczasowego właściciela :)

- przez powyższe auto jest jak dla mnie pewne - za mojej kadencji nie doświadczyło lawety czy holowania

- wszystkie elementy wyposażenia działają prawidłowo (w tym klimatyzacja)

- opony letnie w bardzo dobrym stanie

- mam rozpiskę co kiedy z eksploatacyjnych elementów było wymieniane, także mogę podpowiedzieć, żeby nie wymieniać niepotrzebnie wszystkiego na start (+niektóre z nich można łatwo wymienić samemu - mogę pokazać)


4) Z innych informacji:

- podczas mojego użytkowania nie zaliczyłem żadnych większych kolizji; jedyne to 2 przetarcia parkingowe (nadkole), które były zrobione i mini pęknięcie tylnego zderzaka (to nie jest zrobione)

- OC ważne do 9.10.2025

- badanie techniczne ważne do 30.09.2025

- worek, który widać w bagażniku, to koło dojazdowe

- dodaję 4 opony zimowe (stan nie idealny, ale dobry - jeszcze z 2 sezony bez problemu)

- podałem VIN, numer rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji, żeby można było sprawdzić historię auta w CEPiK


W razie pytań poproszę o kontakt telefoniczny.

 

15 czerwca 2025 20:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i30

Wersja

1.4 Classic

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2007-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store