Jaguar S-Type - 2
Jaguar S-Type - 3
Jaguar S-Type - 4
Jaguar S-Type - 5
Jaguar S-Type - 6
Jaguar S-Type - 7
Jaguar S-Type - 8
Jaguar S-Type - 9
Jaguar S-Type - 10
Jaguar S-Type - 11
Jaguar S-Type - 12
Jaguar S-Type - 13
Jaguar S-Type - 14
Jaguar S-Type - 15
Jaguar S-Type - 16
Jaguar S-Type - 17
Jaguar S-Type - 18
Jaguar S-Type - 19
Jaguar S-Type - 20
Jaguar S-Type - 21
Jaguar S-Type - 22
Jaguar S-Type - 23
Jaguar S-Type - 24
Jaguar S-Type - 25
Jaguar S-Type - 26
Jaguar S-Type - 27
Jaguar S-Type - 28
Jaguar S-Type - 29
Jaguar S-Type - 30
Jaguar S-Type - 31
Jaguar S-Type - 32
Jaguar S-Type - 33
Jaguar S-Type - 34
Jaguar S-Type - 35
Jaguar S-Type - 36
Jaguar S-Type - 37
Jaguar S-Type - 38
Jaguar S-Type - 39
Jaguar S-Type - 40
Jaguar S-Type - 41

1 / 42

video
Jaguar S-Type - 2
Jaguar S-Type - 3
Jaguar S-Type - 4
Jaguar S-Type - 5
Jaguar S-Type - 6
Jaguar S-Type - 7
Jaguar S-Type - 8
Jaguar S-Type - 9
Jaguar S-Type - 10
Jaguar S-Type - 11
Jaguar S-Type - 12
Jaguar S-Type - 13
Jaguar S-Type - 14
Jaguar S-Type - 15
Jaguar S-Type - 16
Jaguar S-Type - 17
Jaguar S-Type - 18
Jaguar S-Type - 19
Jaguar S-Type - 20
Jaguar S-Type - 21
Jaguar S-Type - 22
Jaguar S-Type - 23
Jaguar S-Type - 24
Jaguar S-Type - 25
Jaguar S-Type - 26
Jaguar S-Type - 27
Jaguar S-Type - 28
Jaguar S-Type - 29
Jaguar S-Type - 30
Jaguar S-Type - 31
Jaguar S-Type - 32
Jaguar S-Type - 33
Jaguar S-Type - 34
Jaguar S-Type - 35
Jaguar S-Type - 36
Jaguar S-Type - 37
Jaguar S-Type - 38
Jaguar S-Type - 39
Jaguar S-Type - 40
Jaguar S-Type - 41

Najważniejsze

Przebieg

50 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 800 cm3

Moc

223 KM

Opis

Dzień dobry do sprzedania projekt na ukończeniu profesjonalnej odbudowy Jaguara S Type z motorem 3.8 i automatyczną skrzynią. W 80% złożone. Auto osobiście sprowadziłem w 2021 r. Poprawiam fabrykę. Pełna odbudowa każdego elementu i śrubki. Żadnych pół środków. Zdjęcia oraz filmy z każdego etapu dla potencjalnego zainteresowanego do przesłania na WhatsApp. Udokumentowane wszystko od momentu zakupu poprzez rozbieranie, sodowanie, obróbka blacharska, epoksydy. lakier oryginał zgodnie z certyfikatem Jaguar Heritage. Skóry najwyższej jakości zgodnie z vin. Generalny remont silnika wideo oraz zdjęcia. Wszystko rozebrane czyszczone lakierowane zabezpieczane jak w fabryce i składne detal po detalu. Chromy wszystkie nowe wykonywane w najlepszej firmie Classic Chrom w Wawrze. Wyglądają lepiej niż po wyjechaniu z fabryki. Gaźniki po regeneracji kompleksowej na oryginalnych częściach zdjęcia i faktury oczywiście. Zbiorniki rozcięte, cynkowane i złożone. Wykonywane u najlepszego fachowca w kraju. Metoda lepsza niż kupowanie zamienników. Dożywotnia jakość. Nigdy nie wda się rdza z paliwa. Wszystkie zegary przełączniki deski i zegarek po kompleksowej wymianie i naprawie. Kierownica fornirowana ( w oryginale nie była) jak reszta drewna. Drewno odnowione u szkutnika. Kolektory wydechowe alternator rozrusznik oraz zaciski hamulcowe pokryte ceramiczną powłoką w firmie www.procoat.pl Praktycznie dożywotnia gwarancja. Nigdy żadnej rdzy wżerów itp. Faktury zakupu części na ponad 45 tyś. Inne prace szczegółowo spisane do wglądu. Koszt przygotowania auta blacharsko do lakieru z samym lakierem (każdy etap zdjęcia filmy) to ponad 12.800 Euro. 4 lata pracy. Projekt tylko dla konesera i klienta świadomego. Składany przez osobę która odbudowuje angliki od ponad 15 lat. W trakcie procesu nie oszczędzałem na niczym. Do tej pory moje koszty poniesione i udokumentowane są na kwotę prawie 245 tyś złotych. Jest możliwość dokończenia auta przez tą samą osobę co składała lub sprzedaży na takim etapie. Niestety zmuszony jestem sprzedać z powodów zdrowotnych. Ciut o samym Jaguarze. Produkowany w latach 1963-1968. Model S Type z silnikiem rzędowym 6 cylindowym 3.8 litra wyprodukowano 15.070 egzemplarzy. Auto zaliczane było do klasy luksusowej. Moc auta 223 km, moment obrotowy 325 Nm a przyspieszenie do setki w 7,5 sek. Cena auta na rynku Europy zachodniej i nie tylko po takim procesie odbudowy i pełnej dokumentacji to około 80 tyś Euro. Koszt dokończenia rzędu 50 tyś. Wszelkich znawców o ugruntowanej wiedzy pod tytułem tam to 80 tyś lub po co to wszystko lub mój lakiernik to by taniej itp itd proszę o powstrzymanie się od kontaktu. Zapraszam osoby które chcą mieć klasyka po profesjonalnej odbudowie jako inwestycję i fan z jazdy a nie ulepa z szpachli trytytki płukanki do silnika i bitexu na podłodze i za przeproszeniem smrodu stęchlizny w środku. Zapraszam do kontaktu i oględzin Tomek.

 

25 sierpnia 2025 8:40

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

S-Type

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1965

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

175000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Tapicerka skórzana

Podłokietniki - przód

Podłokietniki - tył

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni