Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 1
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 2
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 3
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 4
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 5
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 6
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 7
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 8
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 9
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 10
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 11
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 12
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 13
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 14
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 15
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 16
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 17
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 18
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 19
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 20
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 21
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 22
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 23
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 24
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 25
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 26
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 27
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 28
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 29
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 30
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 31
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 32
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 33
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 34
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 35
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 36
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 37
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 38
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 39
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 40

1 / 41

Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 1
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 2
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 3
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 4
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 5
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 6
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 7
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 8
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 9
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 10
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 11
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 12
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 13
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 14
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 15
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 16
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 17
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 18
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 19
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 20
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 21
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 22
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 23
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 24
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 25
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 26
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 27
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 28
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 29
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 30
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 31
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 32
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 33
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 34
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 35
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 36
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 37
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 38
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 39
Hyundai i40 1.7 CRDi Classic - 40

Najważniejsze

Przebieg

90 569 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 685 cm3

Moc

141 KM

Opis

Witam wszystkich zainteresowanych.

Mam do zaoferowania swój prywatny samochód jakim jest Hyundai i 40 w przepięknym kolorze VR6 jest to kolor jasno bordowy z dużą ilością perły.

Samochód jest sprowadzony od zachodnich sąsiadów sprowadziłem go sobie osobiście bo szukałem samochodu ładnego nie zniszczonego i uszanowanego wręcz pedantycznie utrzymanego i taki mi się udało zdobyć.

W samochodzie jeszcze w niektórych miejscach jest folia fabryczna ochronna,w środku samochód wygląda jak nowy nie powycierany,czysty i pachnący.

Hyundai i 40 jest bardzo pakownym i przestronnym samochodem,bagażnik jest wręcz wielgachny bo miałem okazje nim jechać do Chorwacji z rodzinka 4 osoby z bagażami i czterema pompowanymi deskami SUP i wszystko się zmieściło i było jeszcze sporo miejsca.

Hyundai jest napędzany silnikiem 1,7 diesel o mocy 140 koni mechanicznych i manualnej skrzyni biegów,silnik jest bardzo elastyczny i dynamiczny bardzo dobrze się nim przyspiesza nawet w pełni załadowanym.Na trasie jaką zrobiłem z Polski do Chorwacji i z powrotem spalanie przy prędkości 120 - 150 z pełnym załadunkiem wyszło mi 6,1 litra a w mieście wychodzi 6,9-7 litra w jeżdzie tylko miejskiej.

Samochód obecnie ma przejechane 90 tysięcy kilometrów,jak go sprowadziłem to zrobiłem w nim kompleksowy serwis olejowy sprawdzając wszystkie podzespoły od podstaw.Kamerą były sprawdzane cylindry jak i układ dolotowy czy czasami nie osadza się na nim nagar ale z racji tego ze miałem dostęp do tych elementów to profilaktycznie zostały one wyczyszczone dostępnymi środkami chemicznymi.

Silnik przeszedł pełne płukanie było to robione dwa razy wszystko na nowych olejach żeby mieć pewność i święty spokój, że wszystko zrobione tak jak należy bo bardzo mi na tym zależało,na koniec był zalany olejem o specyfikacji którą Hyundai zaleca i komputerowo zostało zmienione interwały olejowe na co 10 tys.kilometrów a nie na 30 tyś kilometrów bo uważam ze jeżdzenie na oleju 30 tys dobija te samochody.Samochód fabrycznie NIEEE jest wyposażony w AdBlu a nadal ma Euro 6. Brak AdBlu eliminuje dużo problemów z którymi się ludzie borykają i które są kosztowe w naprawach.

Zawieszenie w tym samochodzie jest wręcz wzorowa,żadnych luzów prowadzi się bardzo pewnie na zakrętach ten samochód jest przyklejony do drogi. Podwozie zostało zabezpieczone woskiem żeby się rdza nigdzie nie wgryzła ( wszystko jest udokumentowane na zdjęciach)

Klimatyzacja jest sprawna i bardzo bobrze się sprawuje wszystkie rzeczy są sprawne szyby jak i lusterka elektryczne działają beż problemu

Samochód ma dodatkowy komplet nowych opon zimowych na srebrnych felgach ale zakupiłem do niego dodatkowy komplet felg aluminiowych z letnimi nowymi oponami na których samochód się prezentuje znacznie lepiej niestety dekielki na felgach są od Kia ale już zamówiłem dekielki od Hyundai.

Zalet tego samochodu jest dużo ale są i wady.

Wadą jest brak tylnej kamerki przy cofaniu bardzo by się przydała zwłaszcza ze samochód jest dość długi, co prawda czujnik cofania są ale uważam ze są za wysoko zamontowane i mogą nie wyczuć przeszkód niżej umiejscowionych na co trzeba zwrócić uwagę.

Wadą też są lusterka które się nie składają przy zamykaniu z pilota tylko trzeba je złożyć przyciskiem osobiście (pewnie jakiś magik by to zrobił bez żadnego problemu żeby się składały przy zamykaniu z pilota)

Kupiłem ten samochód z delikatnie przyrysowanym błotnikiem i lekko przyrysowanym zderzakiem z prawej strony.Uszkodzenie typu parkingówki.Uszkodzenia ma udokumentowane i naprawdę były delikatne.

Niestety pod domem doszło do następnego zdarzenia pewien pan nie wyhamował w momencie kiedy ja wjężdżałem na posesje mnie delikatnie uderzył i połamał mi zderzak.Uderzenie też było delikatne na co mam dokumentacje i dla zainteresowanym udostępnie te zdjęcia.

Kupując samochód sprawdziłem go na DNA AUTO i wszystko było w porządku ale za to na CARVERTICAL ma wpisaną adnotacje ze samochód w 2019 roku miał zrobioną korektę licznika która została zrobiona w Niemczech próbowałem sie dowiedzieć coś na ten temat w Hyundai Polska ale tam mają adnotacje ze przy przebiegu 3500 km miał w roku 2019 akcje serwisowa wymiany lampek podświetlania tablic rejestracyjnych i wychodzi na to ze ktoś omyłkowa wpisał inny przebieg co jest już nie do odwrócenia i w ma wpisana korektę licznika.

Hyundai Polska powiedziała mi ze stan techniczny jest perfekcyjny a ta korekta jest to typowy błąd osoby która pomyliła wpis licznika.

Samochód miał lakierowany tylny zderzak,przedni zderzak i dwa przednie błotniki na przejście żeby kolorystyka pasowała reszta samochodu ma fabryczną powłokę lakierniczą.

A jeżeli udało Tobie się przeczytać to wszystko i nie zasnąłeś to masz jeszcze Linka na youtub

https://youtu.be/X-YxCqnHNyg?si=KhUpmGRAGXjsDpCs


Samochód znajduje się w Trzciance kilometrów od Piły

Samochód sprzedaje na umowę kupna-sprzedaż

Cena jest do rozsądnej negocjacji zwłaszcza,że ten samochód jest w pełni sprawny i stan techniczny jest wzorowy i nie mam tutaj nic do ukrycia

 

20 lipca 2025 21:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i40

Wersja

1.7 CRDi Classic

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Slawomir

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store