Wystawiam na sprzedaż swojego I30N Fastback w kolorze specjalnym Shadow Grey.
Jest to wersja w pakiecie Performance - myślę, że każdy zainteresowany zna specyfikację, dlatego nie będę się rozpisywać.
Samochód kupiłem osobiście w Niemczech, a dokładniej w północnej Bawarii. Skąd taka decyzja?
W czasie gdy szukałem eNki większość sprowadzonych aut miało powypadkową przeszłość, niepewną historię serwisową i było po kiepskich naprawach bez jakiejkolwiek dokumentacji.
Natomiast auta z polskiego salonu wcale nie były bezszkodowe, często zaniedbane pod kątem serwisu, użytkowane na torze/w wypożyczalni, a ceny były mocno wygórowane.
Oczywiście posiadam dokumentację wideo z dnia zakupu auta w Niemczech :)
Mój egzemplarz był wzorowo serwisowany tylko i wyłącznie w ASO. Mam całą teczkę z historią, czyli wszystkie faktury oraz wydruki z przeglądów gwarancyjnych. Olej zmieniany co ~ 9-10k km.
Auto było użytkowane przez pierwszego właściciela przede wszystkim na dojazdy do pracy autostradą kilkadziesiąt kilometrów dziennie. Nie było męczone po mieście w korkach, ani nigdy nie widziało toru.
Samochód posiada kilka drobnych modyfikacji:
dystanse H&R 15mm, większe końcówki wydechów niemieckiej firmy Gruppenzwang, dyfuzor niemieckiej firmy Ingo Naok, słupki drzwi oklejone piano black - akcesorium OEM Hyundai
, dach oklejony folią na czarny połysk w 2022 roku. Całościowy koszt modyfikacji bez robocizny to ~3800 PLN.
Są to niby subtelne zmiany, ale bardzo wpływają na ogólny odbiór auta. Dodatkowo emblematy 'I30N' oraz 'Fastback' zostały usunięte z tylnej klapy i zostaną oczywiście przekazane nowemu nabywcy.
Hyundai jest bezwypadkowy, miał naprawianą w 05.2021 małą szkodę w Niemczech - przytarcie nadkola prawego tylnego błotnika. Z tej przyczyny był lakierowany cały błotnik oraz cieniowane drzwi. Nie można się przyczepić do jakości tej naprawy. Oczywiście jest zdjęcie z tego incydentu w teczce z dokumentami, a całość potwierdza raport AutoDNA, który mogę również podesłać.
Samochód jest w pełni sprawny, na ostatniej wizycie w ASO (18.12.2024 - przebieg 109.023 km) został wymieniony olej z filtrami, nic więcej nie wymagało uwagi.
W lutym tego roku został wymieniony akumulator (~700 zł).
W kwietniu auto przeszło jedno-etapową korektę lakieru, została nałożona ceramika Ultracoat oraz polakierowano ponownie przedni zderzak, z racji dużej ilości odprysków od kamyków (robienie zaprawek nie miało sensu, trzeba było to zrobić porządnie).
W maju został zdezynfekowany parownik klimatyzacji i zamontowano nowy filtr kabinowy.
Wady:
- typowe użytkowe przytarcia na alufelgach
- kilka drobnych odprysków na masce
Jest to nasz czwarty samochód w domu, sprzedajemy tylko i wyłącznie dlatego, że chcemy spłacić kredyt hipoteczny.
W razie pytań proszę o telefon lub wiadomość.