Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 1
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 2
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 3
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 4
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 5
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 6
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 7
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 8
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 9
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 10
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 11
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 12
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 13
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 14
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 15
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 16
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 17
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 18
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 19
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 20
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 21
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 22
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 23
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 24

1 / 25

Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 1
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 2
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 3
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 4
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 5
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 6
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 7
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 8
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 9
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 10
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 11
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 12
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 13
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 14
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 15
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 16
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 17
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 18
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 19
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 20
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 21
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 22
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 23
Hyundai i40 i40cw 2.0 Premium - 24

6 czerwca 2024 19:10

ID: 6123720913

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i40

Rok produkcji

2011

Przebieg

179 000 km

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

177 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.6 l/100km

Spalanie W Mieście

9,40 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Emisja CO2

159 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis






Sprzedaję i40, którego jestem od 8 lat pierwszym właścicielem w kraju. Auto ma udokumentowany przebieg (dodałem zdjęcia z odczytami stanu licznika z kolejnych lat). Sprowadziłem je w 2015 z Niemiec osobiście z przebiegiem około 100tyś km. Przez 8 lat przejechałem nim około 80 tyś km, przy czym w ostatnich latach auto więcej stało zaparkowane niż jeździło i przebiegu wynosiły zaledwie 3-5 tyś rocznie (przebiegi do sprawdzenia w rządowej bazie po numerze VIN). W związku z tym, że mało z niego korzystałem w ostatnich latach to wystawiam na sprzedaż. Obecny przebieg to niecałe 180 tyś km.


Plusy- świetny silnik 177KM (na łańcuszku, bez turbiny), wygoda jazdy, duża przestrzeń pasażerska i bagażowa, dobre wyposażenie ( NAVI oryginalne, kamera cofania , 6 biegowy manual, czujniki parkowania, tempomat, hak Thule, z którego korzystaliśmy do nakładania na niego bagażnika rowerowego, pojemny bagażnik z pionową przesłoną oraz specjalną belką do dzielenia przestrzeni, Alu felgi firmy Borbet, podgrzewane fotele, podgrzewane siedzenia z tyłu, przyciemniane szyby oryginalnie, podgrzewana kierownica, elektrycznie ustawiane fotele, wielofunkcyjna kierownica, start stop system, bez kluczykowe otwieranie auta Keyless)


Minusy- ponieważ auto w ostatnich latach więcej parkowało niż jeździło to niestety ma liczne uszczerbki parkingowe. W kilku miejscach ma otarcia lakieru, rysy na zderzaku, wgniecenie około 2 cm z prawej strony maski ( spadła gałąź), wgniecenie na klapie tylnej na rancie około 1cm, wgniecenie na prawych tylnych drzwiach ( starałem się uchwycić je na zdjęciach ). Te ostatnie powstało w wyniku przerysowania prawego boku kilka lat temu przy mijaniu się z innym autem. (Wycena szkody wyniosła wtedy około 5-6 tys z tego co pamiętam) .Była to jedyna szkoda - poza tym auto jest całkowicie bezwypadkowe i z oryginalnym lakierem. W wyniku tej szkody lekko zarysowano drzwi przednie pasażera , nastąpiło na kilku centymetrach mikro wgniecenie drzwi tylnych, zarysowano lakier i wgnieciono mi prawy tylny błotnik na kilku cm2. Drzwi przednich ani tylnych nie ruszałem i nie naprawiałem bo szkoda jest ledwo widoczna, błotnik tylny był naprawiany i na nowo lakierowany. Na pozostałych elementach wszędzie lakier jest oryginalny. Lakier jest gruby i nie polerowany więc można go spokojnie poddać polerowaniu i tym samym doprowadzić do stanu idealnego usuwając wszelkie niedoskonałości. Oprócz tego wadą jest skórzana kierownica, która z racji funkcji podgrzewania zimą jest już mocno zużyta . Można ja albo obszyć skórą albo wymienić. Na allegro są po kilka stówek. Sam tego nie robiłem żeby nie było podejrzeń, że poduszka była wystrzelona czy coś.


Naprawy- w ostatnich latach wymieniałem kilka elementów elektronicznych w tym tylną kamerę ( kable nie kontaktowały i obraz był przerywany momentami), antenę ( gubił się sygnał GPS), dwa z 4 przednich czujników parkowania gdyż stare dwa środkowe z przodu w ogóle nie kontaktowały. Wymieniony ostatnio został także tłumik cały bo poprzedni miał już nieszczelności ze starości i nie było sensu go łatać. Opony są od ponad roku założone całosezonowe. Jeżdżę 3-5 tyś km rocznie ( na zdjęciach są raporty ze stanem licznika z badań technicznych i kontroli drogowych) więc stwierdziłem, że dwa komplety są mi zbędne. Ostatni przegląd z wymianą oleju, płynów i filtrów był robiony w kwietniu.


Problemy techniczne- auto jest sprawne i nadaje się do jazdy od ręki. Oprócz przednich czujników które pomimo wymiany 2 szt środkowych raz działają a raz nie i jest to popularna przypadłość tego modelu jak piszą ludzie na forach ( dokupienie 2 szt bocznych czujników i wymiana to koszt 300-400zl), do wymiany pewnie jest też sprzęgło. Jest od 80 tyś nie wymieniane, łapie po mocnym wciśnięciu i ja na takim jeżdżę około 2 lata ale nowy użytkownik albo się przyzwyczai albo wymieni. Na popularnym portalu koszt kompletnego zestawu to jak zerknąłem około 1500zl. Dlatego sprzedaję auto po cenie jednej z najniższych dla tego modelu z tym silnikiem na Mazowszu. Można wymienić, można jeździć. Rozrząd jest na łańcuszku i nie wymaga wymiany.


Auto od zakupu serwisowane w VIP Serwis w Józefowie pod Warszawą. Brak poważnych napraw, same eksploatacyjne. Z ASO nigdy nie korzystałem, nie było potrzeby, nic się nie psuło.


Spalanie przy jeździe na bardzo krótkich odcinkach przekracza 9l, na trasie to około 7l. Przy 177KM spalanie podawane przez OtoMoto około 6l w trasie wg mnie jest nierealne.


Auto jest wizualnie i technicznie w dobrym stanie, potrzebuje kogoś kto je trochę ogarnie i będzie nim więcej jeździł niż ja, a odwdzięczy się właścicielowi fajną jazdą, komfortem i bezproblemowym funkcjonowaniem jeszcze przez wiele lat. Przebieg jest w 100% oryginalny i można go sprawdzić po numerze VIN. Przed zakupem w 2015 sprawdzałem go w którejś z płatnych baz internetowych i tam można pewnie nadal znaleźć o nim raport. Auto w Niemczech było zarejestrowane na salon Hyundaia i służyło jako pokazowe/służbowe do około 100 tyś km. Zgadzam się na sprawdzenie w dowolnym warsztacie lub ASO.


W razie pytań jestem do dyspozycji

Maciej


Auto do obejrzenia w Warszawie - blisko Rondo Wiatraczna.







 

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Praga-Południe

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie