Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 1
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 2
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 3
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 4
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 5
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 6
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 7
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 8
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 9
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 10
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 11
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 12
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 13
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 14
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 15
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 16
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 17
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 18
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 19
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 20
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 21
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 22
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 23
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 24

1 / 25

Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 1
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 2
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 3
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 4
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 5
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 6
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 7
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 8
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 9
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 10
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 11
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 12
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 13
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 14
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 15
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 16
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 17
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 18
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 19
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 20
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 21
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 22
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 23
Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited - 24

Najważniejsze

Przebieg

270 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

5 210 cm3

Moc

215 KM

Opis

Rok: 1995

Silnik: 5.2 V8 benzyna bez LPG, 215 KM

Napęd: 4x4 (reduktor 242 – nowy, na gwarancji do 08.2026)

Skrzynia: automatyczna japońska AW4 z XJ

Wersja: europejska

VIN: 1J4GZB8Y1SY502931

Cena: 40 000 zł

Przy zamianie (np. na wyprawówkę): 45 000 zł

Lokalizacja: Warszawa


2019–2022

Auto do 2019 było w pełni seryjne, użytkowane jako cywilny Jeep.

W latach 2019 – koniec 2021 samochód został kompleksowo przebudowany pod offroad, ale nie był jeżdżony w terenie.

• wymiana na mosty D44 (tył) i D30 (przód)

• montaż liftu Rubicon Express 4,5” (sprężyny Suchorz)

• nowe amortyzatory przód i tył

• regulowane wahacze przód/tył (Wagoner) i panhard

• wymiana reduktora na 242

• blokada Vari-Lock z WJ z dopasowaną półosią

• pełne odświeżenie i zabezpieczenie podwozia oraz podłogi

• nowe opony Federal Couragia MT 265/75R16 (5 szt. z zapasem)

• nowy układ zapłonowy (rozrusznik, palec, kopułka, przewody, cewka, świece)


2022–marzec 2024

Auto w tym czasie również nie jeździło w terenie. Poprzedni właściciel zajmował się nim hobbystycznie, skupiając na wizualnych i estetycznych modyfikacjach:

• karoseria oklejona czarną matową folią, poszerzenia oraz tylny zderzak pomalowany Raptorem

• wymienione progi na wzmacniane – do podnoszenia hi-liftem

• snorkel, bagażnik dachowy wyprawowy, LED bar + oświetlenie robocze

• wydech Magnaflow – rewelacyjne brzmienie V8, cichy przy niskich obrotach, ryczący przy wyższych

• radio z bluetooth, ekranem i kamerą cofania, CB radio


Od marca 2024 – do dzisiaj

Po zakupie przywróciłem auto do pełnej sprawności po dłuższym postoju i poprawiłem mankamenty, które wyszły po przeróbkach. Autem zacząłem regularnie jeździć w terenie.

• nowe poduszki silnika i skrzyni biegów

• nowe piasty kół

• nowe przewody zapłonowe Janmor Marine

• regeneracja przedniego mostu – nowe łożyska kosza, kosz satelit (używany, po przeglądzie), przegub półosi, nowy olej i dodatek

• regeneracja tylnego mostu (półosie, łożyska TIMKEN/KOYO, uszczelniacze TIMKEN/SPICER, olej + dodatek LSD)

• regeneracja wału

• regeneracja przekładni kierowniczej, wymiana pompy wspomagania

• nowe tuleje panharda

• metalowy zderzak ARB mocowany do podłużnic, malowany Raptorem z wyciągarką Dragon Winch 15 500 lb

• nowe klocki i szczęki hamulcowe

• świeży olej, filtry, serwis chłodzenia i klimatyzacji

• nowy akumulator Optima Red (VIII 2025)

• nowy reduktor NP242 – zregenerowana obudowa, każdy element w środku nowy – gwarancja do 08.2026

• nowe amortyzatory z przodu


Auto jest regularnie jeżdżone w terenie, serwisowane i dopieszczane. Jeżdżę nim rekreacyjnie po piaskach, trasach widokowych i w lekkim błocie. Po każdym wyjeździe terenowym podwozie dokładnie myte (co najmniej 1–1,5 h na myjni), dzięki czemu podwozie i mechanika są w świetnym stanie. ZJ bez problemu daje radę zarówno z lekkimi Suzuki, jak i Patrolami z silnikami BMW.


Dodatkowe informacje

• Wersja europejska

• Auto nie ma LPG, uważam, że V8 nie przystoi

• Auto używane zgodnie z przeznaczeniem, zadbane i regularnie serwisowane

• Nosi typowe ślady jazdy w terenie (np. miejscami urwane poszerzenie) – nie naprawiam specjalnie do sprzedaży, bo pierwszy wyjazd i znów będzie to samo

• Podwozie nie jest zamazane barankiem ani starym olejem – wszystko czyste i widoczne, można dokładnie obejrzeć na kanale

• Zapraszam do oględzin nawet z drugiego końca Polski – można przyjechać ze swoim młotkiem i bez obaw stukać w podwoziu, gdzie się chce

• Miejscami w podwoziu są powierzchowne naloty rdzy, jak to w 30-letnim aucie, ale nic poważnego – nie rozwijają się i nie ma żadnych dziur

• Układ wspomagania nowy, ale znowu się poci. Wyciek na nowej pompie, najpewniej efekt wysokiego liftu – nie ruszam, bo to walka z wiatrakami

• Poza tym wszystkie podzespoły pracują poprawnie, bez wycieków i luzów

• Aktualne OC i przegląd

• Na ten moment w pełni sprawny, gotowy do jazdy i offroadu bez żadnych nakładów

• Dorzucam oryginalny przedni zderzak


Uwagi

Proszę o kontakt tylko osoby zdecydowane.

Cena przy sprzedaży: 40 000 zł

Cena przy zamianie (np. na gotową wyprawówkę): 45 000 zł

Koszt doprowadzenia auta do obecnego stanu kilkukrotnie przekracza cenę auta, więc proszę nie kontaktować się, jeśli szukasz auta za 15–30 tys. – są inne ogłoszenia.

Dla zainteresowanych mogę przesłać filmiki z jazdy w terenie.

 

29 października 2025 14:59

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Jeep

Model pojazdu

Grand Cherokee

Wersja

5.2 Limited

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1995

Generacja

I (1991-1999)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni