1 / 23
Najważniejsze
Przebieg
46 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
SUV
Pojemność skokowa
3 604 cm3
Moc
289 KM
Opis
JEEP GLADIATOR RUBICON (
(oryginalny po VIN)
Silnik: 3.6 Pentastar, 290KM
Napęd: 4H Auto - możliwość korzystania z napędu na 4 koła na asfalcie (UNIKALNY!). Sam koszt tej modyfikacji przekracza 15 tysięcy jeśli ma to być zrobione dobrze.
Samochód sprowadzony ze stanów z minimalnym uszkodzeniem kilka lat temu (dodaję zdjęcie, pozostałe dostępne po skopiowaniu VIN w Google). Modyfikowany w kraju, głównie w Szekla 4x4. Zero kompromisów, włożone grubo ponad 100 tys. Części po modyfikacji nie zrobiły więcej jak 15 tys km.
Auto serwisowane ze szczególną dbałością, olej co około 5 tysięcy. Nowe klocki, tarcze.
Lakier w stanie dobrym, są jakieś ryski od patyków. W samochodzie wykonana profesjonalna konserwacja podwozia - Waxoyl (żadnego paćkania).
WYPOSAŻENIE SPECYFICZNE DLA WERSJI RUBICON
- AUX - sterowanie z kabiny zewnętrznymi odbiornikami prądu, np. "heblem" wyciągarki
- Blokada mostu - przednia i tylna
- Elektrycznie odłączany stabilizator przedni
- Spowolniony reduktor
- Tryb jazdy OFFROAD+
- Tapicerka skórzana z logotypem RUBICON
- Dedykowana maska z wlotami
- inne, wysokie nadkola, dzięki ktorym opona 37 cali mieści się bez potrzeby przesadnego liftu zawieszenia.
ISTOTNE! Wersja Rubicon+ kosztuje prawie 2x tyle co podstawowe (np. Willys). Do Polski, w znacznej mierze sprowadzane są bardzo biedne wersje, które potem wymagają bardzo drogiego doposażenia. Proszę brać to pod uwagę w swojej ocenie.
DODATKOWE (m.in.):
- stacja multimedialna uConnect 8.4"
- Alpine premium audio system
- Android Auto i Apple Car Play
- Lampy LED MOPAR - przednie
- Lampy tylne LED
- Aktywny tempomat
- Heavy duty engine cooling
- Trailer tow package
- Keyless z funkcją zdalnego odpalania
- Kamera cofania
- Czujniki ciśnienia kół
- hak z wiązką amerykańską oraz europejską
- Klimatyzacja dwustrefowa
- Podgrzewanie foteli przednich
- Elektryczne szyby, lusterka
- Gniazdo na pace
GŁÓWNE MODYFIKACJE:
- Montaż reduktora 4H AUTO - pozwala na jazdę z napędem na 4 koła po asfalcie
- Wzmocnione mosty (w oparciu o dedykowany KIT)
- Lift zawieszenia MOPAR 2' (kompletny)
- Założony panhard od Claytona, który pozwala na umieszczenie koła 37 w oryginalnym miejscu
- Amortyzatory FOX (dobrane do liftu)
- Amortyzator skrętu FOX
- Zabudowa paki SMARTCAP RSI (25 tys. złotych)
- Belki poprzeczne na zabudowie (do montażu bagażnika, namiotu dachowego)
- Wyciągarka WARN z przekaźnikiem WARN i "heblem" sterowanym elektrycznie z kabiny - nieużywana
- Felgi WARN (5 sztuk)
- Opony Yokohama X-At, 37x12.5x17 (5 sztuk) - przebieg około 5 tys.
- Progi boczne
- Bypass i Vlinker MC+ (pełna diagnostyka, wszystkie ustawienia z aplikacji)
- Voswitch JL800 (8 przyciskowy) - sterowanie oświetleniem
- Osłona mostu przód + tył ARB
- Oświetlenie przednie SRAM MX180
- Szperacze Lazer 25 MAX + aluminiowe mocowania
- Lampy doświetlające Hella 1GB357098001
- Nadkola MetaCloak (4 sztuki), lakierowane kilkoma warstwami lakieru poliuretanowego
- Fender chop kit z kierunkowskazami LED
- Gril/atrapa z modelu >2024
Serdecznie zapraszam.
Autem na drugi dzień można ruszać w dowolną wyprawę.
Namiot ARB na zdjęciu, w przypadku zianteresowania, za dodatkową opłatą.
20 sierpnia 2025 15:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Jeep
Model pojazdu
Gladiator
Kolor
Czerwony
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2020
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Daniel
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie