Jaguar S-Type R - 1
Jaguar S-Type R - 2
Jaguar S-Type R - 3
Jaguar S-Type R - 4
Jaguar S-Type R - 5
Jaguar S-Type R - 6
Jaguar S-Type R - 7
Jaguar S-Type R - 8
Jaguar S-Type R - 9
Jaguar S-Type R - 10
Jaguar S-Type R - 11
Jaguar S-Type R - 12
Jaguar S-Type R - 13
Jaguar S-Type R - 14
Jaguar S-Type R - 15
Jaguar S-Type R - 16
Jaguar S-Type R - 17
Jaguar S-Type R - 18
Jaguar S-Type R - 19
Jaguar S-Type R - 20
Jaguar S-Type R - 21
Jaguar S-Type R - 22
Jaguar S-Type R - 23
Jaguar S-Type R - 24
Jaguar S-Type R - 25
Jaguar S-Type R - 26
Jaguar S-Type R - 27
Jaguar S-Type R - 28
Jaguar S-Type R - 29
Jaguar S-Type R - 30
Jaguar S-Type R - 31
Jaguar S-Type R - 32
Jaguar S-Type R - 33
Jaguar S-Type R - 34
Jaguar S-Type R - 35
Jaguar S-Type R - 36
Jaguar S-Type R - 37
Jaguar S-Type R - 38

1 / 39

Jaguar S-Type R - 1
Jaguar S-Type R - 2
Jaguar S-Type R - 3
Jaguar S-Type R - 4
Jaguar S-Type R - 5
Jaguar S-Type R - 6
Jaguar S-Type R - 7
Jaguar S-Type R - 8
Jaguar S-Type R - 9
Jaguar S-Type R - 10
Jaguar S-Type R - 11
Jaguar S-Type R - 12
Jaguar S-Type R - 13
Jaguar S-Type R - 14
Jaguar S-Type R - 15
Jaguar S-Type R - 16
Jaguar S-Type R - 17
Jaguar S-Type R - 18
Jaguar S-Type R - 19
Jaguar S-Type R - 20
Jaguar S-Type R - 21
Jaguar S-Type R - 22
Jaguar S-Type R - 23
Jaguar S-Type R - 24
Jaguar S-Type R - 25
Jaguar S-Type R - 26
Jaguar S-Type R - 27
Jaguar S-Type R - 28
Jaguar S-Type R - 29
Jaguar S-Type R - 30
Jaguar S-Type R - 31
Jaguar S-Type R - 32
Jaguar S-Type R - 33
Jaguar S-Type R - 34
Jaguar S-Type R - 35
Jaguar S-Type R - 36
Jaguar S-Type R - 37
Jaguar S-Type R - 38

19 maja 2024 18:16

ID: 6123348305

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

S-Type

Wersja

R

Rok produkcji

2002

Przebieg

180 500 km

Pojemność skokowa

4 196 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

395 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

9.0 l/100km

Spalanie W Mieście

18 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

Samochód nawiązujący swoim designem do luksusowej limuzyny Jaguara z lat 60., po której odziedziczył swoją nazwę.

Dodatkowo fabryczna wersja R (a w takiej jest ten samochód) charakteryzuje się ciemnymi wkładami przednich reflektorów, siatkowym grillem, oznaczeniami R na błotnikach i klapie bagażnika, gdzie dołożono również lotkę, a wewnątrz kubełkowymi fotelami z wytłoczonym logo R na oparciach, dedykowaną gałką dźwigni zmiany biegów, czy też napisem Supercharged na obrotomierzu.

Silnik o pojemności 4,2l (znacznie udoskonalony względem 4,0) z kompresorem generuje moc 396KM i 541Nm momentu (jeździ na dedykowanym oleju Millers 5w30).

Zmieniony został kompletny dolot na dedykowany do tego silnika, który dodaje kilkanaście KM i jeszcze więcej NM, a zwłaszcza podkreśla dźwięk kompresora – teraz jest prawie jak w Fordzie Falcon z serii filmów Mad Max.

Wymienione zostały również tłumiki końcowe na przelotowe – trochę z przymusu, bo oryginalne zakończyły swój żywot.

Oczywiście, zarówno oryginalny dolot jak i tłumiki (gdyby ktoś chciał dorobić nowe na ich wzór) dokładam do samochodu.

Żaden współczesny samochód z silnikiem o pojemności mniejszej niż czajnik nie jest w stanie dostarczyć takich wrażeń akustycznych, nie wspominając o bujaniu budą przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu.

Jest to antydepresant w najlepszym możliwym wydaniu – banan na gębie cały czas.

Z kolei skrzynia to znany chociażby z BMW 5 E60 automat ZF 6HP26 – olej wymieniony kilka tysięcy km temu.

Mam do samochodu również koła zimowe na takich samych felgach jak letnie – dedykowane do R-ki, ale nie jeździłem nim zimą, więc sobie leżą.

R-ki miały kompletne dodatkowe wyposażenie dostępne w tamtym czasie, włącznie z ekranem dotykowym, a był to rok 2002.

Samochód wyprodukowany w 2002, pierwsza rejestracja pod koniec 2003 – sprawdzałem w Jaguarze i nie był nawet samochodem demonstracyjnym, tylko stał w salonie (nie była uruchomiona gwarancja na ten samochód, a jest ona uruchamiana w przypadku samochodów demonstracyjnych).

Osiągi na poziomie BMW E39 M5, czy też raczej Alpina B10 V8, jeżeli chodzi o charakter samochodu (również do nabycia u mnie), za 1/3 ceny ww. samochodów. Zresztą w tamtych latach Porsche 911 Turbo (996) miało bardzo podobną moc.


Sprzedaję prywatnie (na mnie zarejestrowany), na umowę kupna-sprzedaży.

Samochód miał mieć u mnie dożywocie, niestety, życie zweryfikowało moje plany.

Cena do negocjacji - chcę go sprzedać, a nie sprzedawać.

 

OC do grudnia, BT do października 2024.

Na życzenie mogę podesłać więcej zdjęć. W razie pytań czy wątpliwości proszę o kontakt 5*1*9*4*6*0*7*9*9


Oglądających olx zapraszam na otomoto, gdzie można znaleźć znacznie więcej zdjęć tego samochodu.


Zapraszam – nie bądź łosiem, kup V8



 

Informacje o sprzedającym

Waldemar

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Chojnice, chojnicki, Pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie