1 / 39
19 maja 2024 18:16
ID: 6123348305
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
JaguarModel pojazdu
S-TypeWersja
RRok produkcji
2002
Przebieg
180 500 km
Pojemność skokowa
4 196 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
395 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
9.0 l/100km
Spalanie W Mieście
18 l/100km
Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
SrebrnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Opis
Samochód nawiązujący swoim designem do luksusowej limuzyny Jaguara z lat 60., po której odziedziczył swoją nazwę.
Dodatkowo fabryczna wersja R (a w takiej jest ten samochód) charakteryzuje się ciemnymi wkładami przednich reflektorów, siatkowym grillem, oznaczeniami R na błotnikach i klapie bagażnika, gdzie dołożono również lotkę, a wewnątrz kubełkowymi fotelami z wytłoczonym logo R na oparciach, dedykowaną gałką dźwigni zmiany biegów, czy też napisem Supercharged na obrotomierzu.
Silnik o pojemności 4,2l (znacznie udoskonalony względem 4,0) z kompresorem generuje moc 396KM i 541Nm momentu (jeździ na dedykowanym oleju Millers 5w30).
Zmieniony został kompletny dolot na dedykowany do tego silnika, który dodaje kilkanaście KM i jeszcze więcej NM, a zwłaszcza podkreśla dźwięk kompresora – teraz jest prawie jak w Fordzie Falcon z serii filmów Mad Max.
Wymienione zostały również tłumiki końcowe na przelotowe – trochę z przymusu, bo oryginalne zakończyły swój żywot.
Oczywiście, zarówno oryginalny dolot jak i tłumiki (gdyby ktoś chciał dorobić nowe na ich wzór) dokładam do samochodu.
Żaden współczesny samochód z silnikiem o pojemności mniejszej niż czajnik nie jest w stanie dostarczyć takich wrażeń akustycznych, nie wspominając o bujaniu budą przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu.
Jest to antydepresant w najlepszym możliwym wydaniu – banan na gębie cały czas.
Z kolei skrzynia to znany chociażby z BMW 5 E60 automat ZF 6HP26 – olej wymieniony kilka tysięcy km temu.
Mam do samochodu również koła zimowe na takich samych felgach jak letnie – dedykowane do R-ki, ale nie jeździłem nim zimą, więc sobie leżą.
R-ki miały kompletne dodatkowe wyposażenie dostępne w tamtym czasie, włącznie z ekranem dotykowym, a był to rok 2002.
Samochód wyprodukowany w 2002, pierwsza rejestracja pod koniec 2003 – sprawdzałem w Jaguarze i nie był nawet samochodem demonstracyjnym, tylko stał w salonie (nie była uruchomiona gwarancja na ten samochód, a jest ona uruchamiana w przypadku samochodów demonstracyjnych).
Osiągi na poziomie BMW E39 M5, czy też raczej Alpina B10 V8, jeżeli chodzi o charakter samochodu (również do nabycia u mnie), za 1/3 ceny ww. samochodów. Zresztą w tamtych latach Porsche 911 Turbo (996) miało bardzo podobną moc.
Sprzedaję prywatnie (na mnie zarejestrowany), na umowę kupna-sprzedaży.
Samochód miał mieć u mnie dożywocie, niestety, życie zweryfikowało moje plany.
Cena do negocjacji - chcę go sprzedać, a nie sprzedawać.
OC do grudnia, BT do października 2024.
Na życzenie mogę podesłać więcej zdjęć. W razie pytań czy wątpliwości proszę o kontakt 5*1*9*4*6*0*7*9*9
Oglądających olx zapraszam na otomoto, gdzie można znaleźć znacznie więcej zdjęć tego samochodu.
Zapraszam – nie bądź łosiem, kup V8
Informacje o sprzedającym
Waldemar
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie