Samochód utrzymany w bardzo dobrym stanie technicznym (garażowany) – regularnie serwisowany, gotowy do jazdy bez dodatkowego wkładu finansowego. Samochód jest w moim użytkowaniu od 8 lat i nigdy mnie nie zawiódł (przez 8 lat przejechałem nim łącznie ok. 100 tys. km). Jest bardzo oszczędny (na trasie ok. 5.5 l/100 km). Auto prezentuje się bardzo dobrze zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Lakier zadbany, bez wgnieceń, bez korozji. Środek czysty, zadbany i pachnący – brak istotnych śladów zużycia, tapicerka w doskonałym stanie. Wnętrze zapewnia wysoki komfort jazdy, zarówno kierowcy, jak i pasażerom. Aktualne OC i przegląd techniczny do marca 2026. Niewielkie uszkodzenia tylnego i przedniego zderzaka pokazałem na zdjęciach (są to elementy z tworzywa i nie grożą korozją). W 2022 roku wymieniałem tarcze sprzęgła.
Co według mnie wymaga pracy: 1) należy wymienić olej (niezależnie od przebiegu, który rocznie wynosił około 10 tys km wymieniałem olej co rok mniej więcej na wiosnę) 2) ponieważ obecnie prawie nie korzystam z tego samochodu, dobrze byłoby zadbać o nowy akumulator (obecny ma ok. 5 lat) 3) jeśli ktoś planuje korzystać z pełnego rozsuwania dachu na pewno będzie trzeba oczyścić i przesmarować prowadnice dachu (ja po prostu praktycznie nie korzystałem z rozsuwania dachu a jedynie go uchylałem - przy otwartym dachu nie da się słuchać muzyki ani rozmawiać ponieważ pęd wiatru zagłusza).