Jeep Gladiator - 1
Jeep Gladiator - 2
Jeep Gladiator - 3
Jeep Gladiator - 4
Jeep Gladiator - 5
Jeep Gladiator - 6
Jeep Gladiator - 7
Jeep Gladiator - 8
Jeep Gladiator - 9
Jeep Gladiator - 10
Jeep Gladiator - 11
Jeep Gladiator - 12
Jeep Gladiator - 13
Jeep Gladiator - 14
Jeep Gladiator - 15
Jeep Gladiator - 16
Jeep Gladiator - 17
Jeep Gladiator - 18
Jeep Gladiator - 19
Jeep Gladiator - 20
Jeep Gladiator - 21
Jeep Gladiator - 22

1 / 23

Jeep Gladiator - 1
Jeep Gladiator - 2
Jeep Gladiator - 3
Jeep Gladiator - 4
Jeep Gladiator - 5
Jeep Gladiator - 6
Jeep Gladiator - 7
Jeep Gladiator - 8
Jeep Gladiator - 9
Jeep Gladiator - 10
Jeep Gladiator - 11
Jeep Gladiator - 12
Jeep Gladiator - 13
Jeep Gladiator - 14
Jeep Gladiator - 15
Jeep Gladiator - 16
Jeep Gladiator - 17
Jeep Gladiator - 18
Jeep Gladiator - 19
Jeep Gladiator - 20
Jeep Gladiator - 21
Jeep Gladiator - 22

Najważniejsze

Przebieg

46 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 604 cm3

Moc

289 KM

Opis

JEEP GLADIATOR RUBICON (

(oryginalny po VIN)


Silnik: 3.6 Pentastar, 290KM

Napęd: 4H Auto - możliwość korzystania z napędu na 4 koła na asfalcie (UNIKALNY!). Sam koszt tej modyfikacji przekracza 15 tysięcy jeśli ma to być zrobione dobrze.


Samochód sprowadzony ze stanów z minimalnym uszkodzeniem kilka lat temu (dodaję zdjęcie, pozostałe dostępne po skopiowaniu VIN w Google). Modyfikowany w kraju, głównie w Szekla 4x4. Zero kompromisów, włożone grubo ponad 100 tys. Części po modyfikacji nie zrobiły więcej jak 15 tys km.

Auto serwisowane ze szczególną dbałością, olej co około 5 tysięcy. Nowe klocki, tarcze.
Lakier w stanie dobrym, są jakieś ryski od patyków. W samochodzie wykonana profesjonalna konserwacja podwozia - Waxoyl (żadnego paćkania).

WYPOSAŻENIE SPECYFICZNE DLA WERSJI RUBICON

- AUX - sterowanie z kabiny zewnętrznymi odbiornikami prądu, np. "heblem" wyciągarki

- Blokada mostu - przednia i tylna

- Elektrycznie odłączany stabilizator przedni

- Spowolniony reduktor

- Tryb jazdy OFFROAD+

- Tapicerka skórzana z logotypem RUBICON
- Dedykowana maska z wlotami
- inne, wysokie nadkola, dzięki ktorym opona 37 cali mieści się bez potrzeby przesadnego liftu zawieszenia.

ISTOTNE! Wersja Rubicon+ kosztuje prawie 2x tyle co podstawowe (np. Willys). Do Polski, w znacznej mierze sprowadzane są bardzo biedne wersje, które potem wymagają bardzo drogiego doposażenia. Proszę brać to pod uwagę w swojej ocenie.


DODATKOWE (m.in.):

- stacja multimedialna uConnect 8.4"

- Alpine premium audio system

- Android Auto i Apple Car Play

- Lampy LED MOPAR - przednie

- Lampy tylne LED

- Aktywny tempomat

- Heavy duty engine cooling

- Trailer tow package

- Keyless z funkcją zdalnego odpalania

- Kamera cofania

- Czujniki ciśnienia kół

- hak z wiązką amerykańską oraz europejską

- Klimatyzacja dwustrefowa

- Podgrzewanie foteli przednich

- Elektryczne szyby, lusterka

- Gniazdo na pace


GŁÓWNE MODYFIKACJE:

- Montaż reduktora 4H AUTO - pozwala na jazdę z napędem na 4 koła po asfalcie
- Wzmocnione mosty (w oparciu o dedykowany KIT)

- Lift zawieszenia MOPAR 2' (kompletny)
- Założony panhard od Claytona, który pozwala na umieszczenie koła 37 w oryginalnym miejscu

- Amortyzatory FOX (dobrane do liftu)

- Amortyzator skrętu FOX

- Zabudowa paki SMARTCAP RSI (25 tys. złotych)

- Belki poprzeczne na zabudowie (do montażu bagażnika, namiotu dachowego)

- Wyciągarka WARN z przekaźnikiem WARN i "heblem" sterowanym elektrycznie z kabiny - nieużywana

- Felgi WARN (5 sztuk)

- Opony Yokohama X-At, 37x12.5x17 (5 sztuk) - przebieg około 5 tys.

- Progi boczne

- Bypass i Vlinker MC+ (pełna diagnostyka, wszystkie ustawienia z aplikacji)

- Voswitch JL800 (8 przyciskowy) - sterowanie oświetleniem

- Osłona mostu przód + tył ARB

- Oświetlenie przednie SRAM MX180

- Szperacze Lazer 25 MAX + aluminiowe mocowania

- Lampy doświetlające Hella 1GB357098001

- Nadkola MetaCloak (4 sztuki), lakierowane kilkoma warstwami lakieru poliuretanowego

- Fender chop kit z kierunkowskazami LED
- Gril/atrapa z modelu >2024


Serdecznie zapraszam.
Autem na drugi dzień można ruszać w dowolną wyprawę.

Namiot ARB na zdjęciu, w przypadku zianteresowania, za dodatkową opłatą.

 

20 sierpnia 2025 15:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Gladiator

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2020

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

199000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni