Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 1
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 2
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 3
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 4
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 5
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 6
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 7
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 8
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 9
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 10
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 11
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 12
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 13
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 14
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 15
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 16
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 17
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 18
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 19
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 20
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 21
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 22
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 23
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 24
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 25
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 26
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 27

1 / 28

Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 1
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 2
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 3
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 4
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 5
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 6
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 7
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 8
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 9
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 10
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 11
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 12
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 13
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 14
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 15
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 16
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 17
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 18
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 19
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 20
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 21
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 22
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 23
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 24
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 25
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 26
Jaguar S-Type 4.2 V8 High - 27

Najważniejsze

Przebieg

242 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 196 cm3

Moc

298 KM

Opis

Dzień dobry,

odsprzedam swojego poliftowego Jaguara S-Type z silnikiem 4.2 (następca wadliwego przedliftowego wariantu 4.0 z uwagi na powłokę nikasilową). Zakupiony przez pierwszego właściciela (Polaka) w salonie w Niemczech, który pierwotnie przeznaczony był na eksport na rynek amerykański (z DE do stanów). Od początku swojej historii przebywa on w naszym kraju, jestem jego drugim właścicielem od ponad 2 lat. Samochód jak na swój wiek utrzymany jest w bardzo dobrej wizualnej kondycji. Seryjnie bardzo dobrze wyposażony, dodatkowo nagłośnienie alpine, podgrzewane i elektrycznie sterowane przednie fotele, szyberdach.

Silnik jak na V8 na trasach jest ekonomiczny, przy 120km/h palił mi +/-10l/100km. Nigdy nie widział instalacji gazowej.


Wymienione/naprawione zostały:

  • nowy regenerowany alternator
  • nowy kompresor klimatyzacji
  • nowy zbiorniczek wyrównawczy
  • nowa chłodnica wody
  • nowy regenerowany konwerter
  • nowe końcówki drążków kierowniczych, łączników stabilizatora
  • nowe zawory zmiennych faz rozrządu wraz z uszczelkami
  • nowe ramki rejestracyjne, specjalnie na zamówienie, wykonane ze stali nierdzewnej.
  • progi i inne elementy mocujące, które wymagały wymiany (typowe dla tego modelu) wraz z pokryciem podwozia środkiem antykorozyjnym. Dodatkowo położony został nowy lakier na całym nadwoziu, drzwiach i masce. Prace przeprowadzone za ok. 9000 zł.
  • nowy cały układ hamulcowy (tarcze, klocki, linki hamulcowe - te ściągane specjalnie z Brytanii, oryginalne) - faktura na 5260 zł
  • instalacja elektryczna - faktura za naprawę na 6 tys. zł


Do zrobienia:

  • Podczas jazdy pod obciążeniem (np. pod górkę) lub podczas dynamicznej jazdy skrzynia trochę podszarpuje. Wsadzony jest regenerowany konwerter, skrzynia biegów również jest wymieniona. Wykonano w niej dynamiczną wymianę oleju, gdzie opiłków nie stwierdzono. Diagnoza z 3 niezależnych warsztatów wskazuje, że prawdopodobnie konwerter przez zewnętrzną firmę został źle zregenerowany i wciąż jest wadliwy.


Do poprawy:

  • Z moich obserwacji klimatyzacja działa tylko przy wyższych obrotach. Dmucha zimnym powietrzem kiedy wkręci się go na obroty. Niestety nie zdążyłem sie za to zabrać, planowałem zrobić sobie takie rzeczy na samym końcu. Kompresor jest wymieniony na nowy. W zestawie dorzucam jeszcze chłodnicę od klimatyzacji, której również nie zdążyłem wymienić.
  • wyskakuje check engine od sondy lambda za katalizatorem.


Przegląd do czerwca 2025. Opony całoroczne Hankook z głębokim bieżnikiem.


Planowałem zostawić go sobie jako fajnego youngtimera, dźwięk V8 robi robotę, świetnie sprawdza się na zlotach nietypowych / klasycznych samochodów. Staram się bardzo dbać o swoje samochody, wykorzystuję tylko i wyłącznie sprawdzone specyfiki, części jak i płyny. Sprzedaję z uwagi na to, że jest to obecnie czwarty samochód w rodzinie, a jako, że zmieniłem pracę na w pełni zdalną to nie mam też zbytnio okazji, żeby się tym samochodem nawet przejechać do pracy.


Samochód potrzebuje jeszcze trochę miłości, w zamian powinien odwdzięczyć się bardzo przyjemnymi wrażeniami z jazdy.


Cena nie podlega większym negocjacjom. W pełni sprawne egzemplarze z silnikami 4.2 oscylują w granicach 33- 41 tys. zł, więc myślę, że to uczciwa oferta.

Możliwość obejrzenia w okolicy Kostrzyna Wielkopolskiego. Proszę o kontakt tylko zdecydowane osoby, które wiedzą czego chcą i znają się na rzeczy.

 

7 maja 2025 12:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

S-Type

Wersja

4.2 V8 High

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mikołaj

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store