Pierwotny zakup w polskim salonie Fiata. Zakupiony przeze mnie w "Auta niszowe" w Radwanicach pod Wrocławiem. Auto zostawione przez I właściciela w rozliczeniu za inne, jestem II-gim właścicielem (nie licząc po drodze "Aut niszowych"). Nigdy nie brało udziału w jakieś kolizji. Wszystko sprawne. Auto od pełnej wersji Summit różni się tylko brakiem skórzanej podsufitki i kilku drobiazgami (w tamtym czasie). W 2023r. wykonałem profesjonalną konserwację podwozia w W-chu. Buda w ocynku z oryginalnym lakierem, jeszcze nie odnawianym. Lakier ma drobne ślady zużycia i otarcia i ryski parkingowe- adekwatnie do wieku. Ubezpieczenie OC i AC na wartość pojazdu 65 700zł przy szkodzie całkowitej do 09.2025. Absolutnie bezwypadkowe. W momencie zakupu w Autach Niszowych- miał zrobiony pakiet startowy z wymianą wszystkich filtrów, płynów i olei (także w skrzyni i układach przeniesienia napędu). Olej Selenia w motorze wymieniam 1 x w roku (max. co 8tys. km, wymiana była latem 2024 i teraz na dniach). Auto "nie bierze oleju" od wymiany do wymiany. W zapasie mam jeszcze 2 komplety wszystkich filtrów dla ewentualnego nabywcy (oleju, powietrza, klimy i paliwa). Auto na oponach wielosezonowych. Stały napęd 50/50%, częściowo można odłączyć w trybie Sport (20/80%), blokada i reduktor napędów w trybie terenowym. Zawieszenie pneumatyczne (5 wysokości: Park, Sport, I, II, III). Miechy na zawieszeniu bardzo łatwe do wymiany (brak sprężyn). Auto przy spokojnej jeździe spala od 8,0 litrów napędu do max. 14 litrów przy maksymalnych prędkościach autostradowych. Wszystko sprawne mechanicznie i elektronicznie (sterowane prądem: radar (do utrzymywania dystansu i ewentualnego hamowania, oraz przy tempomacie), szklany dach, fotele z przodu w kilku kierunkach), kierownica (pion i poziom), pamięć fotela kierowcy, grzane wszystkie fotele, grzana kierownica, klimatyzowane fotele przednie, otwierana klapa bagażnika (zdalnie, z kabiny i dotykowo),szyba w bagażniku także osobno otwierana (przewożenie długich przedmiotów), automatyczne przełączanie świateł drogowych na mijania i z powrotem w nocy, 8 trybów pracy skrzyni i reduktora, dodatkowy wyłącznik prądu i pompy paliwa itd. itd. Auto otwierane kluczykiem, zdalnie i dotykowo. Zapłon kluczykiem lub przyciskiem. Instrukcja obsługi po polsku oryginalna od Fiata. Dołożone progi aluminiowe osłaniające dół drzwi i służące jako stopień. Sprzedaję bo kupiłem jeszcze inne. Na tę chwilę mam 4 auta, stąd od zakupu relatywnie mało nim przejechałem, żeby się nie zastały- jeżdżę każdym po trochu. Tapicerka skórzana foteli nie poprzecierana, w stanie dobrym także kolorystycznie- na drzwiach i podszybiu też. W drzwiach kierowcy wymieniłem dekor drewniany (stary był pęknięty).