Jaguar XJR 4.0 - 1
Jaguar XJR 4.0 - 2
Jaguar XJR 4.0 - 3
Jaguar XJR 4.0 - 4
Jaguar XJR 4.0 - 5
Jaguar XJR 4.0 - 6
Jaguar XJR 4.0 - 7
Jaguar XJR 4.0 - 8
Jaguar XJR 4.0 - 9
Jaguar XJR 4.0 - 10
Jaguar XJR 4.0 - 11

1 / 12

Jaguar XJR 4.0 - 1
Jaguar XJR 4.0 - 2
Jaguar XJR 4.0 - 3
Jaguar XJR 4.0 - 4
Jaguar XJR 4.0 - 5
Jaguar XJR 4.0 - 6
Jaguar XJR 4.0 - 7
Jaguar XJR 4.0 - 8
Jaguar XJR 4.0 - 9
Jaguar XJR 4.0 - 10
Jaguar XJR 4.0 - 11

Najważniejsze

Przebieg

179 200 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 980 cm3

Moc

319 KM

Opis

Jeśli oglądasz na OLX, to przejdź na Otomoto aby zobaczyć więcej zdjęć i iformacji.


Oferuję do kupienia pięknego Jaguara XJR - jeden z niespełna 6 tyś egzemplarzy wyprodukowanych w wersji XJR. Silnik 4.0 o mocy 319KM wspomaganych kompresorem. Dużo bezpieczniejsza opcja niż późniejsze XJR w wersji V8.


Sprowadzony w roku 2014 do Polski z Włoch, dzięki czemu nie zgniła w nim podłoga i inne elementy jak to ma miejsce w większości egzemplarzy na rynku. Dzięki temu to nie jest to łatany ulep, ale ma oryginalną karoserię. Na przestrzeni ostatnich 10 lat był tylko dopieszczany oraz traktowany jako kolekcjonerski (niecałe 2000 km z tego okresu - potwierdzony w serwisach z historią pojazdu). Auto jest w perfekcyjnym stanie technicznym. Ma zrobione wszystko co było do zrobienia. Serwisowany w najlepszym serwisie starych Jaguarów - Altamira. Garażowany, pod pokrowcem (dodaję do auta). Samochód więcej niż zadbany. Środek auta jak nowy - pachnie oryginalną skórą a nie uszlachetniaczami. Lakier pokryty ceramiką, w idealnym stanie.


Wnętrze posiada unikatowy wystrój - szara skórzana tapicerka. Rynek włoski oznacza że... nie ma podgrzewanych foteli :) Jest w całości oryginalne, to znaczy nie ma zainstalowanych cudów, gazów, ozdób, listewek, w tym z oryginalnymi kołami, kratką wlotu, napisami etc. Używany tylko w sezonie kwiecień-wrzesień, nie jeździł nawet w deszczu (jak widać po przebiegu bardzo rzadko).


Poniżej lista najważniejszych i najbardziej kosztownych rzeczy zrobionych na przestrzeni ostatnich 5 lat (na nowych, w większości oryginalnych częściach - na wszystko faktury opiewające na kwotę ok 30 tyś zł):

- Rozrusznik - Regeneracja plus zestaw naprawczy

- Pompa wspomagania - Regeneracja plus zestaw naprawczy

- Płyn hamulcowy

- Klimatyzacja - Sprężarka, czynnik chłodniczy 550zł, osuszacz, skraplacz, czyszczenie układu klimatyzacji

- Poduszki mocowania chłodnicy wody - dół

- Poduszki mocowania skraplacza - góra i dół

- Olej silnikowy Mobil 1 + filtr

- Poduszki mocowania amortyzatorów przednich - 4szt.

- Podpora skrzyni biegów, poduszka

- Poduszki przedniej belki góra - 2szt.

- Okładziny hamulca ręcznego

- uszczelniacz przedni tylnego mostu

- pływak paliwa

- przewód wspomagania, zasilający

- przewód olejowy do zbiorniczka

- gumy drążka stabilizatora przód - 2szt.

- łącznik drążka stabilizatora przód - 2szt.

- filtr powietrza

- olej przekładniowy (do układu wspomagania).

- świece zapłonowe 6szt.

- uszczelka cewek zapłonowych

- linka gazu

- regeneracja elementów zawieszenia

- wyświetlacz klimatyzacji i cały sterownik zregenrowany wraz z pękniętą ramką

- akumulator (wiosna 2025) - na codzień stoi na odłączonym akumulatorze, ale poprzedni z racji na wiek już przestał trzymać prąd


Ponieważ to auto 30-letnie zatem zawsze można by coś jeszcze zrobić np.:

- opony - są kolekcjonerskie, nadal mają duuuuużo bieżnika, świetnie trzymają, ale są już wiekowe (+10 lat)

- przednia szyba - ma kilka drobnych pęknięć (pozdrowienia z remontu na trasie S7 w drodze do serwisu), ale przegląd przeszedl bez problemu

- głośniki - już niedomagają, ale zazwyczaj słucham w nim silnika a nie radia

- centralny zamek - ma tygodnie że działa a dni gdy pilot nie kontaktuje


BT - marzec 2026

OC - kwiecień 2026

Możliwość rejestracji na tablice żółte zabytkowe.


Do obejrzenia w Warszawie (Powiśle). Jeden kluczyk z pilotem. Papiery w oryginalnym etui, narzędzia do naprawy pod maską. Raporty historii (AutoDNA) z historycznymi zdjęciami w tym z większości remontów. Dodaję jakieś pięć pudeł różnych części oraz pokrowiec (już trochę poniszczony).


Osoby które chcą ponarzekać na cenę, zapraszam do zakupu innego auta, najlepiej te egzemplarze za ok 10-20 tyś i potem mogą sobie naprawiać te wszystkie rzeczy przez kolejne długie lata. Prawdziwie zainteresowaych i gotowych docenić ogół nakładów i stan zapraszam do kontaktu.


Powód sprzedaży? W rodzinie pojawiła się trójka dzieci. Poza tym auto zostało "skończone". Moja historia z Jaguarami trwała przez jakieś 15 lat, ale obecnie priorytety się zmieniły. Auto stoi i nawet na zloty i przejażdżki nie ma już czasu. Czas na inwestowanie w dzieci i nowe zainteresowania bliżej domowego i rodzinnego ogródka.

 

3 września 2025 11:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jaguar

Model pojazdu

XJR

Wersja

4.0

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1995

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

54000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Tapicerka skórzana

Sportowe fotele - przód

Kierownica skórzana

Kierownica sportowa

Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni