Jaguar XE S - 1
Jaguar XE S - 2
Jaguar XE S - 3
Jaguar XE S - 4
Jaguar XE S - 5
Jaguar XE S - 6
Jaguar XE S - 7
Jaguar XE S - 8
Jaguar XE S - 9
Jaguar XE S - 10
Jaguar XE S - 11
Jaguar XE S - 12
Jaguar XE S - 13
Jaguar XE S - 14
Jaguar XE S - 15
Jaguar XE S - 16
Jaguar XE S - 17
Jaguar XE S - 18
Jaguar XE S - 19
Jaguar XE S - 20
Jaguar XE S - 21
Jaguar XE S - 22
Jaguar XE S - 23

1 / 24

Jaguar XE S - 1
Jaguar XE S - 2
Jaguar XE S - 3
Jaguar XE S - 4
Jaguar XE S - 5
Jaguar XE S - 6
Jaguar XE S - 7
Jaguar XE S - 8
Jaguar XE S - 9
Jaguar XE S - 10
Jaguar XE S - 11
Jaguar XE S - 12
Jaguar XE S - 13
Jaguar XE S - 14
Jaguar XE S - 15
Jaguar XE S - 16
Jaguar XE S - 17
Jaguar XE S - 18
Jaguar XE S - 19
Jaguar XE S - 20
Jaguar XE S - 21
Jaguar XE S - 22
Jaguar XE S - 23

Najważniejsze

Przebieg

71 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

340 KM

Opis

To nie jest ogłoszenie pisane przez handlarza, który „ma jeszcze dwa takie w komisie”.

To ogłoszenie człowieka, który wie, co ma – i sprzedaje coś, co sam jeszcze niedawno traktował jako spełnienie motoryzacyjnego kaprysu.

Ten samochód nie potrzebuje reklamy. Potrzebuje kierowcy, który wie, co to znaczy 3.0 V6 z kompresorem, napęd na tył i wydech, który nie udaje emocji


Jaguar XE z silnikiem 3.0 V6 Supercharged (340 KM), napędem na tył i automatem ZF.

Nie sportline, nie bazowa dwulitrówka – tylko prawdziwa, mechaniczna radość z jazdy.

Auto z 2017 roku, sprowadzone z USA, z udokumentowaną historią.

Przebieg 71 tys. km – uczciwy i potwierdzony.


Co ważne?

Nie kupiłem tego auta, żeby je sprzedać. Nie było planu zarobku. 2 lata w moim posiadaniu. Pierwszy właściciel w Polsce.

Auto było dla mnie – stąd regularna pielęgnacja, serwis na czas, kosmetyka, a nie tylko mechanika.

Po prostu – przygotowany, jakby miał zostać u mnie na kolejny sezon.


Wyposażenie?

Jak trzeba – audio Meridian, pełna skóra, podgrzewane fotele ,podgrzewane lusterka, grzana kierownica, kamera, tryby jazdy, asysty, keyless.

Nie brakuje niczego, co powinno być w aucie tego kalibru.


  • Wydechy Buzzera – dźwięk, który ma sens, nie hałas.
  • Coupler isolator kompresora wymieniony na poliuretanowy – fabryczny plastik lubi się rozpaść po 60k km.
  • Fabryczna modernizacja króćców chłodzenia – bez potencjalnych wycieków.
  • Lampy przednie zabezpieczone PPF + delikatne przyciemnienie – nie tylko wygląda, ale chroni.
  • Zabezpieczenie 2 letnią powłoką ceramiczną.


Stan techniczny: bardzo dobry. Żadnych luzów, stuków, wycieków, problemów z elektryką. Oleje, filtry, klimatyzacja – wszystko ogarnięte na bieżąco. Nie jeżdżony na zimno, nie był katowany. Garażowany


Auto sprowadzone z USA, oczywiście po naprawie, ale wszystko było robione porządnie. Mam dokumentację, zdjęcia z importu, faktury z serwisów – wszystko do wglądu.

Nowe serwisy: olej, filtry, klima – auto gotowe na wyjazd, nie na podnośnik.


Stan techniczny?

Bez kombinacji. Bez „przygotowania do sprzedaży” na kolanie.

Auto prowadzi się tak, jak powinien prowadzić się Jaguar z tylnym napędem i 340 końmi pod maską.

Miękko, ale precyzyjnie. Z klasą, ale z pazurem.


Dlaczego sprzedaję?

Bo czasem życie zmienia plany. I choć z tym autem nie żegnam się z ulgą, wiem, że ktoś inny może jeszcze długo czerpać z niego radość.


Nie jest to „okazja życia”, ale to też nie jest „jeden z wielu”.

Jeśli szukasz konkretu, a nie tylko najniższej ceny – zapraszam do rozmowy.


Można mierzyć, można sprawdzać, można podjechać na podnośnik.

Auto stoi w garażu, nie na placu. Nie jestem sprzedawcą – jestem właścicielem i nie mam nic do ukrycia.


Nie odpowiadam na „ile ostatnia”.

Za to chętnie pogadam z kimś, kto rozumie, po co się kupuje 3.0 SC z kompresorem.


To nie jest samochód „do jazdy po bułki”. Ale jeśli wiesz, z czym masz do czynienia – zapraszam do kontaktu.

 

13 maja 2025 19:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

XE

Wersja

S

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2016

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

93100

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mariusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store